Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

[VI] Po wciśnięciu pedału hamulca spadają obroty

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:21, 16.04.2016

Cześć, po wciśnięciu pedału hamulca w mojej VI najpierw wzrastają do ponad 1k RPM obroty, a potem niepokojąco spadają poniżej połowy, co przy dojeżdżaniu do świateł powoduje lekką pikawę, że auto zgaśnie. Wcześniej tego nie było. EGR, IAC i przepustnica były czyszczone. Co może być przyczyną problemu?


  • 0

#2 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:07, 17.04.2016

Wspomaganie hamulca jest podciśnieniowe. Możliwe że jest uszkodzona membrana lub przewód łączący kolektor ssący z urządzeniem wspomagającym. Lewe powietrze zaburza pracę silnika.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 pawelskobel

pawelskobel
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 28.07.2016

Wymień przewód do serwa przy pompie hamulcowej.


  • 0

Honda Accord VI 1.8 2001 CL3


title="Zewnętrzny odnośnik">cf44279bea4b89b8m.jpg


#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:39, 28.07.2016

I sprawdź zaworek na tym przewodzie. Powinien przepuszczac powietrze tylko w jedną strone. 


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq