Masz na myśli zaworek sterujący doładowaniem, którego rysunek wkleiłem na poprzedniej stronie ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czujnik IMRC/ Przyśpiesza od 2500 I-CDTI
#61
Napisano 09:03, 13.11.2014
Happy Owner Never Drives Anything else.
#62
Napisano 10:49, 13.11.2014
tak mam na mysli wlasnie ten czujnik
#63
Napisano 11:46, 13.11.2014
To nie jest czujnik tylko prosty zaworek, komputer wykrywa tylko jego podłączenie i nie wykryje ew. usterki.
Może jednak problem u Ciebie tkwi w turbo np. zablokowane łopatki ?
Jakie masz objawy ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#64
Napisano 17:48, 13.11.2014
sprawdzono na wakumetrze podcisnienie na wyjsciu zaworku i pokazywalo na czerwonym polu a nie na zielonym tak jak powinno byc, z pompy wychodzi podcisnienie 70 a zaworek powinien zbic do okolo 50 , proba przejechania sie autem z takim czujnikiem odbywala sie ze samochod nie przyspieszal tak jak powinien tylko zolwim tepem (pamietam jak samochod jezdzil przed ta sytuacja). odnosnie turbo mechanik mowil ze jest dobre( zrobil probe polegajaca na zlaczeniu dwoch wezykow od zaworku i zaczelo smigac)
Użytkownik Pejot edytował ten post 21:37, 13.11.2014
#65
Napisano 21:38, 13.11.2014
To pech, że kupiłeś uszkodzony, też kupiłem używkę z polifta i śmiga aż miło.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#66
Napisano 22:23, 13.11.2014
miales szczescie... pozdrawiam
#67
Napisano 17:33, 20.11.2014
witam, dodam ze wszyskie czujniki jak wyzej wymmienione sa wyczyszczoene plus kolektor dolotowy. dodatkowo wyczyszony zaworek od doladowania turbosprezarki (dzieki Migal za pomoc) i auto jest elastyczne i zbiera sie tak jak je kupilem przy przebiegu 160tys km
dziekuje za pomoc...
#68
Napisano 13:56, 23.01.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#69
Napisano 23:23, 04.12.2015
Mógłby ktoś wrzucić schemat wszystkich podciśnień ? wydaje mi sie ze u mnie są zamienione jakieś wiezyki, buczy na jałowym albo turbo się włącza z duzym zastanawianiem .... coś jest nie tak
#70
Napisano 21:47, 05.12.2015
#71
Napisano 20:28, 13.05.2016
Witam.
Panowie szukam pomocy. Moje auto też ciągnęło od 2500 obrotów a od dwóch dni wgl przestało juz ciągnąć.
Myślałem że moze turbina mi padła ale byłem u mechanika i stwierdził ze turbo chodzi, przy okazji wyczysciliśmy zawór EGR, intercooler, wszelkie wtyczki, gruszkę od paliwa, przewód paliwowy do zbiornika, nawet wlałem mu verwy bo myslalem ze złe paliwo kupiłem chociaz tankuje tylko na Orlenie, Filtr paliwa wymieniłem 4 miesiace temu na Boscha wiec to tez nie jest problem. Myslelismy ze to moze przepływomierz, przeczyściłem go ale tez nic nie dało wiec pożyczyłem od kolegi z drugiej Hani i tez nic. Po podpieciu pod komputer (nieoryginalny) wyskoczył bląd czujnika dolotu powietrza 1/2. Na jednym była temperatura 30 stopni C a na drugim 53 stopnie C. Tylko jeden czujnik znalazłem przeczyściłem i potem po wykasowaniu błędu, błąd już nastepnego dnia nie wyskoczył. A i przypomnę ze na pulpicie w aucie żadna kontrolka sie nie świeci. Panowie wiem że moze to chaotycznie napisałem ale juz załamany jestem i nie wiem co robic. Jedyne co to po tych czyszczeniach Hania zaczęla ciągnąć od 1800-2000 obrotow wiec od dołu zaczeła brac a góry nadal nie czuć. Ratujcie mnie ale chociaz przenieście na post gdzie jest opisane co robić.
Mechanik mi każe kupować nowy filtr paliwa i wycinać katalizator ze niby to pomoże albo zajrzeć jeszcze do zaworów bo słychać czasami taki metaliczny dzwiek.
Pozdrawiam i czekam na ratunek
#72
Napisano 20:39, 13.05.2016
Mechanik poszedł po bandzie z tym katalizatorem
Podstawa to wyczyścić przepływomierz i map sensor jakimś odtłuszczaczem (najlepiej na bazie alkoholu jak CRC Air sensor cleaner) oraz wejście do kolektora ssącego i upewnić się, że EGR nie jest częściowo otwarty (trzeba odkręcić jego stopkę żeby zobaczyć).
Jak to nie pomoże to tak jak już pisali koledzy trzeba spróbować obejść podciśnieniowy zaworek sterujący doładowaniem, znajduje się na górze silnika powyżej wtrysków.
Użytkownik Pejot edytował ten post 20:40, 13.05.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#73
Napisano 21:41, 13.05.2016
a wiec, przepływomierz był czyszczony, nawet drugi został założony od Hani w ktorej wszystko jest ok. Map sensor też był wkładany drugi z Hani i tez to nic nie dało.
Co do wejścia do kolektora ssącego to nie wiem czy to było robione bo tyle juz tam czyściliśmy ze nie pamietam.
a co do zaworu EGR to zamyka się ładnie i tez nie widać w nim problemu.
Podciśnieniowy zaworek sterujący doładowaniem tez był czeszczony ale nie próbowałem go obejść. Najwyżej jutro spróbuje. Dziekuje za rady i jakbyś miał jeszcze jakiś pomysł to bardzo prosze pisz bo serce mi sie kroi jak czuje jak ta moja Hania jeździ...
#74
Napisano 09:08, 14.05.2016
Zapomniałem Ci napisać o przemyciu sitka pompy paliwa w baku - często bywa zapchane a później ew. możesz profilaktycznie zrobić próbę przelewową wtrysków oraz sprawdzić skanerem ciśnienie ładowania turbo.
Użytkownik Pejot edytował ten post 18:22, 14.05.2016
Happy Owner Never Drives Anything else.
#75
Napisano 10:46, 29.09.2016
Mam subiektywnie podobny problem, ale IMRC, MAP i MAF były już czyszczone i to w sumie nie raz. Czujnik położenia pedału gazu też, filtry nowe i nie żadne gówniane. Przejechał się ze mną mechanik z ASO i powiedział że się blokuje sztanga od kierownicy w Turbinie i że się blokuje mechanicznie IMRC, ale oglądaliśmy to raz jeszcze z moim mechanikiem i nic się nie blokuje. Dodatkowo odłączył pompę vacuum i podpiął coś co daje nominalne a nawet wyższe podciśnienie w tym układzie i zarówno IMRC jak i Turbo wstają tak samo jak w normalnym układzie w aucie... Nie to że w ogóle nie jedzie, ale mam auto Ojca do porównania, fakt że to sedan i Sport (więc ze 200kg różnicy), ale to nie ma wpływu na szybkość wstawania, bo jego się zbiera od 1400-1500rpm i na pełnym luzie idzie jak zła, a moja ~1800rpm i nie idzie tak dobrze. Nie wiem już o to może być
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych