Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Przekladka silnika h22a z preludy V gen


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#31 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 09.07.2010

Jak mi magicy wywnioskowali że stara pompa (F20B6) jest za mało wydajna pow. 5.5k trafiło sie kupić walbro i jest gitara. A tak w ogóle to wsadziłem H22A8 który wybuchł he he i na chwilę obecną jest H22A5 z osprzętem od H8 tyle ze w główce wsadziłem wałki i sprężynki od H8 niedługo wsadzam tłoki od H7 bo to to samo co w H8. Padaczka jeździ na wydechu 2.25 z HI-flowem i podwójnymi końcowymi, down pipe jest od H8. Hi-flow i reszta nierdzewka, według danych z hamowni zamknięcie silencerów zabiera 17km.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#32 Athar

Athar
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:59, 09.07.2010

No właśnie mam możliwość kupić walbro 255 HP na 5.6 bara za jedyne 193 zl i chyba się skuszę.
  • 0

#33 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 11.07.2010

No to sie nie oglądaj i bierz, trza bedzie i tak chyba kupić regulator paliwa i najlepiej wystroić to ustrojstwo.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq