Sprawdz jeszcze evap, on tez korzysta z podcisnienia.
A możesz powiedzieć gdzie to się znajduje i jak mniej więcej wygląda ?
Daję filmik do oglądnięcia co się dzieje na zimnym silniku po odpaleniu. Od 25 sekundy widać. Jak odpaliłem silnik to się nagrzał kilka razy aż do włączenia wentylatorów i stał tak co najmniej 40 min i obroty nie zeszły na dół. Dopiero jak zgasiłem i odpaliłem ponownie obroty weszły na 800
https://youtu.be/GSAeZo4Ihlk
W razie czego używany FITV to koszt 50 zł więc przy czasie jakim już walczę z tymi obrotami to są groszowe sprawy akurat
PS. Gdy obroty trzymają się na 1500 i odepniesz IACV to spadają do 500 czy nie?
Mam rozgrzać silnik i jak obroty się podniosą na odpalonym silniku wypiąć wtyczkę od IACV i sprawdzić co się stanie ?
Użytkownik damian398 edytował ten post 15:39, 06.03.2016