Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Korozja - czy gwarancja perforacyjna to obejmuje?

VIII VIII korozja korozja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
228 odpowiedzi w tym temacie

#46 wodstock

wodstock
  • Klubowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 07.05.2017

Też tak miałem. To nie jest tylko problem w Hondach, w Octavii błotniki przegniły mi na wylot przez takie błoto. Tylko ze auto z 2002 i blota było do połowy nadkola !!
  • 0

#47 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:50, 08.05.2017

Pytanie za 100pkt ...

Którędy to błoto się tam dostaje ? mam parę pomysłów na uszczelnienie tego połączenia "plastikowe nadkole" i "reszta auta" ... ale nie chciałbym zrobić sobie korozji na połączeniu.

 

Druga sprawa - nie wyobrazam sobie, zeby przez takie male szczeliny dostawalo sie tyle blota ....

 

jakieś pomysły ? żeby to zrobić raz, a dobrze ? a nie co roku czyścić z błota.

/e12


  • 0

#48 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:23, 08.05.2017

Pytanie za 100pkt ...

Którędy to błoto się tam dostaje ? mam parę pomysłów na uszczelnienie tego połączenia "plastikowe nadkole" i "reszta auta" ... ale nie chciałbym zrobić sobie korozji na połączeniu.

 

Druga sprawa - nie wyobrazam sobie, zeby przez takie male szczeliny dostawalo sie tyle blota ....

 

jakieś pomysły ? żeby to zrobić raz, a dobrze ? a nie co roku czyścić z błota.

/e12

 

Raczej nikt nie ma właśnie pomysłu jakim cudem taka ilość tam się gromadzi :-/


  • 0

#49 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:26, 08.05.2017

Raczej nikt nie ma właśnie pomysłu jakim cudem taka ilość tam się gromadzi :-/

ale musi być jakaś droga :) samo tam nie "wyrasta" :P

/e12


  • 0

#50 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:51, 08.05.2017

Myślę że nie musi to być duży otwór czy nieszczelność - podmuch z wirujących kół może tam nadmuchać stopniowo całkiem sporo brudu i nie dzieje się to w tydzień czy miesiąc więc wystarczy mała szczelina.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#51 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:04, 08.05.2017

Też zajrzałem na weekendzie i moim oczom ukazał się taki widok:
IMG_3422_zpsizj15w1q.jpg

Lepiej sprawdźcie u siebie co tam siedzi... o dziwo u mnie było tylko ze 2-3 kropki rudej szmaty. Wszystko wyczyszczone, zabezpieczone, zakonserwowane (APP, Brunoxy i innymi bajery) Za rok się spojrzy znowu. Dodatkowo profile zamknięte też zalane Valvoline Tecytyl.

IMG_3453_zpsdxvf9vhb.jpg

IMG_3428_zpsejivs7pd.jpg


Myślę, że jest sposób na to błoto, które zgromadziło się tam w takiej ilości. Jeśli pod nim nie ma rdzy, to możnaby zaaplikować specjalny silikon odporny na wysokie i niskie temperaruty lub pastę gluszącą w takiej samej ilości, ile błota się zgromadziło i problem powinien zostać rozwiązany.
Wtedy błoto nie ma szans tam wniknąć powtórnie.
Nie wiem jak w PL, ale w DE jest taki silikon dostępny z już wbudowanym pistoletem i jest sprawdzony bo zaalikowalem go w innym moim aucie i jest ok.
  • 0

#52 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:07, 08.05.2017

Soryyy ale na to bym nie wpadł:P :)
  • 0

#53 grzegorz_k

grzegorz_k
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII LIFESTYLE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:32, 08.05.2017

to błoto dostaje się z podszybia, woda z syfem z szyby i okolic ścieka kratką na dół właśnie tam i ten syf się tam zatrzymuje, widać liście w tym błocie i jakieś latające nasiona


Użytkownik grzegorz_k edytował ten post 13:34, 08.05.2017

  • 0

#54 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:34, 08.05.2017

to błoto dostaje się z podszybia, woda z syfem z szyby i okolic ścieka kratką na dół właśnie tam i ten syf się tam zatrzymuje, widać liście w tym błocie i jakieś latające nasiona

ojjj tutaj sie nie zgodzę .... podszybie płynie inna droga

/e12


  • 0

#55 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:49, 08.05.2017

Kierunek obrotu kół wymusza siłą rzeczy to, że to błoto tam się wciska pod "ciśnieniem" i myślę, że dobre wypełnienie siliconem sprawę rozwiąże a to, co z góry się dostanie (liście czy inne podobne śmieci) nie powinno zrobić takiego spustoszenia , jeśli chodzi o korozję.
  • 0

#56 wodstock

wodstock
  • Klubowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 08.05.2017

Tez mnie ciekawi skąd się dostaje.
Mam 2 teorie:
- Z podszybia jak w skodzie, o której pisałem i wtedy absolutnie niczego nie można zaslepiać. Tylko dobrze zakonserwować i co jakiś czas czyścić.
- Druga opcja. Tylko syf z kół. Wtedy można by coś uszczelnić, ale moim zdaniem ryzykowne.
Lepiej chyba dobrze oczyścić, zakonserwować i zabieg powtarzać np raz do roku.
  • 0

#57 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:45, 08.05.2017

jakby tylko z kół leciało to raczej nie byłoby przez to liści lub igieł...u mnie takie "kwiatki" były..

 

może przez te dwie rzeczy..tj. koła i podszybie bierze się ten syf.??


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#58 slaslu

slaslu
  • Validating
  • 119 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:01, 08.05.2017

Edson ściągałeś listwę ze słupka żeby zdjąć błotnik ? Czy miałeś jakiś inny patent na dobranie się do tego syfu ?

#59 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:05, 08.05.2017

karcher :D wypłukałem cały syf, liście i igły również wypłynęły..

 

zabiorę się w lecie za zabezpieczenie całego podwozia i profili to ogarnę również przy jednej robocie te miejsca ;)

 

a co do ściągania listwy ze słupka A to jest to duże ryzyko, można ją połamać..przy mocowaniu do błotnika jest spinka i wystający dyndzel od listwy..ciężko będzie, szczególnie, że ASO już mi zmieniało te listwy i przyklejało..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#60 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:09, 08.05.2017

Moim skromnym zdaniem, lepiej tam mieć silikon zamiast takiej ilości błota i ewentualnie kontrolować co jakiś czas, czy nic podejrzanego się nie dzieje.
Każdy robi, jak uważa, ja bym zastosował jednak patent z siliconem. Jeśli byłoby coś nie tak, zawsze można go usunąć.
Nie wiem, jak jest w VII generacji ale trzeba będzie się przyjrzeć temu miejscu również.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII korozja, korozja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq