Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

"Skoczna" kierownica

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#46 barusml

barusml
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:05, 09.08.2016

Sworznie nowe założone ale problem skocznej kierownicy pozostał :(

Wytapkane z M1 Note

 

I jak sytuacja z kierownicą, ogarnąłeś temat ostatecznie?

u mnie mam podobne objawy, przebieg 240k km więc chyba zacznę od wymiany sworzni tak czy owak.


  • 0

#47 Crayou

Crayou
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:06, 09.08.2016

Sworznie rób, bo to bezpieczeństwo. Ale problem nie ustał...

Wytapkane z M1 Note
  • 0

#48 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:51, 11.08.2016

Panowie, a powiedzcie mi co może być problemem uciekającej kierownicy na nierównościach (przykładowo na bardzo połatanej drodze), kierownica po prostu sama ucieka z rąk, raz w lewo, raz w prawo, czuje się każdą nierówność.

Doznałem tego po zmianie kół z 16" na 225/45/17. Dziś z ciekawości wrzuciłem koła z tyłu na przód i niestety jest to samo co wcześniej. Na 16" OEM nie miałem tego problemu, nowe koła podobno dobrze się wyważyły.

Przykładowo na tej samej nierównej drodze w innej Hondzie mogę puścić kierownicę i samochód jedzie jak po stole.


Użytkownik niachu edytował ten post 19:52, 11.08.2016

  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#49 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:52, 11.08.2016

To raczej normalne przy szerokiej gumie. Nie tańczy w koleinach?
  • 0

#50 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:43, 11.08.2016

ET pewnie też inne ? Sprawdź ciśnienie w kołach
  • 0
                       

#51 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 12.08.2016

Ciśnienie jakiś czas temu z ciekawości dopompowałem z przodu do 2.5 i jest to samo, ET 47. To, że na szerszej gumie nasze Accordy uciekają w koleinach to wiem, lecz u mnie jest problem z normalną jazdą po nierównościach, po kostce także kierownica skacze w obie strony, przeważnie na prawą. Bardzo mnie to zdziwiło, gdyż w żadnym aucie nie doświadczyłem czegoś takiego.


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#52 rebeliano

rebeliano
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:13, 07.10.2016

udało Ci się ustalić co to i ewentualnie rozwiązać problem, mam dokladnie to samo po zmianie z 16" na 17"

tyle że mnie ucieka zawsze w lewo ;)

w innym wątku http://www.accordklu...ok/#entry755258 kolega 'eric70' pisał że wymiana tulei załatwiła sprawę


Użytkownik rebeliano edytował ten post 13:19, 07.10.2016

  • 0

#53 niachu

niachu
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 07.10.2016

Niestety jeszcze nie udało mi się rozwiązać tego problemu. U mnie przeważnie też ucieka w lewo. Muszę jeszcze sprawdzić czy na zimowych OEM 16" będzie tak samo.


  • 0

CL9 -> Focus ST MK2 -> CU1 :D


#54 Muniek

Muniek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:20, 08.10.2016

Miałem to samo. Ściąganie w lewo w zależności od nawierzchni. im bardziej chropowata, dziurawa tym bardziej ściągało. To samo opony lato zima też powodowało różnicę w ściąganiu. Przyczyną był luz na drążkach kierowniczych. Wymieniłem drążki i końcówki, sprawa rozwiązana. Luz nie był wcale duży a powodował takie problemy.


  • 0

#55 Crayou

Crayou
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:53, 15.11.2016

Dziś zmieniłem opony na zimowe. Problem zniknął bez śladu...

Swypnięte Tapatalkiem
  • 0

#56 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:30, 27.11.2016

Ja mialem taki problem przez opone. Nie widac bylo na oko ze jest z nia cos nie tak a jednak jak przod zamienilem z tylem to problem zniknal
  • 0

#57 demonlodz

demonlodz
  • Nowy
  • 10 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 21.01.2017

Witam, 

   zaczęło mi nagle skrzypieć w lewym przednim kole (stary tapczan to jest pikuś). Kręcenie kierownicą słychać na całym osiedlu. Nawet jak zamykam drzwi i buda się zachwieje to skrzypi. Zdecydowałem na wymianę sworznia w ASO Honda Park. Koszt z robocizną ok 450 PLN, ale będę apelował o rabat. Po tym co poczytałem na forum uważam, że nie warto na tym elemencie oszczędzać, 


Użytkownik demonlodz edytował ten post 15:08, 21.01.2017

  • 0

#58 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:35, 21.01.2017

Sworznie wymienia się parami, w ASO daja ci zamiennik nie najlepszej jakosci, nie wiem czy dobrze robisz, U mechanika z robocizna ogarniesz za 250 złoty max i to z częściami z najlepszej polki, jak chcesz OEM to musisz cala zwrotnice kupic.


  • 0

#59 Crayou

Crayou
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 21.01.2017

320 dałem łącznie z zakupem CTRów. Jak poczytałem wasze posty to bałem się do roboty jeździć, dopóki nie wymieniłem kompletu ;) Widziałem siebie na poboczu z kołem poza obrysem fury :D

Swypnięte Tapatalkiem
  • 0

#60 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:33, 21.01.2017

320 dałem łącznie z zakupem CTRów. Jak poczytałem wasze posty to bałem się do roboty jeździć, dopóki nie wymieniłem kompletu ;) Widziałem siebie na poboczu z kołem poza obrysem fury :D

Swypnięte Tapatalkiem

ja mam za 240 dwie strony z sworzniami


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq