XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przekladka silnika h22a z preludy V gen
#16
Napisano 13:42, 03.03.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#17
Napisano 17:44, 17.03.2010
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:20, 21.05.2010
jak tam postępy idą ? wstawiłeś już autko ? Silnik znaleziony ? obserwuje temat powodzonka życzę
#19
Napisano 06:59, 22.05.2010
#20
Napisano 15:41, 22.05.2010
-rzeźba w elektryce,
-zmiana łap od strony rozrządu (inny rozstaw szpilek pralka-accord),
-zapewnie bedzie potrzeba kupna alternatora z ATRa, bo jestem ciekawy jak rozwiążesz problem kontrolki ład.
-górny wąż od wspomagania,
-i zapewne może będzie trzeba wymienić linkę gazu, ja moją na razie zwinęłem ale też wymienie na krótką.
Tak że kupno H22A7 likwiduje wszystkie/99% problemów.
I jak na razie padła chłodnica czekamy na nową.
Jak sobie jeszcze coś przypomne to dam znać.
Oczywiście silnik/sprzęgło przed montażem do dokładnej analizy.
I wydech oczywiście warto by było zmienić na większy/średnica.
I musowo pompa paliwa, ja sie cieszyłem że mi mało pali a to się okazało że pompa powyżej 5500obr/min nie podoła, wrzuciłem walbro i jest git.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#22
Napisano 15:01, 23.05.2010
Pozdrawiam:)
#23
Napisano 19:09, 23.05.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#24
Napisano 20:49, 23.05.2010
Według mnie na pewno łatwiej będzie zadoptować silnik z ATR jak z pralki kilka problemów z głowy:
-rzeźba w elektryce, - przy obu silnikach jest ta sama praktycznie wiązka OBDII (różnica tylko brak motyli w dolocie h22a7)
-zmiana łap od strony rozrządu (inny rozstaw szpilek pralka-accord) - bloki h22 WSZYSTKIE z zewnątrz są identyczne rozstawy szpilek na bloku są te same, aczkolwiek łapy mogą się różnic
-zapewnie bedzie potrzeba kupna alternatora z ATRa, bo jestem ciekawy jak rozwiążesz problem kontrolki ład. - w czym problem? zapewne trzeba wymienić samą łapę alternatora
-górny wąż od wspomagania, - j/w do wymiany łapa pompy
-i zapewne może będzie trzeba wymienić linkę gazu, ja moją na razie zwinęłem ale też wymienie na krótką.
I musowo pompa paliwa, ja sie cieszyłem że mi mało pali a to się okazało że pompa powyżej 5500obr/min nie podoła, wrzuciłem walbro i jest git. - soooooorry ale to chyba przesada, pompa z f20 spokojnie obsługuje wszelkie h22, moze jest sens o tym mysleć jak zaczynasz zdrowo dłubać w silniku ale w serii? :-/
wszystko zależy jak bardzo chce się oddać robotę innym i gdzie szuka się części
moim zdaniem oprócz oczywistej wymiany sprzęgła, warto zrobić konwresję rozrządu na napinacz manualny (zapewne chłopaki w SSG zaproponują to sami) zrzucenie miski to żaden problem w sumie, ale jesli silnik z pewnego źródła...
#25
Napisano 08:29, 24.05.2010
Myślałem że jesli H22A7 to robótke zrobi sie samemu, po co płacić za coś co sie składa jak puzzle i do tego 2k. Ja nigdy tego nie robiłem a zamiana silnika wyszła w 3 dni, mały garaż i trza było kupić wciągarkę, dwie kobyłki kilka nasadek których nie miałem łacznie z browarkami wyszło 500zł, Jeden warunek trzeba mieć miejsce/chęci i kolegów do pomocy, a reszte sie da. Więc jeśli sie ma trochę czasu to można zaoszczędzić 1.5k i samemu się pobawić przy aucie, ale to jest moje zdanie.
A jesli sie ma całego angola to już nic prostszego.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#26
Napisano 13:08, 30.06.2010
#27
Napisano 19:18, 01.07.2010
[quote]Według mnie na pewno łatwiej będzie zadoptować silnik z ATR jak z pralki kilka problemów z głowy:
-rzeźba w elektryce, - przy obu silnikach jest ta sama praktycznie wiązka OBDII (różnica tylko brak motyli w dolocie h22a7)
-zmiana łap od strony rozrządu (inny rozstaw szpilek pralka-accord) - bloki h22 WSZYSTKIE z zewnątrz są identyczne rozstawy szpilek na bloku są te same, aczkolwiek łapy mogą się różnic
-zapewnie bedzie potrzeba kupna alternatora z ATRa, bo jestem ciekawy jak rozwiążesz problem kontrolki ład. - w czym problem? zapewne trzeba wymienić samą łapę alternatora
-górny wąż od wspomagania, - j/w do wymiany łapa pompy
-i zapewne może będzie trzeba wymienić linkę gazu, ja moją na razie zwinęłem ale też wymienie na krótką.
I musowo pompa paliwa, ja sie cieszyłem że mi mało pali a to się okazało że pompa powyżej 5500obr/min nie podoła, wrzuciłem walbro i jest git. - soooooorry ale to chyba przesada, pompa z f20 spokojnie obsługuje wszelkie h22, moze jest sens o tym mysleć jak zaczynasz zdrowo dłubać w silniku ale w serii? :-/ [/quote]
cos mi tu nie bangla co piszesz
1 ...jesli silnik z pralki to na pewno wiazka z motylami to nie wszystko dochodzi IMMo
2 ...zgadza się, mowa o łapach
3 ...nie kumam alternator od pralki/atra a łapa - od traktora
4 ...powtórka 3pkt.
5 ...pompa z f20 jest za mało wydajna powyżej 5000obr, potwierdzone na hamowni, nie wieże w zbiegi okoliczności że
pompa umierała (zawsze istnieje taka mozliwość)
Atak w ogóle ja opisywałem swoje spostrzeżenia z tego co robiłem czyli z F20B6 na H228
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#28
Napisano 11:45, 02.07.2010
#29
Napisano 03:58, 04.07.2010
Zresztą logicznie
-większe wtryski jak w serii F
-wyższa odcinka
-inne ciśnienia pracy min/max pompy pal.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#30
Napisano 16:15, 08.07.2010
Czy robiles wydech od nowa?
Bo ja widzę ze mam 1,5 cala wydech i trzeba koniecznie coś z nim zrobić. Myślę nad 2,25 lub nawet nad 2,5 cala.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych