Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Korozja - czy gwarancja perforacyjna to obejmuje?

VIII VIII korozja korozja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
228 odpowiedzi w tym temacie

#76 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:59, 13.05.2017

Dobrze, że w VII takich jaj nie ma.
  • 0

#77 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:16, 13.05.2017

Dobrze, że w VII takich jaj nie ma.


Dobrze, akurat tutaj w VII mce jest to rozwiązanie nieprzekombinowane i jest zrobiony ukłon w stronę użytkownika pod tym względem.
W ósemce być może inżynierowie z góry doszli do wniosku, że auto jest dobrze zakonserwowane w tym miejscu i nie ma potrzeby do niego zaglądać do końca żywota auta :-)

Z tym siliconem sanitarnym to chyba obawa na wyrost trochę, pod spodem auta lub między nadkolem plastikowym a progiem auta w niewidocznym miejscu, nie ma ryzyka uszkodzenia lakieru, nawet jeśli wszedłby on w jakąś reakcję z warstwą nałożoną fabrycznie, to na pokładzie się zatrzyma.
A nakładając go na podkład, nie zauważyłem, żeby zaczął się on rozpuszczać, lakier też zresztą nie wykazał nic niepokojącego pod tym względem, bo i na niego też silikon ten po części został nałożony.
Każdy niech robi według swojego uznania, mojemu autu taki silicon nie zaszkodził ;)
  • 0

#78 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:11, 18.05.2017

hej,

W drugim (prawym tym razem) to samo ... tyle, ze jest mniej rudej, bo robiłem tam czyszczenie z 2 lata temu.... na to wychodzi, ze wystarczy jedna zima i będzie tam pełno :(

 

Nie będę smarował nadkola i tego uszczelniał na ślepo - przy najbliższym deszczu "z błotem" wtykne tam kamerkę-endoskop i pojeżdżę po kałużach. Mam 1 podejrzane miejsce, gdzie ten piach tam się dostaje.

Dam znać jak będę miał winnego  Tak nie możne być, żeby co roku progi czyścić i odnawiać konserwację 

/e12

 

@Marcino Accord viii

a ja tam widzę rudą  przykrycie konserwacją nic nie pomoże .... będzie ładnie "gryzło" blachę pod spodem.


Użytkownik egon12 edytował ten post 14:14, 18.05.2017

  • 0

#79 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 16:31, 18.05.2017

Jak widać rudą, to czyścić do gołej blachy i zabezpieczać itp. Nie ma innej opcji by zrobić to skutecznie.


  • 0

Japan forever !


#80 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:27, 18.05.2017

Uszczelnianie to błąd. Lepszym rozwiązaniem było by zrobić po swojemu odpływ
  • 0

#81 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 21.05.2017

Dziś zajrzałem na szybko do swojej. Było trochę liści i piasku. Nic takiego jak na zdjęciach powyżej. Definitywnie syf dostaje sie z podszybia bo jak lałem wodę to wyciekało dołem. Od środka dolnej części metalowego progu jest cos na zasadzie odpływu i jak sie zawali liśćmi to zaczyna sie zbierać syf.
Mimo małej ilości u mnie pojawiała sie ruda. Do oczyszczenia plus brunox i potem farba do zabezpieczeniowa podwozia. Powinno dać radę.
Najgorsze są te zapinki bo nadają sie po zdjęciu prawie do wymiany.
  • 0

#82 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 16:27, 22.05.2017

Te okrągłe spinki są tragiczne też chyba ze 3 uszkodziłem po bokach ...


  • 0

Japan forever !


#83 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:19, 22.05.2017

Panowie bo te 3 spinki o których mówicie powinno się ściąć. Próba wyjęcia kończy się powyginaniem tych kwadratowych mocowań w błotniku. Za 3 pln nie warto :)
/e12
  • 0

#84 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 17:22, 22.05.2017

Jak zalewałem błotniki tectylem z przodu i ściągałem te listwy czarne to też uszkodziłem jedną spinkę której koszt w ASO = 14zł .... :O Zdzierstwo totalne


  • 0

Japan forever !


#85 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:31, 22.05.2017

Ja aso ze spinkami odpuściłem już dawno :)
Zamienniki nie sa wcale gorsze.
/e12

Użytkownik egon12 edytował ten post 17:56, 22.05.2017

  • 0

#86 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:42, 22.05.2017

Dziś zajrzałem na szybko do swojej. Było trochę liści i piasku. Nic takiego jak na zdjęciach powyżej. Definitywnie syf dostaje sie z podszybia bo jak lałem wodę to wyciekało dołem. Od środka dolnej części metalowego progu jest cos na zasadzie odpływu i jak sie zawali liśćmi to zaczyna sie zbierać syf.
Mimo małej ilości u mnie pojawiała sie ruda. Do oczyszczenia plus brunox i potem farba do zabezpieczeniowa podwozia. Powinno dać radę.
Najgorsze są te zapinki bo nadają sie po zdjęciu prawie do wymiany.


Brunoxowi bym chyba jednak tak nie zaufał, jak App r Stop, jeśli rdza już w blachę głębiej się wdarla. Chyba że, to byla tylko powierzchowna korozja i została całkowicie oczyszczona.
Jednak mimo tego po tym co przeczytałem, brunoxa chyba sobie odpuszczę (jeśliby zaszła konieczność jego użycia kiedykolwiek) na rzecz jakiegoś innego środka, chociazby tego, który w teście jest opisany.

https://jaktozrobile...t-skutecznosci/
  • 0

#87 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 21:45, 22.05.2017

Ja aso ze spinkami odpuściłem już dawno :)
Zamienniki nie sa wcale gorsze.
/e12

Wiem, dlatego my friend z China wysłał mi już 100szt spinków za całe 3$, będzie na zaś :)


  • 0

Japan forever !


#88 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:51, 22.05.2017

Nie no raczej więcej dałeś za 100sztuk :-P


  • 0

#89 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:05, 22.05.2017

Może warto na tę rdzę którą widać zastosować preparat Fertan, a dopiero potem zamalować to czymś?


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#90 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:19, 22.05.2017

U siebie miesiąc temu do jeszcze nie mocno zaawansowanej korozji w jednym punkcie w tylnej części podwozia zastosowałem niemiecki mipa rost versiegelung po uprzednim oczyszczeniu
Przed zimą sprawdzę, czy jest ok, czy znowu zacznie coś wychodzić.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII korozja, korozja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq