Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Ślizgające sprzęgło 2,2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
861 odpowiedzi w tym temacie

#61 navaja

navaja
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 02.02.2011

Co nie zmienia faktu ze te 180 konne silniki Toyoty są naprawdę dobre szkoda ze Honda nie robi takich potworków :D

Kolego. Chyba nie wiesz co piszesz. 180 konny DCAT Toyoty to wynalazek, który powoduje, ze Pan Toyoda się w grobie przewraca. To jest silnik za który Toyota się wstydzi. Porozmawiaj z ludźmi tym jeżdżącym ile to konsumuje oleju. Znane są przypadki, że przy maksymalnym wykorzystaniu potencjału tego silnika wytrzymuje on ok. 50 tys. do generalki.

Jeżeli chodzi o sprzęgła i przebiegi na nich to ja zrobiłem na jednej dwumasie oraz sprzęgle 220 tys. km Focusem I TDCI oraz 280 tys. Avensis D4D.
Natomiast dzisiaj produkowane auta to kompletny badziew, w którym producent (nawet Honda) oszczędza na wszystkim. Teraz jeżdzę VIII w dieslu i styl jazdy mam taki sam, jak w poprzednich w/w autach - resultat: sprzęgło wytrzymało 70 tys. km i zaczęło się ślizgać.
I to, że na ślizgającym się sprzęgle w Hondzie można zrobić 25 tys. km mało mnie interesuje, ponieważ po to kupiłem diesla by mieć but z dołu a teraz ktoś mi mówi, ze nie wolno butować z dołu, bo sprzęgło pada. Czy to oznacza, ze argument o mocnym dole nowoczesnych silników diesla można sobie w d... wsadzić?
Dziwne, że w Audi 3.0 TDI, gdzie o wiele większy moment obrotowy występuje już od 1500 obrotów nie ma takich problemów.
  • 0

#62 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:57, 02.02.2011

180 konny DCAT Toyoty to wynalazek, który powoduje, ze Pan Toyoda się w grobie przewraca.

sporo w tym racji :-D

I to, że na ślizgającym się sprzęgle w Hondzie można zrobić 25 tys. km mało mnie interesuje, ponieważ po to kupiłem diesla by mieć but z dołu

dokladnie :db

Natomiast dzisiaj produkowane auta to kompletny badziew, w którym producent (nawet Honda) oszczędza na wszystkim.

i to pieknie podsumowuje dlaczego powstal ten watek :-(

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#63 Brevis

Brevis
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Lubliniec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:54, 02.02.2011

:db :db :db :db dla navaja ... ej Panowie , kupilismy Honda za 100 z okladem czy Tate Nano czy jakos tak .... jezeli sprzegła slizgaja na seryjnych softach to cos nie halo , po tak smiesznym przebiegu ... k ... przeciez chyba testowali te auta przed oddaniem w rece klienta .... japy ostatnio papraja robote jesli chodzi o sprzegła ... patrz subaru 2.0 d ... kampania naprawcza przedwczesnie padajacych sprzegieł ...polaga na zmianie softu silnika na lzejszy ...lol ....

Przyklad .... Accord pelni w rodzinie funkcje auta rodzinnego .... na co dzien jezdzi nim zona do pracy .....
Osobiscie dojezdzam do pracy 120 km w dwie strony Fiatem o zgrozo .... Stilo ma w tym momencie przebieg 320 tys i pod wzgledem historii sprzegła wyglada to tak .....

ORI
przy 40 tys soft z 115\275 na 147\330 nm
przy 100 ..... 160 ps\350 nm
przy 150 ......175 ps\360 nm
przy 200 zero slizgania ...poszło do wymiany z powodu wymiany 2 masu .....

Potem wzmocnione ........ lecz dalej Ori Fiata .....
przy 265 tys ... zwitało duze turbo i 202\405
przy 310 tys .... oj slizglo mi juz 2 razy ... na autobahnie przy minus 20 .....


Lecz Panowie to jest samochod za 60 tys za nowke , do tego Fiat , do tego przodujacy wg TUV w rankingu usterkowosci ....

Nie wiem co juz myslec o wspolczesnej motoryzacjii ... czasy w124 dawno juz chyba minely .... :k :k
  • 0

#64 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:03, 03.02.2011

kurna mi się dziś pierwszy raz śliznęło!! Mam acco od 4 miesięcy, przebieg 165kkm i dokładnie dziś przy pełnym bucie na 3 biegu a potem na 4 to wystąpiło. Ale do bani defekt. Nie ma co owijać honda dała tu ciała na max.
BTW czy do tego silnika jest opcja jakiegoś sportowego sprzęgła?
  • 0

#65 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:58, 13.02.2011

Witam.
Mam Hanie od sierpnia 2010. Przy zakupie miała 167kkm teraz ma 182kkm i od ok 5kkm ślizga. Strasznie mnie to wpienia i w dodatku jest to niebezpieczne (zwłaszcza przy wyprzedzaniu). Wszyscy cytują chorendalne kwoty, a ja postanowiłem się sam przekonać w ASO w Bielsku o cenach części i wymiany.
I tak:
Sprzęgło + łożysko = 1430zł
Wymiana = 850zł (wg nowego cennika)
Dwumas = 4400zł

Na pierwszy rzut oka kosmos, ale że byłem juz parę razy gościem w Aso w B-B (z drobnymi pierdółkami) i gęba mi sie nie zamyka to goście mnie dobrze znają. I tak od słowa do słowa... Twierdza że wymiana koła dwumasowego to bzdura przy tym przebiegu. Jak rozbiora to się okaże ale na 99,9% nie będzie wymieniane. Wiec sprzęgło z wymianą to koszt ok 2300zł.
Dali delikatnie do zrozumienia że końcem marca bedzie wiosenna akcja promocyjna (-25%) na naprawy i żebym sie jeszcze troszkę przemęczył i podjechał końcem marca. Postukał w swój kalkulatorek i wyszło mu coś ok 1800 na gotowo. Nie wiem czy rabat dotyczy tylko robocizny czy również części??? Że auto mam wciągnięte w firmę to odlicze Vat i PD to zapłacę max 1250zł

Pozdrawiam
  • 0

#66 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:53, 13.02.2011

Twierdza że wymiana koła dwumasowego to bzdura przy tym przebiegu.

No jasne - tak dla jaj sobie wymieniłem, bo nie miałem co robić :mrgreen: Także niech nie pierniczą, że to bzdura.


Jak rozbiora to się okaże ale na 99,9% nie będzie wymieniane.

No właśnie, u mnie się tak okazało - nic nie zapowiadało wcześniej, że będzie podlegało wymianie. Stanąłem przed wyborem: zostawiamy stare DM, bo miało niewielkie bicie i wyciągamy je znów za kilkadziesiąt kkm - wówczas wyjdzie podwójny koszt robocizny i drugi kpl. sprzęgła, albo robimy wszystko za jednym zamachem. Padło pytanie, czy auto zostawiam dla siebie, czy idzie na sprzedaż - wiadomo czym było spowodowane.

Ale Tobie życzę, żeby to było samo sprzęgło i trzymam kciuki :piwko2:
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#67 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:29, 13.02.2011

Bardzo mało za robotę. Od kiedy ten "nowy cennik"?
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#68 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 17:37, 14.02.2011

Bardzo mało za robotę. Od kiedy ten "nowy cennik"?


Twierdzili że Nowy znaczy po podwyżce (chyba od 01.01.2011???)
  • 0

#69 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:57, 14.02.2011

No to ładnie, w warszawie ok 1600zl
Sprzęgło z łozyskiem tyle samo, ale dwumas chyba taniej, ktoś pisał, że 3600.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#70 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:55, 14.02.2011

Warszawa :mrgreen:
Mieszkania, czynsze i...........wizyty w ASO sa droższe :lol: ,
ale i wypłaty są wyższe.
Mam nadzieje że nikogo nie uraziłem :oops:
Pozdrawiam
  • 0

#71 mike5012

mike5012
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Birmingham
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:45, 24.02.2011

Czy wymiana sprzegla obowiazuje dwumas rowniez? Czy w zaleznosci od przebiegu ? Wiadomka ze przy rozbiorce jest wglad czy dwumas jest do wymiany czy tez nie. bardzo czesto zalezy to od mechanika czy zarobic na kliencie - powie ze spalony i trzeba wymienic. Moj przebieg to 121 tys. mil i jest odczuwalne przy 4 i 5 biegu wciskajac gaz do podlogi. Czy koniecznoscia jest wymiana obu czesci. Nie chce wracac po krotkim czasie do wymiany kola dwumasowego i placic podwujnie.
  • 0

#72 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:51, 24.02.2011

nie ma reguly ze musisz wymienic dwumas razem z tarcza ,wszystko sie okaze przy samej robocie .
u mnie poszedl dwumas ,tarcza jeszcze byla w dobrym stanie to wymienialem obie czesci gdyz koszta samej robocizny byly £200
  • 0

#73 mike5012

mike5012
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Birmingham
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 24.02.2011

to ile cie wyszlo calosc ? dawno to robiles ? u mechanika czy u dealera ? Na dzien dzisiejszy u jednego mechanika : sprzeglo + tarcza + docisk + robota 450£ a jesli dwumas do wymiany to nastepne 200£ co daje nam : 650 £
  • 0

#74 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:35, 25.02.2011

Robilem to w kwietniu ubieglego roku u polakow w londynie.
Calosc mnie wyszlo £800, w tym kompletne sprzeglo 300 i dwumas nastepne 300.
Przejachalem juz od tamtej pory ponad 10tys mil ,w miedzyczasie zrobilem program i jak narazie jest ok.
  • 0

#75 mike5012

mike5012
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Birmingham
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:25, 25.02.2011

jaki miales przebieg robiac sprzeglo ?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq