XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 11:44, 16.03.2010
Warto by bylo sprawdzić zawartosc paliwa w oleju jesli w normalnych warunkach wynosi ona od 2-2.5% nalezy natychmiast podjac działania, bardzo łatwo zatrzeć silnik.
Mało który olej sobie radzi z paliwem w oleju, wykłada się na tym praktycznie większosć czołówki olejowej.
#17
Napisano 11:52, 16.03.2010
Do zobaczenia na trasie.
#18
Napisano 12:54, 16.03.2010
Na TVN Turbo powiedzieli dobre podsumowanie tego. Producenci aut znaleźli kolejny sposób na zarabianie na klientach. Nie sądzę aby im zależało na usunięciu tego problemu. Podziękujmy za to ekoterrorystom.
Tak, z co maja powiedziec posiadacze DPF jeżdzących na krociutkich odcinkach....hm...
No i same oleje a raczej eko oleje C1, TBN na wysokosci 5, co tu ma chronić silnik, hm....chyba że silnik ma być na 4-5 lat i do kosza recykling i po nowe autko ........
Tutaj macie ptzykład jak wykłada się czołówka w wymagajacym tescie na stabilność lepkości i odporność na działanie sił mechanicznych i .....zawartość paliwa w oleju, a to wszystko topowe oleje 5W-40 klasy API. CJ-4....
http://www.amsoil.co..._protection.pdf
powyzej 2% robi się nieciekawie a powyzej 4% (kiedy DPF ładuje dopalacze jest wiecej ) robi się zupka klasy SAE 30, bo nawet do SAE 20 nie duzo czołówce brakuje....
W Polsce tych testów nie zobaczymy, ale marketingowy bełkot nie poparty niczym ....
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych