ten bilstein jest jakas regulacji sily tlumienia?
czemu myslisz ze na nim nie bedzie piingponga? to nie jest wina sprezyny?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 11:19, 28.02.2018
ten bilstein jest jakas regulacji sily tlumienia?
czemu myslisz ze na nim nie bedzie piingponga? to nie jest wina sprezyny?
Napisano 11:52, 28.02.2018
Tarjei86, który wahacz w kombi należy wymienić by mieć możliwość ustawienia kąta pochylenia kół tylnej osi? Z tego co się orientuję w sedanach wymienia się górny poprzeczny ale w kombiaczach jest chyba odwrotnie - czyli wahacz poprzeczny dolny, czy tak?
Dokładnie tak, dolny poprzeczny. Trzeba przerobić mocowanie poziomowania xenonów, ale dla ogarniętego mechanika do zrobienia. Chyba, że nie masz poziomowania - to problemu nie ma w ogóle
ten bilstein jest jakas regulacji sily tlumienia?
czemu myslisz ze na nim nie bedzie piingponga? to nie jest wina sprezyny?
W Bilsteinie B6 i B8 nie ma regulacji żadnych. Można natomiast - z tego co kojarzę - serwisować amory, czyli zmiana oleju, ew. utwardzenie lub zmiękczenie za jego pomocą.
Natomiast - B6 raczej nie nadaje się do niższych sprężyn. Do tego jest B8.
Napisano 12:52, 28.02.2018
Dzięki
Napisano 13:01, 28.02.2018
Napisano 09:34, 09.03.2018
Napisano 10:04, 09.03.2018
z tyłu amorki są osobno niż sprężyny
Napisano 10:57, 09.03.2018
Napisano 11:08, 09.03.2018
To jest do sedana
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Nie prawda.
Sprężyna została tylko włożona na amora - zwróć uwagę, ze nie ma tam, żadnego talerzyka ani gwintu na tylnym długim amortyzatorze.
Wg. mnie brakuje jednak regulacji pod sprężynę tylną.
Sprawdź numery w katalogu H&R czy pasują do tourera.
Napisano 11:50, 09.03.2018
Napisano 12:43, 09.03.2018
Nie prawda.
Sprężyna została tylko włożona na amora - zwróć uwagę, ze nie ma tam, żadnego talerzyka ani gwintu na tylnym długim amortyzatorze.
Wg. mnie brakuje jednak regulacji pod sprężynę tylną.
Sprawdź numery w katalogu H&R czy pasują do tourera.
Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Spróbuję zadzwonić do importera lub kogoś kto tym handluję i dopytam się czy ten zestaw jest komplety i czy w razie jakichkolwiek braków można dokupić brakujące części.
Użytkownik otf82 edytował ten post 13:45, 09.03.2018
Napisano 10:25, 13.03.2018
Chłopaki, u mnie temat obniżenia auta zakończył się jednak na zakupieniu sprężyn H&R, które chciałbym założyć przy okazji zmiany opon na letnie. Czy przy wymianie sprężyn warto wymienić coś jeszcze? Na coś zwrócić szczególną uwagę? - pomijam tu kwestię geometrii.
Napisano 11:13, 13.03.2018
Napisano 09:12, 20.03.2018
Jeśli duży przebieg to warto sprawdzić wszystkie gumy między sprężyną/amorem/nadwoziem bo i tak musisz wszystko na części rozebrać
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
W ramach ostrożności warto też się przyjrzeć w jakim stanie są nasze śruby, które trzeba poodkręcać chcąc wymienić sprężyny. U mnie na przykład, zerwaniu uległ łeb śruby, która mocuje tylny wahach dolny do zwrotnicy. No i pojawił się problem, gdyż w naszym ASO czas oczekiwania na ową śrubę wyniósł 3 tygodnie!, dużo lepiej w Haparts - 4 dni. I tu wielkie podziękowania dla kolegi Tomazi78, któremu przy niedzieli chciało się takich śrub poszukać w swoich zasobach, dzięki czemu auto nie będzie zblokowane u mechanika przez kolejny tydzień. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Napisano 09:43, 20.03.2018
I tu wielkie podziękowania dla kolegi Tomazi78, któremu przy niedzieli chciało się takich śrub poszukać w swoich zasobach, dzięki czemu auto nie będzie zblokowane u mechanika przez kolejny tydzień. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Napisano 10:11, 20.03.2018
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych