Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

magnetyzer temat rzeka

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

#106 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:25, 24.06.2011

Tak na prawdę są już takie wynalazki, że samochód na powietrze mógłby jeździć, tylko oil industry do tego nie dopuści za żadną cenę

Eee, to mit jest. Obecnie najbardziej zaawansowana technika to ogniwa paliwowe i to będzie następny etap. Dopóki jest ropa naftowa, to będą królowały silniki spalinowe. Ze 100, 150 lat jeszcze pociągniemy.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#107 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 12:48, 24.06.2011

To była ironia rzecz jasna ;-)
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#108 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:12, 25.06.2011

Jedyne co mi się z wami, ograniczonymi burakami, kojarzy to piosenka i teledysk Letni, Chamski Podryw - "Czinkłaczento". Ciemnogród. Walcie się na cyce tępi frajerzy. Czy w końcu admin mnie usunie z tej wiochy, czy muszę zrobić to sam?
  • 0

#109 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:00, 25.06.2011

Żegnamy.
Admin/moderator: proszę temat zamknąć i do kosza.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#110 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:32, 25.06.2011

Mario Derby, warning. Nie masz ochoty, nie loguj się. Dalej będziesz obrażał - dostaniesz bana. Zagalopowałeś się, nie ma argumentów - to trzeba zwyzwać. Godnie widzę reprezentujesz na wyspach, brawo.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#111 szysz

szysz
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 25.06.2011

Nie zamykajcie tematu, bo temat jako taki jest ciekawy, może za ktoś zainteresowany i bardziej zorientowany tu zajrzy, powie coś i przedstawi dowody a wtedy wszyscy zamontujemy magnetyzery ;)

Mario Derby, wbij na luz. Nie którzy po prostu nie uwierzą dopóki nikt im tego nie udowodni. Nie wiń ludzi za to, że są ostrożni w czasach odkurzaczy za 7tysięcy lub innej chinszczyzny...
  • 0

#112 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:40, 25.06.2011

Z tym, że chłopaki mają racje, że chcą dowodu, że to działa. Inaczej to jak z cudownymi "czipami" z allegro za 10 zł, które daja 30KM, bo sprzedający napisał, że tyle daje, albo kupienie filtra stożkowego gdzie sprzedający napisał, że daje 10KM, a potem twierdzenie, że faktycznie tyle daje (bo silnik ryczy).
Bez porównania wyników na hamowni, przed i po, to o kant dupy takie gadanie.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#113 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:49, 01.07.2011

A takie coś widzieliście ??
To dopiero wynalazek

http://moto.allegro....1690569742.html
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#114 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:06, 01.07.2011

krisss111, tutaj masz to samo taniej
http://allegro.pl/ko...1680621398.html
Tak w tej niebieskiej wtyczce jest kondensator!
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#115 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 01.07.2011

hehe :mrgreen: dobre
Ja mam kondensator w bagażniku i służy do oczywiście nagłośnienia ale nie zauważyłem spadku spalania. Pomaga trochę mroźną zimą przy odpalaniu.
hehehe dobre.

A co do rozmowy to mam zdanie takie, iż kolega z Angli się poważnie zagalopował, pokazał kim jest i tyle. Ja z takim gatunkiem nie gadam bo szkoda czasu. Zapewne wszystko ma najlepsze, wszystko wie najlepiej itd. Życzyć powodzenia. To tyle co do Anglika.

Magnetyzer hmm nie mam pojęcia czy to działa. Nie udało mi się wyszukać informacji o jego rzeczywistych udokumentowanych zaletach. Ale jak miałbym takie coś założyć to zapewne zrobiłbym badanie na hamowni i w spalaniu paliwa
i się z Wami podzielił bo dlaczego nie.
Jeden napisze jak wyregulować zwory, drugi jak zdemontować lampy, trzeci jak wymienić amorki itd, a następny jak działa magnetyzer. Jakby ktoś miał magnetyzer a nie miał kaski na badanie to moznaby nawet zrzutę zrobić i stac pogromcami mitów. Heheh

Pozdrawiam Was dobre zdrowe polskie chłopaki!!!!!! :ok
  • 0

#116 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:48, 18.02.2012

Dlaczego tylko anonimowe negatywne opinie o magnetyzerach MULTIMAG?

Pozytywne opinie o magnetyzerach prezentowane w Internecie oparte są na badaniach laboratoryjnych i eksploatacyjnych, wykonanych przez naukowców, specjalistów – rzeczoznawców, diagnostów i szefów serwisów samochodowych. Przy każdej opinii podawane są nazwiska konkretnych osób oraz nazwy ich firm.

Na kilkadziesiąt pozytywnych i wiarygodnych opinii, udokumentowanych przez specjalistów, na temat działania magnetyzerów MULTIMAG – ukazało się dotąd kilkanaście opinii negatywnych. Autorstwa…. NIEZNANYCH AUTORÓW! Opinie negatywne ZAWSZE podpisane są imionami anonimowych „Kowalskich”.
Zakładając, że autorami tych opinii nie są przedstawiciele lobby paliwowego lub katalitycznego, można przypuszczać, że są to osoby, które:
zakupiły podróbki multimagów, które z zewnątrz są prawie identyczne jak oryginały, i które ich zawiodły
reprezentują firmę konkurencyjną produkującą tzw. pseudomagnetyzery, licznie występujące na rynku, które nie uzyskały akceptacji żadnego ośrodka badawczego gdyż działają w granicach błędów pomiarowych.

Aby poznać fakty, dowody i opinie poparte dokumentami na temat magnetyzerów, warto kliknąć pozycję „Magnetyzery – mity i fakty. Wikipedia a nauka i prawda” na stronie głównej www.multimag.pl
Jest to rodzaj kompendium wiedzy na temat magnetyzacji paliw i wody, opartej na prestiżowych publikacjach naukowych, krajowych i międzynarodowych oraz wygłoszonych na poważnych konferencjach motoryzacyjnych, badaniach laboratoryjnych i eksploatacyjnych, wykonanych w minionych 18 latach.
Warto poznać wyniki badania multimagów, wykonane w kilku politechnikach, ośrodkach badawczych, w zespołach rzeczoznawców motoryzacyjnych i sądowych, autoryzowanych serwisach wielu firm samochodowych, czy w Ośrodku Badawczym TÜV w Niemczech.
Ważna jest także opinia prezydenta koncernu Peugeot – Citroen na temat zastosowania magnetyzerów w samochodach oraz wyniki kilkuletnich badań naukowych, realizowanych w ramach programów rządowych w Instytucie Lotnictwa w Warszawie i w Politechnice Szczecińskiej.
Interesująca jest opinia niemieckiego eksperta medycznego o motywach „brutalnego zwalczania magnetyzerów” przez niemiecki ADAC oraz pewne pismo niemieckie.

MULTIMAG jest jedynym w świecie magnetyzerem o asymetrycznej energii (patenty w USA i w Europie) i dlatego, jak powiedzieli m.in. specjaliści Centrum Badawczego Daewoo – FSO, pozostawił daleko w tyle inne magnetyzery krajowe i zagraniczne w zakresie oszczędności paliwa , wzrostu mocy i dynamiki auta. Działa skutecznie w każdym samochodzie, bez względu na stopień nowoczesności silnika i układów współpracujących.

Te wszystkie dowody technicznej przydatności naszych magnetyzerów pozwalają oddzielić PRAWDĘ od FAŁSZU. Niestety, negatywne opinie o magnetyzerach MULTIMAG są nieprawdziwe! Dlatego są wyłącznie anonimowe, choć niezadowoleni użytkownicy powinni domagać się od producenta wymiany urządzenia, albo zwrotu pieniędzy. A tego nie czynią!
Bo składając reklamację musieliby okazać ów magnetyzer marki MULTIMAG. Dlatego nie należy wierzyć anonimowym opiniom!

Krystian Witaszak
BKM TRUST Poznań, styczeń 2012 r.
www.multimag.pl
  • 0

#117 nitro666

nitro666
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:TypeR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:22, 18.02.2012

daj z 5 na próbę :j
  • 0

NiTrO


#118 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:31, 18.02.2012

Czym się różni magnes neodymowy bez logo, od magnesu z logiem multimag? Przecież wszystkie obecnie produkowane magnesy bez wyjątku produkują Chińczycy. Oni mają monopol na ich produkcję. Magnesy multimag robi chiński uzdrowiciel?
To są bajeczki dla tych co w szkole na fizyce nie uważali. Żeby magnetyzer mógł wpłynąć na powietrze, musiałby to być porządny magnes nadprzewodzący chłodzony ciekłym azotem.
Ew. wpływ magnetyzerów jest niemierzalny lub mieści się w granicach błędu.
Proszę bardzo, żadna anonimowa opinia. Mogę podać adres, numer telefonu a nawet jak trzeba to rozmiar buta.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#119 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 19:41, 18.02.2012

krystian_witasz, podaj jakieś linki do tych badań, wykresów z hamowni itd.. Tylko niech to będą badania, a nie artykuły w których "prawda" kapie z ust jakiemuś "inżynierowi", i ankieta w których 50 kowalskich twierdzi, że "faktycznie czuć różnicę"..
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq