Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przekladka silnika h22a z preludy V gen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 03.03.2010

Tilko się zdecyduj czy kupujesz wersję H na OBD I czy OBDII bo to duza różnica juz przy samym zakupie, jak kupisz coś innego niz H22A7 nie zapomnij o komplecie łap od ATRa bo to trza mieć, bo sie mocno żdziwisz i to bardzo a za taki komplecik oooooooo cenią się. Oczywiście jak się trochę uprzesz nie musisz kupować wszystkich, jeśli cie interesuja szczegóły to pisz, no chyba że SSG wszystko załatwi a ty położysz $$$ na stół i gra. Jak chcesz dobry i pewny silnik szukaj na hondatech.pl "Stoska" super ludek i z dobrym zapleczem, polecam. :B
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#17 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 17.03.2010

Rob dzieki za wskazowki:) Moglbys opisac mniejwiecej co wkladales do swojego autka jaka wiazka lapy itp itd tak ze szczegolami jak bedziesz mial czas. Bardzo by sie to przydalo nie jednemu z nas a i warto wiedziec co nas czeka, jakie moga byc potencjalne niespodziewanki.
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:20, 21.05.2010

@Athar
jak tam postępy idą ? wstawiłeś już autko ? Silnik znaleziony ? obserwuje temat ;) powodzonka życzę
  • 0

#19 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 06:59, 22.05.2010

no właśnie - temat coś się ruszył ?
  • 0

#20 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 22.05.2010

Według mnie na pewno łatwiej będzie zadoptować silnik z ATR jak z pralki kilka problemów z głowy:
-rzeźba w elektryce,
-zmiana łap od strony rozrządu (inny rozstaw szpilek pralka-accord),
-zapewnie bedzie potrzeba kupna alternatora z ATRa, bo jestem ciekawy jak rozwiążesz problem kontrolki ład.
-górny wąż od wspomagania,
-i zapewne może będzie trzeba wymienić linkę gazu, ja moją na razie zwinęłem ale też wymienie na krótką.
Tak że kupno H22A7 likwiduje wszystkie/99% problemów.
I jak na razie padła chłodnica czekamy na nową.
Jak sobie jeszcze coś przypomne to dam znać.
Oczywiście silnik/sprzęgło przed montażem do dokładnej analizy. :B

I wydech oczywiście warto by było zmienić na większy/średnica. :ok

I musowo pompa paliwa, ja sie cieszyłem że mi mało pali a to się okazało że pompa powyżej 5500obr/min nie podoła, wrzuciłem walbro i jest git.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#21 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:32, 22.05.2010

http://moto.allegro....alternator.html
  • 0

#22 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 23.05.2010

a więc tak za okolo 2 tygodnie przekladka ale na h22a7 znalazlem w dobrej cenie caly zestaw wiec jak juz to zmontuje to wrzuce foteczki co i jak BTw calosc 8k.

Pozdrawiam:)
  • 0

#23 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 23.05.2010

Miejmy nadzieję że weźmiesz do siebie rady z powyższego postu, i chcielibyśmy zobaczyc wykres z hamowni jak juz ogarniesz sprawe, i czekamy na rezultat. :ok
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#24 knuttek

knuttek
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:F22
  • Wersja:2.2i
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1991
  • Nadwozie:CB8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:49, 23.05.2010

pozwole sobie wyrazić kilka wątpliwości...

Według mnie na pewno łatwiej będzie zadoptować silnik z ATR jak z pralki kilka problemów z głowy:
-rzeźba w elektryce, - przy obu silnikach jest ta sama praktycznie wiązka OBDII (różnica tylko brak motyli w dolocie h22a7)
-zmiana łap od strony rozrządu (inny rozstaw szpilek pralka-accord) - bloki h22 WSZYSTKIE z zewnątrz są identyczne rozstawy szpilek na bloku są te same, aczkolwiek łapy mogą się różnic
-zapewnie bedzie potrzeba kupna alternatora z ATRa, bo jestem ciekawy jak rozwiążesz problem kontrolki ład. - w czym problem? zapewne trzeba wymienić samą łapę alternatora
-górny wąż od wspomagania, - j/w do wymiany łapa pompy
-i zapewne może będzie trzeba wymienić linkę gazu, ja moją na razie zwinęłem ale też wymienie na krótką.

I musowo pompa paliwa, ja sie cieszyłem że mi mało pali a to się okazało że pompa powyżej 5500obr/min nie podoła, wrzuciłem walbro i jest git. - soooooorry ale to chyba przesada, pompa z f20 spokojnie obsługuje wszelkie h22, moze jest sens o tym mysleć jak zaczynasz zdrowo dłubać w silniku ale w serii? :-/



wszystko zależy jak bardzo chce się oddać robotę innym i gdzie szuka się części

moim zdaniem oprócz oczywistej wymiany sprzęgła, warto zrobić konwresję rozrządu na napinacz manualny (zapewne chłopaki w SSG zaproponują to sami) zrzucenie miski to żaden problem w sumie, ale jesli silnik z pewnego źródła...
  • 0

#25 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 24.05.2010

Wymiana na napinacz manulalny musowa sprawa o której zapomniałem, dobrze że ktoś wnosi spostrzeżenia do tematu.
Myślałem że jesli H22A7 to robótke zrobi sie samemu, po co płacić za coś co sie składa jak puzzle i do tego 2k. Ja nigdy tego nie robiłem a zamiana silnika wyszła w 3 dni, mały garaż i trza było kupić wciągarkę, dwie kobyłki kilka nasadek których nie miałem łacznie z browarkami wyszło 500zł, Jeden warunek trzeba mieć miejsce/chęci i kolegów do pomocy, a reszte sie da. Więc jeśli sie ma trochę czasu to można zaoszczędzić 1.5k i samemu się pobawić przy aucie, ale to jest moje zdanie.
A jesli sie ma całego angola to już nic prostszego. :B
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#26 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 30.06.2010

Temat do zamknięcia. Swapik zrobiony pozytywnie. Update w http://www.accordklu...opic.php?t=4289
  • 0

#27 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 01.07.2010

[quote name="knuttek"]pozwole sobie wyrazić kilka wątpliwości...

[quote]Według mnie na pewno łatwiej będzie zadoptować silnik z ATR jak z pralki kilka problemów z głowy:
-rzeźba w elektryce, - przy obu silnikach jest ta sama praktycznie wiązka OBDII (różnica tylko brak motyli w dolocie h22a7)
-zmiana łap od strony rozrządu (inny rozstaw szpilek pralka-accord) - bloki h22 WSZYSTKIE z zewnątrz są identyczne rozstawy szpilek na bloku są te same, aczkolwiek łapy mogą się różnic
-zapewnie bedzie potrzeba kupna alternatora z ATRa, bo jestem ciekawy jak rozwiążesz problem kontrolki ład. - w czym problem? zapewne trzeba wymienić samą łapę alternatora
-górny wąż od wspomagania, - j/w do wymiany łapa pompy
-i zapewne może będzie trzeba wymienić linkę gazu, ja moją na razie zwinęłem ale też wymienie na krótką.

I musowo pompa paliwa, ja sie cieszyłem że mi mało pali a to się okazało że pompa powyżej 5500obr/min nie podoła, wrzuciłem walbro i jest git. - soooooorry ale to chyba przesada, pompa z f20 spokojnie obsługuje wszelkie h22, moze jest sens o tym mysleć jak zaczynasz zdrowo dłubać w silniku ale w serii? :-/ [/quote]

cos mi tu nie bangla co piszesz
1 ...jesli silnik z pralki to na pewno wiazka z motylami to nie wszystko dochodzi IMMo
2 ...zgadza się, mowa o łapach
3 ...nie kumam alternator od pralki/atra a łapa - od traktora
4 ...powtórka 3pkt.
5 ...pompa z f20 jest za mało wydajna powyżej 5000obr, potwierdzone na hamowni, nie wieże w zbiegi okoliczności że
pompa umierała (zawsze istnieje taka mozliwość)

Atak w ogóle ja opisywałem swoje spostrzeżenia z tego co robiłem czyli z F20B6 na H228
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#28 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 02.07.2010

Robjust ja mam pompe z f18b2 i nie czuje strat mocy na gornych zakresach byc moze jest to mało wyczówalne ale od 3k rpm do odcinki zbiera mi sie idealnie a jakby pompa nie dawala rady to by to bylo czuc..... przynajmniej takie jest moje odczucie (tylko u mnie byla pompa wymieniana miala 8k kilometrow tak wynika z ksiazeczki ASO HONDY we francji).
  • 0

#29 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:58, 04.07.2010

Pewnie i masz rację, może i faktycznie moja już powoli umierała, aż się chłopaki na chamowni śmiali że jak tak będę wymieniał każdą część i za każdym razem przybędzie około 20km to po co turbo he he, jak znajde czas to wrzuce zapotrzebowanie/wydajność pompy z F i H, z tego co pamiętam z Fki brakuje 0.4bara do silnika H, postaram sie pogrzebac i znaleźć.
Zresztą logicznie
-większe wtryski jak w serii F
-wyższa odcinka
-inne ciśnienia pracy min/max pompy pal.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#30 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:15, 08.07.2010

A no właśnie sprawdzałem w podstawowych katalogach i te pompki się nieróżnią wcale poza jedna kwestia ciśnieniem ktore dla f18b2 wynosi 3.0 bara a dla h22a7 wynosi 3.5 bara ale to aż by 20kucy dało?:)Rob napisz jaki ty model kupiłeś tej pompki bo być moze bedę miał dostęp do tej lepszej to bym sprawdził czy faktycznie jest różnica...

Czy robiles wydech od nowa?
Bo ja widzę ze mam 1,5 cala wydech i trzeba koniecznie coś z nim zrobić. Myślę nad 2,25 lub nawet nad 2,5 cala.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq