Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wymiana płynu do układu wspomagania - częstotliwość

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
289 odpowiedzi w tym temacie

#31 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:06, 25.08.2010

Poszło na PW
  • 0

#32 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:15, 31.08.2010

pegal , dzięki za pomoc ;-)
  • 0

#33 Croom

Croom
  • Partner HAKP
  • 797 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:2C-E
  • KM:71
  • Paliwo:ON
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:44, 04.09.2010

Kiedys robiłem dla chłopaków manuala dot. wymiany płynu we wspomaganiu, sądzę że w accordach bedzie podobnie, z niewielkimi modyfikacjami odnośnie ułożenia wężyków ich średnicy i długości.
Tutaj kompletny manual wraz z regeneracja pompy wspomagania.
http://forum.corolla...nu wspomaganiu
  • 0

#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:05, 04.10.2010

Odswierze kotleta :mrgreen: , sprawdzilem dzis plyn wspomagania u siebie w CG9 i sie przerazilem. Plyn ma kolor jak olej w silniku a z tego co wiem ma byc truskawkowo czerwony, taki jak mam w skrzyni w automacie. Przeczytalem sobie dokladnie ten opis wymiany z forum corolli.., ale mam pewien problem. Chdzi mi o podlaczenie wezyka z magistrali do np. butelki po cocacoli, gdzie go podlaczyc?? (wg opisu ze strony corolli) Mysle ze to jest super sprawa wymienic w ten sposob :mrgreen: . Tak jak bylo opisane po wymianie 1 litra mamy pewnosc ze mamy swierzy plyn w calym ukladzie ;-)
Fotki pomocnicze:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
A tu kolor plynu, zdjecie nie oddaje koloru do konca, ale plyn jest bardzo ciemny i nie pachnie przyjemnie :-/
Dołączona grafika
  • 0

#35 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:33, 04.10.2010

Ja nie kumam o co Ci chodzi, nie widzę nigdzie linku do forum corolli, to skąd mamy wiedzieć jak
to tam jest pokazane. A Ty się na to powołujesz. Jest na forum taki temat o wymianie i może spróbuj tym sposobem.

http://www.accordklu...der=asc&start=0
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#36 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:41, 04.10.2010

Kardas post wyżej masz tego linka
  • 0

#37 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:45, 04.10.2010

Ja nie kumam o co Ci chodzi, nie widzę nigdzie linku do forum corolli, to skąd mamy wiedzieć jak
to tam jest pokazane. A Ty się na to powołujesz. Jest na forum taki temat o wymianie i może spróbuj tym sposobem.

http://www.accordklu...der=asc&start=0

Suuuper! dziekuje ot o wlasnie mi chodzilo, bo juz prosciej nie mozna :)
serdeczne dzieki!!!!!! :ok
  • 0

#38 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:51, 04.10.2010

accord034, a nie zauważyłem, sorki.

RoniN_, :-D
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#39 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:57, 04.10.2010

Akurat oryginalny płyn hondowski do wspomagania naprawdę bardziej przypomina olej silnikowy A na pewno nie jest czerwony jak płyn przekładniowy typu np. Dexron II. Także nie ma się czym przejmować.
  • 0

#40 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:15, 04.10.2010

Jeszcze jedno, jesli mozna... W opisie jest, ze na odpalonym silniku nalezy krecic kierownica kilka razy aby wypchnac plyn z systemu. Nie uszkodzi to pompy?? Przeciez bedzie pracowala na sucho. Dodatkowo, o co tam chodzi aby podniesc zbiorniczek?? Potem podlaczamy wezyk z powrotem i zalewamy do pozycji max, odpalamy silnik i znowu krecimy kiera aby rozprowadzic plyn i odpowietrzyc system. Przeciez jak system zassie plyn to zbiorniczek znowy bedzie pusty :mrgreen:, wiec ta operacje nalezy powtorzyc kilkakrotnie, czy jak??
Sorki za glupie moze pytanie, ale coz laikiem jestem :mrgreen:
  • 0

#41 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:26, 04.10.2010

Co do drugiego to tak, nalać kilka razy, aż przestanie znikać.

Do pierwszego, nie uszkodzi, jeśli nie będziesz tego robił nie wiadomo jak długo. Przekręć dwa-trzy razy i będzie ok.
Jak wyleci 863ml płynu to nic się nie stanie wielkiego.
Film olejowy w pompie jeszcze chwilę zostanie, więc nic jej się nie stanie od razu.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#42 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:10, 07.10.2010

OK. Dzisiaj z kolega wymienilismy plyn do wspomagania i wspomaganie poprawilo sie i to bardzo. Zrobilem zdjecie starego plynu i jak tylko przyjade do domu to je dodam. Wyglada strasznie, brudny a konsystencja jak woda doslownie, taki rzadki. Podobnie jak u Was weszlo tylko850 ml. Dodam tez ze pompa wydawala bardzi dziwne, troche przerazajace dzwieki bo ja krecilem kiera z 5-6 razy az wszystki stary plyn wylecial. Odlaczylem tez klemy, przeczyscilem masy i podlaczylem kabel masy do skrzyni bo byl urwany. Oraz wymienilismy swiece na nowe NGK, Po tych wszystkich zabiegch pojezdzilem troche autkiem i przez pierwsze kilka minut nie wiem czemu obroty spadaly prawie do zera, a nawet autko raz zgaslo, jednak po przyjezdzie (jakies 10 min) juz sie unormowaly na 600 obr/min. Mysle ze autko musialo sie nauczyc wszystkiego od nowa i teraz jest ok. Plyn wymienilem wg instrukcji z postow wyzej, jednak nie podnosilem zbiorniczka, tylko odpialem wezyk, odpalilem silnik, potem podlaczylem go z powrotem, dolalem plynu i trzymalem autko na 1000 obr/min i obracalem kiera z 10 razy a kolega dolewal plynu. Pompa chodzi cicho tylko wydaje dzwiek przy pelnym skrecie. Czyli jest ok. Jeszcze raz dziekuje za pomoc.
  • 0

#43 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:09, 07.10.2010

Pompa chodzi cicho tylko wydaje dzwiek przy pelnym skrecie.


To tak jak u mnie.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#44 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:41, 07.10.2010

Wiec chyba jest spoko :mrgreen:
  • 0

#45 dymek

dymek
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:57, 15.02.2011

ja również muszę wymienić płyn tylko na jaki i ile go wejdzie?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq