No pewnie podchodzi do acco. Podobne ustrojstwo jest do kupienia jako dedykowane do S2000. Tylko tanie te pude艂ka to nie s膮.
Pewien go艣ciu od znanych macher贸w, kt贸rych poleca艂em ju偶 kiedy艣 tu na forum, d艂ubie ten temat i przygotowuj膮 taki modu艂. Ceny na razie nie znam.
Licznik mo偶na doprowadzi膰 do poprawnych wskaza艅 poprzez prze艂o偶enie wskaz贸wki, jak pisa艂 wcze艣niej kolega - wersja elektroniczna wprowadzi za du偶o zachodu.
KIedy艣 tez my艣la艂em, aby do 2.0 wsadzi膰 FD 5,0, ale jak pisa艂 wcze艣niej Kamil - moze nie do ko艅ca jest to trafiony wyb贸r. Obecnie FD 4.7 wydaje si臋 najlepsz膮 opcj膮 - przynajmniej na chwil臋 obecn膮 ( Mam za艂o偶on膮 AST5 6sp z FD w艂asnie z GZT5 )
Numer ze wskaz贸wk膮 nie bardzo, bo r贸偶nica wskaza艅 pr臋dko艣ciomierza nie jest warto艣ci膮 sta艂膮, 膮 ro艣nie wraz z pr臋dko艣ci膮.
A co do wsadzania FD 5,0 do silnika 2,0 ze skrzyni膮 OEM pi臋ciobiegow膮, faktycznie jest to s艂abym pomys艂em. Przy wy偶szych pr臋dko艣ciach obroty b臋d膮 zdecydowanie za wysokie. Ju偶 100km/h i obroty rz臋du ~3500 to jaka艣 pomy艂ka.
Jak kiedy艣 m贸wi艂em ma to sens przy tym silniku, ale z kt贸r膮艣 ze skrzynek sze艣ciobiegowych. Generalnie ja jestem zadowolony ale tylko dlatego, 偶e 90% czasu je偶d偶臋 po mie艣cie.
Jest elastyczniej. Przede wszystkim drugi bieg o kt贸ry mi si臋 rozchodzi艂o, ju偶 tak nie zamula auta, cho膰 najbardziej elastyczna jest tr贸jka.
Na trasach jednak lepszym by艂o FD 4,3 bo i ciszej i ekonomiczniej, ale nie mo偶na mie膰 wszystkiego