Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przelożenie główne CRV do Accorda

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#46 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:17, 26.08.2015

No właśnie u mnie jest to samo......://///// jak by ktoś miał wiedze jak to garnąć to piszcie. A jeżeli chodzi o efekt jest spoko, jak by ktoś z okolic Krk planował taką operację to polecam kumpla który mi to robił, chłopak siędzi od lat w skrzyniach więc rozkłada i składa jak klocki lego :) Jest naprawdę solidny i nie drogi... POLECAM


Nie drogi , to ile tak operacja u niego ?

Użytkownik kamilsabala edytował ten post 10:18, 26.08.2015

  • 0

#47 baczyk

baczyk
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Okolice Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 26.08.2015

Nie drogi , to ile tak operacja u niego

 

Sama przekładka betów jak zawieziesz dwie skrzynie luzem to 250 zl i oczywiście diagnoza wszystkich synchronizatorów i łożysk w tej cenie, jak byś chciał zawieść całe auto i drugą skrzynie luzem to za demontaż i montaż z auta następne 250 zł czyli w sumie wjezdzasz i wyjeżdzasz za 500 zł. Czas operacyjny 1 dzień. Myśle że za taką operację to naprawdę uczciwa cena, zwłaszcza że chlopak jest taki że diagnozuje wszystko dokładnie, jak ma już rozebraną skrzynie. 


  • 0

#48 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:06, 30.08.2015

Licznik można doprowadzić do poprawnych wskazań poprzez przełożenie wskazówki, jak pisał wcześniej kolega - wersja elektroniczna wprowadzi za dużo zachodu. Testować można taki numer gdzieś przy radarach wskazujących prędkość - często umiejscowione są w miastach, osiedlach itp ( nie polecam testowania na fotoradarach i innych tego typu wynalazkach ) bo to drogi interes :) A swoją drogą jesli ktoś ma skrzynię GZT5 ( Accord Tourer CM1) to prosto można przełożyć samo FD, dodatkowo, jak chce się mieć piątkę z poziomu FN2 - wystarczy się tylko zaopatrzyć w zębatkę z wałka sprzęgłowego 6sp - druga zębatka na wałku głównym już jest, bo GZT5 ma takie samo przełożenie na 5 biegu jak FN2 na 6 (można tez wykombinować przekładając zembatki 5 z GZT5 na 6 w AST5, ale trzeba się zaopatrzyć w tulejkę zakładaną na wałek sprzęgłowy pomiedzy wałek a łożysko igiełkowe o odpowiedniej średnicy - niestety OEM nie ma i trzeba toczyć ale to nie powinno być wielkim problemem). Z tą skrzynią GZT5 przy FD 4,7 jest o tyle prostsza sprawa, że wystarczy również zmienić tylką tą część obudowy, w której znajduje się łożysko wałeczkowe - koszt takiego nowego łożyska to około 500 PLN!!!! KIedyś tez myślałem, aby do 2.0 wsadzić FD 5,0, ale jak pisał wcześniej Kamil - moze nie do końca jest to trafiony wybór. Obecnie FD 4.7 wydaje się najlepszą opcją - przynajmniej na chwilę obecną ( Mam założoną AST5 6sp  z FD własnie z GZT5 )


  • 0

#49 Lukancio

Lukancio
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:35, 19.03.2016

No właśnie u mnie jest to samo......://///// jak by ktoś miał wiedze jak to garnąć to piszcie. A  jeżeli chodzi o efekt jest spoko, jak by ktoś z okolic Krk planował taką operację to polecam kumpla który mi to robił, chłopak siędzi od lat w skrzyniach więc rozkłada i składa jak klocki lego :) Jest naprawdę solidny i nie drogi... POLECAM

 Problem przekłamywania licznika po zmianie FD  rozwiązany!
Wystarczy zamontować coś takiego.
http://www.4ride.pl/...-h02-honda.html
 


  • 0
Milcz albo powiedz coś co jest lepsze do milczenia
http://www.accordklu...express-type-s/

#50 baczyk

baczyk
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Okolice Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 19.03.2016

 Problem przekłamywania licznika po zmianie FD  rozwiązany!
Wystarczy zamontować coś takiego.
http://www.4ride.pl/...-h02-honda.html
 

Ale w opisie wyczytałem że to do motocykli HONDA, chyba że się już dowiadywałeś i ma to zadziałać w Accordzie ??


  • 0

#51 SimRacer

SimRacer
  • Forumowicz
  • 390 postów
  • Skąd:KrK
  • Silnik:K24
  • Wersja:Exec AT
  • KM:210KM 245Nm [reflash by Ralfi]
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:25, 19.03.2016

No pewnie podchodzi do acco. Podobne ustrojstwo jest do kupienia jako dedykowane do S2000. Tylko tanie te pudełka to nie są.

Pewien gościu od znanych macherów, których polecałem już kiedyś tu na forum, dłubie ten temat i przygotowują taki moduł. Ceny na razie nie znam.


Licznik można doprowadzić do poprawnych wskazań poprzez przełożenie wskazówki, jak pisał wcześniej kolega - wersja elektroniczna wprowadzi za dużo zachodu.

 

KIedyś tez myślałem, aby do 2.0 wsadzić FD 5,0, ale jak pisał wcześniej Kamil - moze nie do końca jest to trafiony wybór. Obecnie FD 4.7 wydaje się najlepszą opcją - przynajmniej na chwilę obecną ( Mam założoną AST5 6sp  z FD własnie z GZT5 )

Numer ze wskazówką nie bardzo, bo różnica wskazań prędkościomierza nie jest wartością stałą, ą rośnie wraz z prędkością.

 

A co do wsadzania FD 5,0 do silnika 2,0 ze skrzynią OEM pięciobiegową, faktycznie jest to słabym pomysłem. Przy wyższych prędkościach obroty będą zdecydowanie za wysokie. Już 100km/h i obroty rzędu ~3500 to jakaś pomyłka.

Jak kiedyś mówiłem ma to sens przy tym silniku, ale z którąś ze skrzynek sześciobiegowych. Generalnie ja jestem zadowolony ale tylko dlatego, że 90% czasu jeżdżę po mieście.

Jest elastyczniej. Przede wszystkim drugi bieg o który mi się rozchodziło, już tak nie zamula auta, choć najbardziej elastyczna jest trójka.

Na trasach jednak  lepszym było FD 4,3 bo i ciszej i ekonomiczniej, ale nie można mieć wszystkiego :)


  • 0

#52 Lukancio

Lukancio
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:00, 20.03.2016

Ale w opisie wyczytałem że to do motocykli HONDA, chyba że się już dowiadywałeś i ma to zadziałać w Accordzie ??

Bedze działać i w Accordzie.
Kwestia tylko poprawnego sprawdzenie procentowego przekłamania licznika,u mnie było to aż 17% w stosunku do GPS z Yanosika
 


  • 0
Milcz albo powiedz coś co jest lepsze do milczenia
http://www.accordklu...express-type-s/

#53 baczyk

baczyk
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Okolice Krakowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 20.03.2016

Bedze działać i w Accordzie.
Kwestia tylko poprawnego sprawdzenie procentowego przekłamania licznika,u mnie było to aż 17% w stosunku do GPS z Yanosika
 

 

A gdzie to się podpina i w jaki sposób to działa? czy to się jakoś samo kalibruje , czy jak?


  • 0

#54 Lukancio

Lukancio
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:31, 21.03.2016

A gdzie to się podpina i w jaki sposób to działa? czy to się jakoś samo kalibruje , czy jak?

Sam ustalasz procentową wartość w zakresie od 1 do 99%.
Wsio opisane w linku sklepu.
  • 0
Milcz albo powiedz coś co jest lepsze do milczenia
http://www.accordklu...express-type-s/





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq