XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 22:07, 09.07.2016
To ja tylko uszczegółowię - pisząc powyżej miałem na myśli tylko i wyłącznie element, którego dotyczy ten wątek, czyli przednie dolne sworznie zwrotnicy... nie wiem czemu, ale firmy, które wymieniłeś potrafią zrobić dobre pozostałe elementy zawieszenia, natomiast tych sworzni niestety nie...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#32
Napisano 12:19, 10.07.2016
TRW 50 tyś i padł także szału nie robi. Więcej wytrzymują ruvilla tyle że górne.
#33
Napisano 17:32, 10.07.2016
prawda taka że znam ludzi co jeżdżą na delphi i CTR i co po niektórzy już natłuczone mają na nich po 90 tysiecy i wlasnie bedą zmieniać na nowe dla swietego spokoju. Duża część osób z ktorymi gadałem mówią też że 555 jest przereklamowane.
przereklamowane.... a widziałeś gdzieś kiedyś reklame 555? bo ja nie.
weź do ręki dolny sworzeń ctr i 555, obejrzyj i wtedy możemy porozmawiać. Biorąc pod uwagę, że kosztują tyle samo, to tego ctr bym za darmo nie chciał.
#34
Napisano 21:50, 10.07.2016
przereklamowane.... a widziałeś gdzieś kiedyś reklame 555? bo ja nie.
weź do ręki dolny sworzeń ctr i 555, obejrzyj i wtedy możemy porozmawiać. Biorąc pod uwagę, że kosztują tyle samo, to tego ctr bym za darmo nie chciał.
No cóż nie zgodzę się z tobą
Użytkownik Troy edytował ten post 21:50, 10.07.2016
#35
Napisano 13:25, 11.07.2016
Czy przy przebiegu powyżej 220kkm wymienić profilaktycznie te sworznie ?
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#37
Napisano 11:41, 12.07.2016
A czy są na haparts zniżki dla forumowiczów?
Użytkownik tomas_str edytował ten post 11:42, 12.07.2016
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#40
Napisano 07:13, 18.07.2016
Sprawdzałem na weekendzie i niema luzów ,osłony gumowe całe więc chyba wstrzymam się z wymianą i będę kontrolował co jakiś czas ich stan (chociaż dobrze że sprawdziłem bo w jednym sworzniu nie była założona zawleczka jakiś magik chyba zapomniał 2 lata temu jak wymieniał tuleje wahacza )
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#41
Napisano 13:08, 18.07.2016
Oryginalnie były chyba bez zawleczek. Nie chodzi o to że nie mają luzów sie zacierają wiec luzów nie muszą mieć.
#42
Napisano 14:34, 18.07.2016
#43
Napisano 14:35, 18.07.2016
Oryginalnie były chyba bez zawleczek. Nie chodzi o to że nie mają luzów sie zacierają wiec luzów nie muszą mieć.
Jak nie mają jak mają
Szczerze co user to inna opinia na temat sworzni..
Użytkownik Troy edytował ten post 14:40, 18.07.2016
#44
Napisano 15:10, 18.07.2016
Chodziło mi o zawleczke(pierścień segera) co trzyma sworzeń nie od nakretki ktora ma zawleczke to oczywiste.
#45
Napisano 16:27, 18.07.2016
Nie ma tego w Accordzie.Pewnie masz do wymiany gorne lozysko amora...
Wysłane z Tapatalk
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych