Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czujnik IMRC/ Przyśpiesza od 2500 I-CDTI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
133 odpowiedzi w tym temacie

#46 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:12, 28.08.2014

Podpytałem. Jeśli coś się dzieje z tym czujnikiem to powinien wyskoczyć błąd silnika.

Kumpel zdjął wężyki z czujnika i sprawdzał drożność czujnika jakimś przyrządem i wszystko jest OK, ale po tym sprawdzeniu jakby lepiej furka ciągneła.

Nie wiem tylko czy przez ten zabieg miałem takie odczucia, czy przez to że wcześniej zrobiłem konserwację tylnych hamulców, bo koła mi się grzały.


  • 0

#47 Migal

Migal
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 28.08.2014

Wyskoczy błąd jak się całkiem spitoli a jak przepuszcza lub jest nieszczelny to ci nic nie pokaże, u mnie nic nie pokazywał a był walnięty. Jedyne sprawdzenie to połączenie na krótko  wężyków ze sobą i jazda wtedy albo widać różnice  albo nie. Sprawdzanie drożności nic nie daje.


  • 0

#48 hondaexaccord

hondaexaccord
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:internet
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:20, 14.09.2014

u mnie wyskoczył błąd i turbo w ogóle nie pracowało ;(


połączyłem te dwa wężyki rurka która napewno była szczelna i po tym turbo w ogóle nie ładuje oraz wyskoczył błąd . co to moze być ?


  • 0

#49 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:36, 21.09.2014

Mozna prZeczyscic te czujniki break cleanerem ?? Czy kupowac odpowiednie srodki do twgo jak maf cleaner lub egr cleaner ??
  • 0

#50 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:37, 21.09.2014

Lepiej jakiś MAF lub air sensor cleaner jak CRC / LM bo są na bazie alkoholi i takimi środkami powinno się czyścić czujniki.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#51 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:39, 21.09.2014

Juz sie tego dowiedzialem wcZoraj po dokladniejszym przeczytaniu tematu ale dzieki za odpowiedz mozes jesCze powiedziec ktory dokladnie bezpiecznik jest od ecu ??
  • 0

#52 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:40, 29.09.2014

Czujniki wyczyszczone i naprawde byly zawalone szczegolnie map sensor samochod odzyl silnik zaczol duzo ladniej pracowac i nie kopci tak w dzien nic niewidac zeby kopcil w nocy jak samochod jedzie za mna na swiatlach to przy okolo 3500 rpm widac jakis dym duza roznica a roboty nie za wiele


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czy wyciaganie tego bezpoecznika od ecu jest konieczne czy wystarczy tylko czyszczenie jesli tak prosilbym bardzo o wskazanie ktory to dokladnie bezpiecznik


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Użytkownik damian18wdz edytował ten post 23:42, 29.09.2014

  • 0

#53 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:02, 01.10.2014

Pozytywnie wpływa wyczyszczenie kolektora dolotowego.

 

http://www.accordklu...-po-200-000-km/


  • 0

#54 marcinstarzec

marcinstarzec
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Farnham, Surrey
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:16, 22.10.2014

Mam pytanie do kolegów czy po wymianie czujnika map muszę restartowac jakoś komputer czy wystarczy tylko wymienić ??


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#55 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:34, 22.10.2014

To jest czujnik ciśnieniowy i po czyszczeniu/wymianie nie trzeba resetować komputera.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#56 marcinstarzec

marcinstarzec
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Farnham, Surrey
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 23.10.2014

Dzięki


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#57 lukzo306

lukzo306
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:bad bentheim
  • Silnik:2.2
  • Wersja:kombi
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 09.11.2014

koledzy zamierzam wyczyscic IMRC, MAF, MAP teraz moje pytanie czy moze ktos podeslac jakiegos linka z preparatem do tego przeznaczonym albo czy moze ktos podpowiedziec czym to mozna czyscic .


  • 0
lukasz zo306

#58 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 09.11.2014

koledzy zamierzam wyczyscic IMRC, MAF, MAP teraz moje pytanie czy moze ktos podeslac jakiegos linka z preparatem do tego przeznaczonym albo czy moze ktos podpowiedziec czym to mozna czyscic .

 Kolego wystarczy, że pojedziesz do sklepu motoryzacyjnego i powiesz, że chcesz coś do czyszczenia egr-a i do przepływomierza. Ja użyłem środka do egr-a firmy CRC i do przepływomierza Liqui Moly http://www.liqui-mol...-przepywomierza.


  • 0

#59 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:42, 11.11.2014

Map sensor i przepływomierz warto przemyć środkiem do przepływomierzy na bazie alkoholi izopropylowych (np. CRC Air sensor cleaner) a EGR i wejście do kolektora ssącego tym co wpadnie nam w ręce np. benzyna ekst., jakiś penetrator itp.

 

Przy okazji otrzymuję pytania czym odkręcić wkładkę przepływomierza, przepływomierze w większości marek mają śrubki "5-ramienne gwiazdki z dziurą" TS25 (to nie jest 6-ramienny TORX T25 !).

 

Można kupić w sieci za kilka złotych nasadki TS25 1/4 cala np. Jonnesway:

5733630.jpg


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#60 donmikolajek

donmikolajek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 07:43, 13.11.2014

witam kolegow

u mnie winowajca okazal sie czujnik od doladowania turbosprezarki, na wakumetrze podcisnienie bylo na czerwonym polu. kupilem uzywke od polifta i ku mojemu zaskoczeniu dziala tak samo jak moj czyli zle. zglosilem ten fakt osobie sprzedajacej to odpowiedziale ze jakby tak bylo to by zapalil sie check. mam pytanie czy to prawda? chcialbym dowiedziec sie tego aby moc go zwrocic. (zaznacze ze czujniki wyczyszczone jeszcze tylko zostal kolektor dolotowy) pozdrawiam


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq