Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

obroty silnika

V

Najlepsza odpowiedź damian398 , 21:36, 11.03.2016

Po wielu godzinach spędzonych w garażu i walką z obrotami problem udało się rozwiązać. Przyczyną był IACV. Dzisiaj założyłem z rover 600 i wreszcie schodzą obroty tak jak powinny. 

 

Ale pojawił się kolejny problem. Przy zmianie biegów obroty skaczą do góry gdzieś o 300. Ktoś spotkał się z takim czymś ?

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#46 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:52, 08.03.2016

Hmmm z tego wynika, że prawdopodobnie zacina się IACV skoro na odpiętym wszystko było ok.

Trzeba było odpalić z użyciem gazu.

Przy odpiętym IACV silnik powinien trzymać obr około 550-600 z tego co pamiętam.


Poszukam na odmianę i zobaczę czy jest jakaś zmiana. Jeżeli nie będzie zmiany zostanie jeszcze tylko FITV
  • 0

#47 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:37, 09.03.2016

może mi ktoś powiedzieć gdzie w moim aucie znajduje się "pochłaniacz oparów paliwa" bo wyczytałem że też może być przyczyną.


  • 0

#48 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:36, 11.03.2016   Najlepsza odpowiedź

Po wielu godzinach spędzonych w garażu i walką z obrotami problem udało się rozwiązać. Przyczyną był IACV. Dzisiaj założyłem z rover 600 i wreszcie schodzą obroty tak jak powinny. 

 

Ale pojawił się kolejny problem. Przy zmianie biegów obroty skaczą do góry gdzieś o 300. Ktoś spotkał się z takim czymś ?


  • 0

#49 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:59, 11.03.2016

Nagraj film jeśli możesz. Pomoże to w zrozumieniu problemu :)


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#50 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:17, 11.03.2016

oki jutro wrzucę wideo.


  • 0

#51 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:07, 13.03.2016

Udało się problem w całości zażegnać ? 


  • 0

#52 damian398

damian398
  • Forumowicz
  • 327 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:26, 13.03.2016

Udało się problem w całości zażegnać ? 

 

Tak problem zażegnany aż musiałem się na nowo uczyć jazdy bo nie ogarniałem przez pierwsze godziny tak kulturalnej pracy obrotów :) IACV kupiłem na szrocie za 40 zł z ROVER 600


  • 0

#53 Geezer

Geezer
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 06.04.2016

Ale pojawił się kolejny problem. Przy zmianie biegów obroty skaczą do góry gdzieś o 300. Ktoś spotkał się z takim czymś ?

Mam to samo.

 

Problem z falującymi obrotami również mnie dotyka a nawet posiadam ten sam model samochodu :D

Prawdopodobnie u mnie wina leży po stronie FITV, gdyż gdy w przepustnicy zatykam dolny otwór to silnik się stabilizuje. FITV wkręcony na maksa, a regulowanie go nic nie daje.

 

Zastanawia mnie tylko jeszcze jaka powinna być temperatura płynu który dociera do FITV i IACV. U mnie przy dobrze nagrzanym silniku rurki  z płynem chłodzącym to FITV i krokowca są jedynie lekko ciepłe (mogę je trzymać ręką). Czy nie powinny być gorące tak jak rury od termostatu (w ręce ich nie utrzyma)? Jak to jest u was?


  • 0

Honda Accord 96r F18A3 [CE7] --> Honda Accord 93r H23A3 --> Honda Accord 06r K24A3 CL9, EXE


#54 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:23, 07.04.2016

Tak, powinne być gorące. Inaczej nie zamknie się poprawie FITV. Może jest za mało płynu albo wężę są zatkane.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq