Piszę nowego posta żeby temat nie ginął, choć wolałbym monologu nie prowadzić Temat mam obczajony.
Tak to wygląda mniej więcej :
Skrzynia OEM K24A3, przełożenie OEM
http://www.cargister...]=&teeths[2][]=
Skrzynia OEM K24A3, przełożenie główne CRV II (02-06)
http://www.cargister...]=&teeths[2][]=
Widać gołym okiem (jak i z autopsji : ), że auto zdecydowanie zyskuje na elastyczności czego niestety w naszych Acco brakuje.
W trasie obroty na każdym biegu wztrastają o około 500 obr/min, więc jeszcze w miarę ekonomicznie można pojechać.
Miasto i typowy często wykorzystywany drugi bieg, to jest to na czym w szczególności zyskujemy. Auto chętnie się odpycha i wchodzi na obroty jak burza Nagle czuć te 155KM
W silniku 2,4 efekt jest oczywiście jeszcze lepszy, a miałem przyjemność jechać takowym wynalazkiem i wiem co mówię.
Są rzecz jasna tutaj Koledzy, którzy mają u siebie krótsze przełożenie główne, choć pochodzi ono z CTR'a.
Jego wartość jest jednak niemal identyczna, więc efekt w zasadzie ten sam.
Wartość PLN moda z CRV jest za to dużo niższa
Użytkownik SimRacer edytował ten post 10:09, 11.06.2015