Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Mój pierwszy kontakt z LPG

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
98 odpowiedzi w tym temacie

#46 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:27, 12.05.2016

Co do barracud są bardzo trwałe ale mają wadę , głośno chodzą. Jak stoisz na luzie wydaję się ,że jeździsz dieslem. Ja bym brał tylko lpg tech lub staga.


  • 0

#47 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:24, 12.05.2016

Serio ? Do tej pory nie wyczytałem że aż tak głośne.. no chyba ze ktoś miał tal założone że nie mieściły się pod pokrywą..z opcji wtrysków to jeszcze są dragony ale wszyscy tu polecają barracudy lub hany..
  • 0

#48 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 18:49, 12.05.2016

Hany już nie, ze względu na dużą awaryjność ostatnimi czasy.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#49 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:47, 12.05.2016

Tak jak wyzej, hanna poscila bubla teraz trzeba uwazac na te wtryskiwacze.

Reg'i nie sa zle ;)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#50 wiran

wiran
  • Forumowicz
  • 194 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 05:35, 13.05.2016

Tak jak wyżej co do han troche się zepsuła i są partie awaryjne. Ja mma razem z pokrywą ale bez reż głośno chodzą. Ale każdy większość mówi ,że najgłośniejsze. Co nie mówiąc ,że inne też nie będą tak chodziły.


  • 0

#51 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:23, 13.05.2016

czy ktoś jeszcze potwierdza że baracudy tak głośną klepią? Na innym forum LPG przejrzałem wątki i każdy właśnie chwalił że ciche, a czasem cichsze od benzynowych :)

Czyli z mojej listy dostępnych sterowników powyżej widzę, że dwie osoby polecają jednak coś lpgtecha - rozumiem że popularniejszy sterownik  niż egzotyka AEB m-48 którą bardzo poleca i specjalizuje się  instalator


Użytkownik cysior edytował ten post 09:24, 13.05.2016

  • 0

#52 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 13.05.2016

czy ktoś jeszcze potwierdza że baracudy tak głośną klepią? Na innym forum LPG przejrzałem wątki i każdy właśnie chwalił że ciche, a czasem cichsze od benzynowych :)

Czyli z mojej listy dostępnych sterowników powyżej widzę, że dwie osoby polecają jednak coś lpgtecha - rozumiem że popularniejszy sterownik  niż egzotyka AEB m-48 którą bardzo poleca i specjalizuje się  instalatorCc

Co do barracud to się nie wypowiem bo mam Hany zamontowane, natomiast co do sterownika absolutnie nie brał bym żadnego "egzotyka" . Sam mam staga i jestem zadowolony bo łatwo do ogarnięcia i w głębokim poważaniu mam fachowość monterów Lpg bo sam sobie serwisuję i stroję instalację. Tech jest również polecany na Lpg-forum i któryś z tych dwóch sterowników bym brał. W razie problemów albo sam ogarniesz po poczytaniu w/w forum, albo z pomocą innych gazowników, niekoniecznie "specjalisty" od jakiegoś AEB. Na dzień dzisiejszy brałbym coś z obsługą z poziomu smartfona z androidem, mega wygodne, w każdej chwili masz podgląd na to co się dzieje, bez wyciągania laptopa i podpinania kabli.


  • 0

#53 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:31, 16.05.2016

 Sam mam staga i jestem zadowolony bo łatwo do ogarnięcia i w głębokim poważaniu mam fachowość monterów Lpg bo sam sobie serwisuję i stroję instalację. 

Mógłbyś bliżej o tym strojeniu i oprogramowaniu na Androida.


Użytkownik Waldi. edytował ten post 19:34, 16.05.2016

  • 0

#54 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:50, 16.05.2016

Mógłbyś bliżej o tym strojeniu i oprogramowaniu na Androida.

Oprogramowanie na Androida pozwala łączyć się i dokonywać korekt w ustawieniach poprzez fejs na bluetooth z pomocą smartfona z zainstalowanym softem do tego przeznaczonym. Zajebista sprawa, np ostatnio wariuje mi reduktor i pływa na nim ciśnienie, więc chcąc widzieć co się dzieje ( a lubię mieć kontrolę nad inst Lpg) muszę wyciągać kable i podpinać laptopa. Gdybym miał np Qboxa od staga to kontrolował bym to sobie w ciągu paru sekund uruchamiając aplikacje w smartfonie, nawet w czasie jazdy. 


  • 0

#55 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:02, 17.05.2016

Skąd zaciągnąć wiarygodną wiedzę na temat ustawień optymalnych.
 


  • 0

#56 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 06:11, 17.05.2016

Skąd zaciągnąć wiarygodną wiedzę na temat ustawień optymalnych.


Co rozumiesz przez ustawienia optymalne?czego ustawienia?
  • 0

#57 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:47, 17.05.2016

Takie, które są najlepsze w danych (zadanych)  warunkach. 
Przecież jak już zainstaluję jakieś oprogramowanie do LPG to zawsze można coś skontrolować,poprawić a program chyba sam tego nie zrobi.
Musisz wiedzieć o co w tym chodzi, miec jakiś pkt. odniesienia czyli wiedzę na dany temat.


  • 0

#58 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:32, 17.05.2016

Po to robisz się kalibrację na postoju i mapę w czasie jazdy.


  • 0

#59 piotrficek

piotrficek
  • Partner HAKP
  • 69 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:6
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:22, 18.05.2016

Co do barracud są bardzo trwałe ale mają wadę , głośno chodzą. Jak stoisz na luzie wydaję się ,że jeździsz dieslem. Ja bym brał tylko lpg tech lub staga.

Nic podobnego, Barracuda jest cichym wtryskiwaczem, być może u Ciebie wtryski dotykają plastikowej obudowy co powoduje efekty akustyczne :)


Użytkownik piotrficek edytował ten post 21:26, 18.05.2016

  • 0

#60 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:18, 23.05.2016

Barracudy są ciche. Benzynowe wtryski są o wiele głośniejsze od Barracud :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq