Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

STFT i LTFT po raz kolejny pytam

VII Korekta

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
347 odpowiedzi w tym temacie

#211 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:43, 07.04.2017

Dokładnie chodziło o zresetować- słownik. Zainteresowałem się tematem bo przyszedł do mnie wczoraj elm i zaraz sprawdziłem korekty. Wahają się mniej więcej na luzie w okolicy 12 na lpg a afr 15-15.5 a z tego co pisaliście to trochę za ubogo choć spotkałem informacje, że dla Lpg idealnie jest 15.5.

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Sebaj edytował ten post 07:46, 07.04.2017

  • 0

#212 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:45, 07.04.2017

A jaki masz filtr powietrza i czy zmieniales ostatnio?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#213 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:47, 07.04.2017

Filtr Knechta wymieniony w listopadzie


  • 0

#214 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:00, 07.04.2017

Na plg masz taki afr a na pb masz 14,7?

Hmm... a masz od kogo pozyczyc map sensor? Na podmianke ? Dobrze tez by bylo spr napiecie zasilania i mase czy jest dobra na czujniku map

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#215 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:04, 07.04.2017

Jak przełaczylem na Pb to było podobnie. Pobawię się trochę i poobseruje co pokazuje na Pb i Lpg. Rozumiem, że generalnie komp powinien podnieść korekty i dążyć do 14.7? Dodam, że plecionka na wydechu trochę przepuszcza

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Sebaj edytował ten post 08:04, 07.04.2017

  • 0

#216 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:06, 07.04.2017

Na jalowym niekoniecznie. Ma byc od 14,7 do15,5 tak jest dobrze bez lib na malym obciazeniu silnika.
A w trakcie jazdy zobacz jakie masz. Jak masz w trakcie jazdy i na postoju powiedzmy do 10okolo procent to wszystko okej. A najlepiej zeby na lpg byly podobne jak na pb to nie bedzie sie mapa benzyny rozjezdzala

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#217 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:18, 07.04.2017

Czyli teraz pojeździć na Pb i Lpg. Afr bez obciążenia 14.7-15.5 jest ok, pod obciążeniem powinno być 14.7 a na bucie 12.8 tak?
Drugie patrzeć na korekty podczas jazdy. Najlepiej jakby mieściły się w 10 i były podobne na Lpg i PB.
Na marginesie jak zapisać logi z Torque pro. Wykres się tworzy ale po wciśnięciu stóp log nie jest zapisany w katalogu.

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
  • 0

#218 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:23, 07.04.2017

Czyli teraz pojeździć na Pb i Lpg. Afr bez obciążenia 14.7-15.5 jest ok, pod obciążeniem powinno być 14.7 a na bucie 12.8 tak?
Drugie patrzeć na korekty podczas jazdy. Najlepiej jakby mieściły się w 10 i były podobne na Lpg i PB.
Na marginesie jak zapisać logi z Torque pro. Wykres się tworzy ale po wciśnięciu stóp log nie jest zapisany w katalogu.

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka

Wyślij sobie logi na email jako plik csv jest tam taka opcja albo jeszcze lepiej ustaw sobie przesyłanie na stronę www -  https://torque-bhp.com  (trzeba mieć płatną wersję ) tam wykorzystujesz ID torque zakładasz własne konto i potem każdą trasę masz zwizualizowaną na mapie z podglądem parametrów ... z tej strony da się także pobierać gotowe pliki csv do analizy.

 

tak to wygląda mniej więcej - https://zapodaj.net/...da28ff.png.html


Użytkownik Masterbb edytował ten post 08:30, 07.04.2017

  • 0

#219 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:26, 07.04.2017

Dodam tylko jeszcze do mojego posta powyżej że na wolnych przepustnice miałem na 13%. Czy to wskazuje, że czas na czyszczenie?

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
  • 0

#220 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 07.04.2017

Na plg masz taki afr a na pb masz 14,7?

Hmm... a masz od kogo pozyczyc map sensor? Na podmianke ? Dobrze tez by bylo spr napiecie zasilania i mase czy jest dobra na czujniku map

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka


15.5 na Pb
  • 0

#221 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:34, 07.04.2017

Dodam tylko jeszcze do mojego posta powyżej że na wolnych przepustnice miałem na 13%. Czy to wskazuje, że czas na czyszczenie?

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka

 

13% ale który parametr nazwa albo PID dokładnie  z Torque bo są różne dotyczące przepustnicy


  • 0

#222 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:36, 07.04.2017

Na plg masz taki afr a na pb masz 14,7?

Hmm... a masz od kogo pozyczyc map sensor? Na podmianke ? Dobrze tez by bylo spr napiecie zasilania i mase czy jest dobra na czujniku map

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Nie mam niestety
  • 0

#223 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:43, 07.04.2017

13% ale który parametr nazwa albo PID dokładnie z Torque bo są różne dotyczące przepustnicy

Opisane jako throttle - Skala 0-100 także chyba otwarcie przepustnicy. Dodam, że mam at i było na na P.

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka
  • 0

#224 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:47, 07.04.2017

Masterbb a u Cb jak z gazem. Wszystko chodzi bezproblemowo?


  • 0

#225 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:01, 07.04.2017

Jakie otwarcie powinno byc nie wiem a przeczyscic zawsze warto jesli spadaja obroty zwlaszcza.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq