Sworznie nowe założone ale problem skocznej kierownicy pozostał
Wytapkane z M1 Note
I jak sytuacja z kierownicą, ogarnąłeś temat ostatecznie?
u mnie mam podobne objawy, przebieg 240k km więc chyba zacznę od wymiany sworzni tak czy owak.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 08:05, 09.08.2016
Sworznie nowe założone ale problem skocznej kierownicy pozostał
Wytapkane z M1 Note
I jak sytuacja z kierownicą, ogarnąłeś temat ostatecznie?
u mnie mam podobne objawy, przebieg 240k km więc chyba zacznę od wymiany sworzni tak czy owak.
Napisano 19:51, 11.08.2016
Panowie, a powiedzcie mi co może być problemem uciekającej kierownicy na nierównościach (przykładowo na bardzo połatanej drodze), kierownica po prostu sama ucieka z rąk, raz w lewo, raz w prawo, czuje się każdą nierówność.
Doznałem tego po zmianie kół z 16" na 225/45/17. Dziś z ciekawości wrzuciłem koła z tyłu na przód i niestety jest to samo co wcześniej. Na 16" OEM nie miałem tego problemu, nowe koła podobno dobrze się wyważyły.
Przykładowo na tej samej nierównej drodze w innej Hondzie mogę puścić kierownicę i samochód jedzie jak po stole.
Użytkownik niachu edytował ten post 19:52, 11.08.2016
CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1
Napisano 20:52, 11.08.2016
Napisano 23:43, 11.08.2016
Napisano 20:18, 12.08.2016
Ciśnienie jakiś czas temu z ciekawości dopompowałem z przodu do 2.5 i jest to samo, ET 47. To, że na szerszej gumie nasze Accordy uciekają w koleinach to wiem, lecz u mnie jest problem z normalną jazdą po nierównościach, po kostce także kierownica skacze w obie strony, przeważnie na prawą. Bardzo mnie to zdziwiło, gdyż w żadnym aucie nie doświadczyłem czegoś takiego.
CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1
Napisano 13:13, 07.10.2016
udało Ci się ustalić co to i ewentualnie rozwiązać problem, mam dokladnie to samo po zmianie z 16" na 17"
tyle że mnie ucieka zawsze w lewo
w innym wątku http://www.accordklu...ok/#entry755258 kolega 'eric70' pisał że wymiana tulei załatwiła sprawę
Użytkownik rebeliano edytował ten post 13:19, 07.10.2016
Napisano 22:34, 07.10.2016
Niestety jeszcze nie udało mi się rozwiązać tego problemu. U mnie przeważnie też ucieka w lewo. Muszę jeszcze sprawdzić czy na zimowych OEM 16" będzie tak samo.
CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1
Napisano 14:20, 08.10.2016
Miałem to samo. Ściąganie w lewo w zależności od nawierzchni. im bardziej chropowata, dziurawa tym bardziej ściągało. To samo opony lato zima też powodowało różnicę w ściąganiu. Przyczyną był luz na drążkach kierowniczych. Wymieniłem drążki i końcówki, sprawa rozwiązana. Luz nie był wcale duży a powodował takie problemy.
Napisano 09:30, 27.11.2016
Napisano 14:59, 21.01.2017
Witam,
zaczęło mi nagle skrzypieć w lewym przednim kole (stary tapczan to jest pikuś). Kręcenie kierownicą słychać na całym osiedlu. Nawet jak zamykam drzwi i buda się zachwieje to skrzypi. Zdecydowałem na wymianę sworznia w ASO Honda Park. Koszt z robocizną ok 450 PLN, ale będę apelował o rabat. Po tym co poczytałem na forum uważam, że nie warto na tym elemencie oszczędzać,
Użytkownik demonlodz edytował ten post 15:08, 21.01.2017
Napisano 16:35, 21.01.2017
Sworznie wymienia się parami, w ASO daja ci zamiennik nie najlepszej jakosci, nie wiem czy dobrze robisz, U mechanika z robocizna ogarniesz za 250 złoty max i to z częściami z najlepszej polki, jak chcesz OEM to musisz cala zwrotnice kupic.
Napisano 22:33, 21.01.2017
320 dałem łącznie z zakupem CTRów. Jak poczytałem wasze posty to bałem się do roboty jeździć, dopóki nie wymieniłem kompletu Widziałem siebie na poboczu z kołem poza obrysem fury
Swypnięte Tapatalkiem
ja mam za 240 dwie strony z sworzniami
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych