XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#331
Napisano 15:22, 20.01.2024
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#332
Napisano 16:18, 20.01.2024
Pojawiały się wtedy też jakieś inne błędy, czy tylko od ubogiej mieszanki?
W środę pojadę do znajomych mechaników zapytać, czy mają jak zmierzyć ciśnienie paliwa i niech sprawdzą po swojemu serwo. Może oni coś jeszcze nowego podpowiedzą. Jeśli to okaże się sprawne to w pierwszej kolejności wymienię MAP sensor na zamiennik febi ( najtańszej chińszczyzny nie chcę), skoro denso w jakiś "magiczny" sposób nie chce działać. Gdy to nie przyniesie rezultatu to wymienię sondę lambda, a jak to nie pomoże to chyba rzeczywiście zostanie już tylko wymiana ECU.
#333
Napisano 16:24, 20.01.2024
Innych błędów nie było i jak już pisałem wcześniej, parametry były w porzadku
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#334
Napisano 19:35, 20.01.2024
Oscyloskopu nie posiadam, a ELM owszem pokazuje zmiany wartości czy to sondy, czy MAP sensora, ale wydaje mi się, że działają albo zbyt ospale, albo sporo przekłamują, mimo że mieszczą się w swoim zakresie tolerancji i dlatego nie pojawia się żaden inny błąd. Dla przykładu parametry od MAPa w danej chwili dla określonego obciążenia silnika i danych obrotów pokazują powiedzmy 45 kPa, a za jakiś czas dla takich samych warunków podaje np. 60 kPa. Stąd moje główne podejrzenia, że uszkodzony jest MAP. Sam ELM też nie jest specjalnie dokładny, więc może dlatego tak jest.
#335
Napisano 14:10, 21.01.2024
I jeszcze jedno. Jaki jest sterownik od LPG i czy podpięta jest do niego sonda. Jeśli tak to jak dokładnie jest podłączona?
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 14:27, 21.01.2024
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#336
Napisano 00:23, 22.01.2024
Wykresy od sondy oglądałem wielokrotnie, ale nie wiem, czy zmieniają się z odpowiednią amplitudą i częstotliwością.
Sterownik gazowy to Qbox Plus podpięty pod OBD, sama sonda na 99% nie jest do niego podpięta, bo i tak wszystkie niezbędne informacje może czerpać z OBD. Jedynym minusem tego rozwiązania jest to, że żeby połączyć się ELMem, to muszę wyłączać instalację na centralce, potem mogę swobodnie przełączać między benzyną i gazem - czyta wszystkie parametry bez zakłóceń. Wtryskiwacze to od prawie 20 tys. km barracudy, wcześniej były hany, które wytrzymały 93 tys. km. Reduktor - KME silver.
#337
Napisano 14:08, 22.01.2024
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#338
Napisano 18:54, 22.01.2024
Lepszych na telefonie nie uda mi się zrobić.
Załączone pliki
#339
Napisano 19:47, 22.01.2024
Z wykresu można wywnioskować, że sonda nie pracuje prawidłowo lub jest jakis czynnik przez który oscyluje tak jak widać, według mnie nie do końca prawidłowo.
I jeszcze jedno. Jakie świece masz założone i kiedy były zmieniane?
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 20:24, 22.01.2024
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#340
Napisano 00:00, 23.01.2024
Wtryskiwaczy benzynowych wolałbym póki co nie wyciągać, bo nie mam zastępczych oringów, a znając życie ulegną one zniszczeniu przy demontażu. Wnioskujesz uszkodzenie sondy, na podstawie tego, że nieraz jej napięcie spada blisko 0? Myślę, że jest to spowodowane tym, że często hamuje silnikiem i jak wiem, że niedługo muszę się zatrzymać, czy zwolnić, to po prostu zdejmuję nogę z gazu. Musiałbym jeszcze sprawdzić, czy rzeczywiście w tych momentach napięcie sondy spada. Świece mam NGK ZFR6K-11, czyli dedykowane, a wymieniane były z 15 tys. km temu. Mam jeszcze te stare, na których przejeździłem może z 60 tys. km. Z ciekawości je przełożę i zobaczymy, czy coś się zmieni. Pamiętam, że na nich też auto było mułowate, choć nie aż tyle i złożenie nowych nic praktycznie nie zmieniło. Ostatnio kontrolka zapalała się co 40 km, więc codziennie, a dzisiaj się nie zapaliła i auto było trochę żwawsze, choć też nieraz łapało zadyszkę. Nie miałem podłączonego interfejsu, więc nie wiem jakie były korekty. Jedyne co się zmieniło, to temperatura na dworze - ostatnio były mrozy, a dziś na plusie. Nie wiem, czy to ma jakiś związek.
#341
Napisano 10:32, 23.01.2024
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#342
Napisano 18:54, 23.01.2024
Tak, na biegu jałowym oscylacji prawie że nie ma wcale, albo są w niewielkim stopniu. Sprawdzę jeszcze, ale tak mi się wydaje.
#343
Napisano 23:35, 25.01.2024
Byłem u znajomych mechaników, opisałem całą sytuację i stwierdzili, że powinienem zacząć od wymiany sondy lambda. Myślałem już o tym od kilku lat, bo auto nieraz łapało zadyszkę, ale nigdy wcześniej nie powodowało to aż takich problemów. Ciśnienia paliwa nie mieli mi czym sprawdzić i ogólnie za wiele nie pomogli. Sprawdziłem też działanie sondy na biegu jałowym, jak mówiłem wcześniej, oscylacje są niewielkie. Potem wykres znacznie bardziej się wypłaszcza i przeciętne wartości mieszczą się w zakresie 0,8-0,9 V. W dwóch momentach spadły na chwilę lekko poniżej 0,7 V, ale wtedy przełączałem benzyna-gaz. Silnik był rozgrzany po przejechaniu pond 60 km. Nie mogę dodać już więcej załączników.
Załączone pliki
#344
Napisano 23:38, 25.01.2024
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
#345
Napisano 08:47, 26.01.2024
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych