XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Korozja - czy gwarancja perforacyjna to obejmuje?
#46
Napisano 17:49, 07.05.2017
#47
Napisano 10:50, 08.05.2017
Pytanie za 100pkt ...
Którędy to błoto się tam dostaje ? mam parę pomysłów na uszczelnienie tego połączenia "plastikowe nadkole" i "reszta auta" ... ale nie chciałbym zrobić sobie korozji na połączeniu.
Druga sprawa - nie wyobrazam sobie, zeby przez takie male szczeliny dostawalo sie tyle blota ....
jakieś pomysły ? żeby to zrobić raz, a dobrze ? a nie co roku czyścić z błota.
/e12
#48
Napisano 11:23, 08.05.2017
Pytanie za 100pkt ...
Którędy to błoto się tam dostaje ? mam parę pomysłów na uszczelnienie tego połączenia "plastikowe nadkole" i "reszta auta" ... ale nie chciałbym zrobić sobie korozji na połączeniu.
Druga sprawa - nie wyobrazam sobie, zeby przez takie male szczeliny dostawalo sie tyle blota ....
jakieś pomysły ? żeby to zrobić raz, a dobrze ? a nie co roku czyścić z błota.
/e12
Raczej nikt nie ma właśnie pomysłu jakim cudem taka ilość tam się gromadzi :-/
#49
Napisano 11:26, 08.05.2017
Raczej nikt nie ma właśnie pomysłu jakim cudem taka ilość tam się gromadzi :-/
ale musi być jakaś droga samo tam nie "wyrasta" :P
/e12
#50
Napisano 12:51, 08.05.2017
Myślę że nie musi to być duży otwór czy nieszczelność - podmuch z wirujących kół może tam nadmuchać stopniowo całkiem sporo brudu i nie dzieje się to w tydzień czy miesiąc więc wystarczy mała szczelina.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#51
Napisano 13:04, 08.05.2017
Też zajrzałem na weekendzie i moim oczom ukazał się taki widok:
Lepiej sprawdźcie u siebie co tam siedzi... o dziwo u mnie było tylko ze 2-3 kropki rudej szmaty. Wszystko wyczyszczone, zabezpieczone, zakonserwowane (APP, Brunoxy i innymi bajery) Za rok się spojrzy znowu. Dodatkowo profile zamknięte też zalane Valvoline Tecytyl.
Myślę, że jest sposób na to błoto, które zgromadziło się tam w takiej ilości. Jeśli pod nim nie ma rdzy, to możnaby zaaplikować specjalny silikon odporny na wysokie i niskie temperaruty lub pastę gluszącą w takiej samej ilości, ile błota się zgromadziło i problem powinien zostać rozwiązany.
Wtedy błoto nie ma szans tam wniknąć powtórnie.
Nie wiem jak w PL, ale w DE jest taki silikon dostępny z już wbudowanym pistoletem i jest sprawdzony bo zaalikowalem go w innym moim aucie i jest ok.
#52
Napisano 13:07, 08.05.2017
#53
Napisano 13:32, 08.05.2017
to błoto dostaje się z podszybia, woda z syfem z szyby i okolic ścieka kratką na dół właśnie tam i ten syf się tam zatrzymuje, widać liście w tym błocie i jakieś latające nasiona
Użytkownik grzegorz_k edytował ten post 13:34, 08.05.2017
#54
Napisano 15:34, 08.05.2017
to błoto dostaje się z podszybia, woda z syfem z szyby i okolic ścieka kratką na dół właśnie tam i ten syf się tam zatrzymuje, widać liście w tym błocie i jakieś latające nasiona
ojjj tutaj sie nie zgodzę .... podszybie płynie inna droga
/e12
#55
Napisano 16:49, 08.05.2017
#56
Napisano 21:39, 08.05.2017
Mam 2 teorie:
- Z podszybia jak w skodzie, o której pisałem i wtedy absolutnie niczego nie można zaslepiać. Tylko dobrze zakonserwować i co jakiś czas czyścić.
- Druga opcja. Tylko syf z kół. Wtedy można by coś uszczelnić, ale moim zdaniem ryzykowne.
Lepiej chyba dobrze oczyścić, zakonserwować i zabieg powtarzać np raz do roku.
#57
Napisano 21:45, 08.05.2017
jakby tylko z kół leciało to raczej nie byłoby przez to liści lub igieł...u mnie takie "kwiatki" były..
może przez te dwie rzeczy..tj. koła i podszybie bierze się ten syf.
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#58
Napisano 22:01, 08.05.2017
#59
Napisano 22:05, 08.05.2017
karcher wypłukałem cały syf, liście i igły również wypłynęły..
zabiorę się w lecie za zabezpieczenie całego podwozia i profili to ogarnę również przy jednej robocie te miejsca
a co do ściągania listwy ze słupka A to jest to duże ryzyko, można ją połamać..przy mocowaniu do błotnika jest spinka i wystający dyndzel od listwy..ciężko będzie, szczególnie, że ASO już mi zmieniało te listwy i przyklejało..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#60
Napisano 22:09, 08.05.2017
Każdy robi, jak uważa, ja bym zastosował jednak patent z siliconem. Jeśli byłoby coś nie tak, zawsze można go usunąć.
Nie wiem, jak jest w VII generacji ale trzeba będzie się przyjrzeć temu miejscu również.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, VIII korozja, korozja
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych