XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czujnik IMRC/ Przyśpiesza od 2500 I-CDTI
#91
Napisano 18:14, 03.10.2016
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#92
Napisano 18:33, 03.10.2016
egr tez czyscilesZrobione. Śrubki rozpiłowałem jak stuprocentowy Janusz sensory MAP i MAF wyczyszczone zawór IMRC zdjęty i wyczyszczony( strasznie był zasyfiony. Na motylku z 5mm syfu). Auto odpalone, żadnych błędów. Dziś na nockę do pracy tak że będzie testowanie.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
I jesscze jedno filt paliwa wymieniales
Jesli tak to na jaki ?
#93
Napisano 18:46, 03.10.2016
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Filtr paliwa jest z Boscha. Wymieniany z rok temu. Szczerze to właśnie jest następna rzecz na liście jeśli dalej będzie szarpać. Odpuściłem sobie wymianę przy ostatnim serwisie bo stwierdziłem że skoro leje tylko vpower shella to może się nie zapchal😛
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#94
Napisano 18:55, 03.10.2016
Proponuje odkręcić obudowę potencjometru i podkręcić nakrętkę od naciągu linki pedału przyśpieszenia,powinno pomóc.
#95
Napisano 18:59, 03.10.2016
masz przedlifta czyli egr jest z tylu silnika odkrec go i kup egr cleaner tylko pamietaj ze musi byc do diesla i spsikaj lub slyszalem tez ze mozna zamoczyc go w benzynie na kilka h ale osobiscie tak nigdy nie robilemNie czyscilem. Gościu co mi wymieniał kolektor wydechowy mówił że czysty. Poza tym w wakacje przejechałem 5000kmtak że powinien się sam wyczyścić. Czy się mylę? Może masz jakiś poradnik jak to zrobić samemu?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Filtr paliwa jest z Boscha. Wymieniany z rok temu. Szczerze to właśnie jest następna rzecz na liście jeśli dalej będzie szarpać. Odpuściłem sobie wymianę przy ostatnim serwisie bo stwierdziłem że skoro leje tylko vpower shella to może się nie zapchal
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Manual mowi zeby wymieniac filt paliwa co 2 lata takze spoko
#96
Napisano 19:01, 03.10.2016
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Hmm a to co kolega proponuję odnośnie linki gazu to nie sprawi że będę miał na jałowym za wysokie obroty?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#97
Napisano 19:22, 03.10.2016
dlaczego nie Egr jast z tylu silnika po prawej stronie na samej gorze ? Jakiej linki gazu ? Nierozumie jakie obroty masz w tej chwili ?Kurcze ale to już by trzeba chyba od spodu nie? Bo od góry to raczej tego nie zrobie
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Hmm a to co kolega proponuję odnośnie linki gazu to nie sprawi że będę miał na jałowym za wysokie obroty?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#98
Napisano 19:28, 03.10.2016
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#99
Napisano 19:55, 03.10.2016
Należy tą nakrętkę dokręcić tak aby zmniejszyć luz, oczywiście z wyczuciem, resztę reguluje sprężyna.
#100
Napisano 20:31, 03.10.2016
dodalismy post w tym samym czasie i mi umknąłObroty mam ok. To o tej lince to odnośnie tego co kolega Oliviero napisał o jej naciaganiu. Z rana zajrzę jakby się tam do tego egru dobrać.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#101
Napisano 00:09, 06.10.2016
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#102
Napisano 00:26, 06.10.2016
co pomoglo? Te czyszczenie ?Sprawa załatwiona. Zero szarpania. Autko śmiga jak nowe. Dzięki panowie za pomoc.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#103
Napisano 01:38, 06.10.2016
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#104
Napisano 02:20, 06.10.2016
najwazniejsze ze naprawioneObstawiam że najbardziej pomogło czyszczenie zaworu imrc.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
#105
Napisano 20:33, 25.06.2017
Witam,
w przypadku problemu z zaworem, czujnikiem IMRC komputer wyrzuca błąd P2004. Miałem taki problem i zacząłem od przeczyszczenia przepustnicy i kolektora ssącego oraz rury do zaworu EGR (nie miałem pojęcia że siedzi tam tyle syfu). Następnie przeczyściłem czujnik doładowania, IMRC, i map sensor a na końcu przepływomierz. Auto ożyło i nie wyrzuca błędów.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych