XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:35, 02.03.2011
Mój pierwszy post...znalazłem temat przy okazji szukania problemów ze sprzęgłem.
Moje sprzęgło ślizga się od 145k tylko jak się rozgrzeje.
Jazda raczej dynamiczna...poprzednie auto to civic coupe po swapie z VTI po lekkich tunningach
Teraz mam ok 152k i myślę żeby wymienić ze względu na komfort i temperatury bo będzie pewnie jeszcze gorzej.
Wymianę zrobię raczej we własnym zakresie....mam gdzie, więc najpierw rozbiórka i sprawdzenie co powoduje ślizganie.
#92
Napisano 20:10, 02.03.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#93
Napisano 05:18, 10.03.2011
#94
Napisano 23:45, 11.03.2011
Odebrałem furę od mechanika dodam że kilka razy podczas jazdy na 5 biegu miałem uślizgi sprzęgła, raz na 4 i raz na 3 biegu Mechanik stwierdził że tarcza sprzęgłowa względem oryginału jest 0,3 mm za cienka i zdarzały się przypadki uślizgów ... Została wymieniona tarcza i łożysko (cena 520zł z 25% zniżką) Mechanik stwierdził że docisku nie trzeba wymieniać bo gdybym jeździł dłużej na ślizgającym sprzęgle to należałoby wymienić i docisk. Dostałem gwarancje na tzw. "robotę" i jeżeli coś bedzie nie tak w ciągu roku mam gwarancje i za naprawę nie płace. Za robociznę zapłaciłem 500zł, będę musiał jechać ustawić kierownice ( nie zbieżność bo jest ok) tylko po rozbiórce zawieszenia kierownica lekutko się przestawiła aczkolwiek działa mi to na nerwy
Wymiana tarczy bez docisku??
Podobno to właśnie docisk jest newralgicznym punktem naszych Hanek I-CTDI
#95
Napisano 00:02, 12.03.2011
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
#96
Napisano 00:06, 12.03.2011
#97
Napisano 16:38, 13.03.2011
Tuned by Cinsoft
#98
Napisano 20:12, 13.03.2011
dobrze ze dwumas masz ok. ja wymienilem zestaw tarcza,docisk,lozysko i po 3 tygodniach znow sie zlizgalo wiec poszedl nastepny komplet tymrazem z dwumasem i spokoj
Ile Cię cała impreza wyszła? W czasie drugiej wizyty (po 3 tyg.) już tylko dołożyłeś dwumas (nie wymieniałeś kolejny raz tarczy, łożyska i docisku).
#99
Napisano 16:38, 14.03.2011
Tuned by Cinsoft
#100
Napisano 09:43, 17.03.2011
#101
Napisano 22:45, 17.03.2011
Tuned by Cinsoft
#102
Napisano 21:24, 18.03.2011
#103
Napisano 22:08, 18.03.2011
Tuned by Cinsoft
#104
Napisano 14:28, 05.06.2011
Pozwolę się dołączyć do tematu. W mojej Hance na liczniku jest juz prawie 100k mil. Objawy ze ślizgającym sprzęgłem zauważyłem kiedy na liczniku było ok. 80k mil (czyli te 20 udało się przejeździć i dalej jeździ, chociaż jest to już coraz bardziej nagminne a nawet czasami słychać jakieś trzaski przy wysprzęglaniu :-/ ) - mysle ze dwumas szaleje . Ślizganie występuje pomiędzy 2000-2800 rpm (czyli w tym zakresie obrotów, który jest najbardziej wymagany np. do płynnego wyprzedzania). Czasami jak autko jest załadowane, a napotkam górki to się zastanawiam czy da radę jeszcze wjechać, nie czuje juz tej mocy jak poprzednio przy niższych przebiegach, mam wrażenie jakby gdzieś się to ulatniało. Ale wracając do rzeczy. W związku z tym, że jestem ze Swindon (tzn. mamy fabrykę Hondy) poznałem kilku ludzi naprawdę dobrze się znają na Hankach. Moją Hankę serwisuje w jednym z nieautoryzowanych garaży hondy (a pytanie dlaczego? a otóż bo Panowie, którzy tam pracują, pracowali w Hondzie). Zasiągnąłem opinii co ile i jak długo i co będzie po tym. A więc
przykładowo wysyłam linka z częściami do Hani (bardzo dobry sklep i części z rabatami) dwumas firmy LUK 300Ł + 170Ł za sprzęgło komplet. Jak zapytałem się ile za robociznę to powiedzieli 6 h roboty 460Ł.
http://www.coxmotorp...-14_35_781.html
W moim przypadku sprzęgło było już wymienianie przy 45k mil więc nie jest najgorzej prawie 35k mil bez problemów, później zaczęły się schody. Z opinii innych użytkowników sprzęgło (a bliżej w Haniach wytrzymuje bez objawowo ok 30-50K mil, choć zdarzały się sztuki które miały po 14K mil na liczniku i trzeba było wymieniać.
Zastanawiam się również, pomijając ASO, jakie warsztaty mają klucze do wypinania sprzęgła z dwumasu w Hankach (jak wiadomo potrzeba specialnych kluczy koszt ok. 200Ł) w Polsce nie wiem, nie orientowałem się.
Poniżej dorzucam link gdzie facet wymieniał sprzęgło (jest kilka linków ze zdjęciami jak wygląd docisk przed i po itp.).
http://typeaccord.co...-accord-i-ctdi/
Podsumowując Hania warta jest wydania każdej złotówki czy funta czy euro na naprawy (pomimo tego ze są drogie) bo na 99,9 % zawsze dowiezie nas na miejsce
pozdrawiam
www.gregphotography.co.uk
#105
Napisano 15:23, 05.06.2011
Wymieniłem sprzęgło, docisk i łożysko przy przebiegu 180.000km bo slizgało (w ASO w kampanii wiosennej pod 1700zł z wymianą) .
O dziwo to tarcza była wyjechana do zera, a nie jak u kolegów (docisk zaniemógł a tarcza prawie nowa).
Teraz można robic wirusa
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych