Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czujnik IMRC/ Przyśpiesza od 2500 I-CDTI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
133 odpowiedzi w tym temacie

#91 itsme44

itsme44
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Telford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 03.10.2016

Zrobione. Śrubki rozpiłowałem jak stuprocentowy Janusz😀 sensory MAP i MAF wyczyszczone zawór IMRC zdjęty i wyczyszczony( strasznie był zasyfiony. Na motylku z 5mm syfu). Auto odpalone, żadnych błędów. Dziś na nockę do pracy tak że będzie testowanie.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  • 0

#92 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:33, 03.10.2016

Zrobione. Śrubki rozpiłowałem jak stuprocentowy Janusz sensory MAP i MAF wyczyszczone zawór IMRC zdjęty i wyczyszczony( strasznie był zasyfiony. Na motylku z 5mm syfu). Auto odpalone, żadnych błędów. Dziś na nockę do pracy tak że będzie testowanie.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

egr tez czysciles ??
I jesscze jedno filt paliwa wymieniales ??
Jesli tak to na jaki ?
  • 0

#93 itsme44

itsme44
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Telford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:46, 03.10.2016

Nie czyscilem. Gościu co mi wymieniał kolektor wydechowy mówił że czysty. Poza tym w wakacje przejechałem 5000km😀tak że powinien się sam wyczyścić. Czy się mylę? Może masz jakiś poradnik jak to zrobić samemu?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Filtr paliwa jest z Boscha. Wymieniany z rok temu. Szczerze to właśnie jest następna rzecz na liście jeśli dalej będzie szarpać. Odpuściłem sobie wymianę przy ostatnim serwisie bo stwierdziłem że skoro leje tylko vpower shella to może się nie zapchal😛

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  • 0

#94 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:55, 03.10.2016

Proponuje odkręcić obudowę potencjometru i podkręcić nakrętkę od naciągu linki pedału przyśpieszenia,powinno pomóc.


  • 0

#95 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:59, 03.10.2016

Nie czyscilem. Gościu co mi wymieniał kolektor wydechowy mówił że czysty. Poza tym w wakacje przejechałem 5000kmtak że powinien się sam wyczyścić. Czy się mylę? Może masz jakiś poradnik jak to zrobić samemu?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Filtr paliwa jest z Boscha. Wymieniany z rok temu. Szczerze to właśnie jest następna rzecz na liście jeśli dalej będzie szarpać. Odpuściłem sobie wymianę przy ostatnim serwisie bo stwierdziłem że skoro leje tylko vpower shella to może się nie zapchal

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

masz przedlifta czyli egr jest z tylu silnika odkrec go i kup egr cleaner tylko pamietaj ze musi byc do diesla i spsikaj lub slyszalem tez ze mozna zamoczyc go w benzynie na kilka h ale osobiscie tak nigdy nie robilem
Manual mowi zeby wymieniac filt paliwa co 2 lata takze spoko :)
  • 0

#96 itsme44

itsme44
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Telford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:01, 03.10.2016

Kurcze ale to już by trzeba chyba od spodu nie? Bo od góry to raczej tego nie zrobie

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Hmm a to co kolega proponuję odnośnie linki gazu to nie sprawi że będę miał na jałowym za wysokie obroty?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  • 0

#97 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:22, 03.10.2016

Kurcze ale to już by trzeba chyba od spodu nie? Bo od góry to raczej tego nie zrobie

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Hmm a to co kolega proponuję odnośnie linki gazu to nie sprawi że będę miał na jałowym za wysokie obroty?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

dlaczego nie ?? Egr jast z tylu silnika po prawej stronie na samej gorze ? Jakiej linki gazu ? Nierozumie jakie obroty masz w tej chwili ?
  • 0

#98 itsme44

itsme44
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Telford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:28, 03.10.2016

Obroty mam ok. To o tej lince to odnośnie tego co kolega Oliviero napisał o jej naciaganiu. Z rana zajrzę jakby się tam do tego egru dobrać.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  • 0

#99 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:55, 03.10.2016

Należy tą nakrętkę dokręcić tak aby zmniejszyć luz, oczywiście z wyczuciem, resztę reguluje sprężyna.


  • 0

#100 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:31, 03.10.2016

Obroty mam ok. To o tej lince to odnośnie tego co kolega Oliviero napisał o jej naciaganiu. Z rana zajrzę jakby się tam do tego egru dobrać.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

dodalismy post w tym samym czasie i mi umknął
  • 0

#101 itsme44

itsme44
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Telford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:09, 06.10.2016

Sprawa załatwiona. Zero szarpania. Autko śmiga jak nowe. Dzięki panowie za pomoc.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  • 0

#102 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:26, 06.10.2016

Sprawa załatwiona. Zero szarpania. Autko śmiga jak nowe. Dzięki panowie za pomoc.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

co pomoglo? Te czyszczenie ?
  • 0

#103 itsme44

itsme44
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Telford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:38, 06.10.2016

Obstawiam że najbardziej pomogło czyszczenie zaworu imrc.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
  • 0

#104 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:20, 06.10.2016

Obstawiam że najbardziej pomogło czyszczenie zaworu imrc.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

najwazniejsze ze naprawione :)
  • 0

#105 dar70es

dar70es
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 25.06.2017

Witam,

w przypadku problemu z zaworem, czujnikiem IMRC komputer wyrzuca błąd P2004. Miałem taki problem i zacząłem od przeczyszczenia przepustnicy i kolektora ssącego oraz rury do zaworu EGR (nie miałem pojęcia że siedzi tam tyle syfu). Następnie przeczyściłem czujnik doładowania, IMRC, i map sensor a na końcu przepływomierz. Auto ożyło i nie wyrzuca błędów.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq