Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Wentylator nie włącza się. Acco V.

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:54, 16.10.2015

Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy Accord V CC7.

Mam problem z wentylatorem chłodnicy. Przez to gotuje się płyn.

Sprawa wygląda tak :

Bezpiecznik sprawdzony - sprawny
Łączyłem kable - włącza się
Czujnik załączania wentylatora - sprawny

Czujnik temperatury - sprawny

Termostat - sprawny

Płyn w chłodnicy - wymieniony

Wentylator - sprawny (działa [oby dwa] jak włączę Klimatyzacje)

Co może być przyczyną ?

Żeby płyn się nie gotował muszę jeździć na włączonej klimie co mi bardzo nie pasuje

ponieważ samochód ma większe spalanie oraz powietrze z nawiewów nie jest ciepłe a na zewnątrz coraz chłodniej.

Proszę o jak najszybszą pomoc bo niedługo albo coś się popsuje jak zapomnę klimy włączyć albo skostnieje w tym samochodzie


  • 0

#2 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:26, 16.10.2015

nie powinno zimne z nawiewów lecieć, ja często jeżdżę na klimie w zimie bo szyby tak nie parują, ze środkowego nawiewu może jedyne zimne lecieć ale to przełaczasz ten przełącznik między kratkami z niebieskiego na czerwone i będzie lecieć ciepłe

5nei.jpg


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#3 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 16.10.2015

nie powinno zimne z nawiewów lecieć, ja często jeżdżę na klimie w zimie bo szyby tak nie parują, ze środkowego nawiewu może jedyne zimne lecieć ale to przełaczasz ten przełącznik między kratkami z niebieskiego na czerwone i będzie lecieć ciepłe

5nei.jpg

No ja niestety nie mam takiego przełącznika. Jedynie mam przy pokrętłach nawiewów włącznik A/C i tyle. Nic po za tym


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:59, 16.10.2015

Wymieniałeś ostatnio płyn chłodniczy? I po wymianie zaczęły się problemy?

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2,582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:00, 16.10.2015

A czy aby napewno jest wystarczająco płynu? U mnie przypadkiem zniknęło dobre 2 litry i wtedy też działał a raz nie...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#6 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:48, 16.10.2015

Wymieniałeś ostatnio płyn chłodniczy? I po wymianie zaczęły się problemy?

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Dokladnie tak jak piszesz. Mam zamiar poraz kolejny wymienic bo jak sie wygotowywal plyn to dolewalem rpztwoj plynu z woda zeby nie tracic narazie kasy ale kupilem plukanke i plyn tylko najpierw chce rozwiazac problem wentylatora

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

A czy aby napewno jest wystarczająco płynu? U mnie przypadkiem zniknęło dobre 2 litry i wtedy też działał a raz nie...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Jest full. Jak mam wlaczona klime zeby wejtylator dzialal to nic nie ubywa ale jak zapomne to dobre 2 litry wywali przez zbiorniczek wyrownawczy i musze dolewac

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Mam drugiego acco ce7 z identycznym silnikiem ktorego powoli rozbieram. Tzn pod maska zostala tylko skrzynia i silnik bo reszte wyciagnalem niestety chlodnica zmiazdzona. Moze jakas przekladka cos zmieni ?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Bansh3 edytował ten post 20:49, 16.10.2015

  • 0

#7 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2,582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:49, 16.10.2015

Jak tyle wywala to masz jakiś ogromny problem... Rano odpala ładnie? Nie pływa w płynie olej ani nie ma masła na korku? Czuć spaliny w chłodnicy/zbiorniczku?

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#8 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 16.10.2015

Odpala od razu. Nic nie plywa nie czuc spalin. Oprocz tego mam blad 43 i gasnie na zimnym. Czasami tez na cieplym. Zarowno na PB jak i LPG. Chcialem wymienic lambde z tego drugiego acco ale nie moge jej wykrecic. Zapieczona i klucz ledwo lapie srube bo jest dziwnie lekko w glab kolektora umieszcona. Filtry oleju paliwa i gazu wymienione. Olej wymieniony. Kable zmienione. Swiece nowe irydowe denso ik20l. Uszczelka pod pokrywa zmieniona i przy swiecach tez bo jedna (nr 3) zalewalo. Mam zamiar wyregulowac zawory ale nikt w okolicy nie chce sie za to wziasc.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Bansh3 edytował ten post 20:54, 16.10.2015

  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:37, 16.10.2015

Wymień płyn
Poczytaj o tym jak odpowietrzyć układ bo w tym pewnie tkwi twój problem

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 16.10.2015

I dla tego nie wlacza sie wentylator ?

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1,532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:43, 16.10.2015

sprawdz korek na wyrównawczym,on ma odpowietrznik,może jest przytkany i ciśnienie w układzie jest za duże, jak masz z drugiego to podmień


  • 0

#12 Bansh3

Bansh3
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Rumia
  • Silnik:1.9
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 16.10.2015

Zmienialem i korek wyrownawczego o chlodnicy. nic nie pomoglo. A moze byc tak ze uklad jest gdzies przytkany ? Bo w zbiorniczku plywaly grudki tak jak by ktos wode lal. Zapomnialem zlac wode z bloku i nie uzylem plukanki tylko przeplukalem sama chlodnice woda i zalalem plynem. Teraz mam zamiar wszystko zrobic prawidlowo dlatego najlepiej jak by ktos podrzucil instrukcje bo ja mam oryginalna hondy accord ale po wlosku

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2,652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 22:08, 16.10.2015

zmierz zawartość spalin w płynie chłodzącym bo może uszczelka pod głowicą padnięta, ewentualnie jeszcze pompa wody ale ona bardzo rzadko pada, ale zacznij od odpowietrzenia układu tak jak koledzy wyżej podpowiadali.


Użytkownik Maxell edytował ten post 22:10, 16.10.2015

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#14 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1,532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:42, 16.10.2015

a po co wodę z bloku zlewać? żeby ją zlać to musisz chyba pompę wody wykręcić?To wtedy i uszczelka pompy do wymiany.

Ja wymieniając płyn nie robiłem takich zabiegów,ale Maxell dobrze mówi, może źle odpowietrzyłeś układ, jest powietrze i się przytyka


  • 0

#15 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:56, 18.10.2015

A włączenie klimy powoduje odetkanie? Musi być czujnik padnięty. Albo szukaj tego spalonego bezpiecznika.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq