Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Ślizgające sprzęgło 2,2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
861 odpowiedzi w tym temacie

#91 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:35, 02.03.2011

Witam

Mój pierwszy post...znalazłem temat przy okazji szukania problemów ze sprzęgłem. ;-)

Moje sprzęgło ślizga się od 145k tylko jak się rozgrzeje.

Jazda raczej dynamiczna...poprzednie auto to civic coupe po swapie z VTI po lekkich tunningach ;-)

Teraz mam ok 152k i myślę żeby wymienić ze względu na komfort i temperatury bo będzie pewnie jeszcze gorzej.

Wymianę zrobię raczej we własnym zakresie....mam gdzie, więc najpierw rozbiórka i sprawdzenie co powoduje ślizganie.
  • 0

#92 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:10, 02.03.2011

to daj znac co stwierdzisz
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#93 DykuS17

DykuS17
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Tarnów-OKOLICE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:18, 10.03.2011

Odebrałem furę od mechanika :) dodam że kilka razy podczas jazdy na 5 biegu miałem uślizgi sprzęgła, raz na 4 i raz na 3 biegu :) Mechanik stwierdził że tarcza sprzęgłowa względem oryginału jest 0,3 mm za cienka i zdarzały się przypadki uślizgów ... Została wymieniona tarcza i łożysko (cena 520zł z 25% zniżką) Mechanik stwierdził że docisku nie trzeba wymieniać bo gdybym jeździł dłużej na ślizgającym sprzęgle to należałoby wymienić i docisk. Dostałem gwarancje na tzw. "robotę" i jeżeli coś bedzie nie tak w ciągu roku mam gwarancje i za naprawę nie płace. Za robociznę zapłaciłem 500zł, będę musiał jechać ustawić kierownice ( nie zbieżność bo jest ok) tylko po rozbiórce zawieszenia kierownica lekutko się przestawiła :) aczkolwiek działa mi to na nerwy :evil:
  • 0

#94 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 23:45, 11.03.2011

Odebrałem furę od mechanika :) dodam że kilka razy podczas jazdy na 5 biegu miałem uślizgi sprzęgła, raz na 4 i raz na 3 biegu :) Mechanik stwierdził że tarcza sprzęgłowa względem oryginału jest 0,3 mm za cienka i zdarzały się przypadki uślizgów ... Została wymieniona tarcza i łożysko (cena 520zł z 25% zniżką) Mechanik stwierdził że docisku nie trzeba wymieniać bo gdybym jeździł dłużej na ślizgającym sprzęgle to należałoby wymienić i docisk. Dostałem gwarancje na tzw. "robotę" i jeżeli coś bedzie nie tak w ciągu roku mam gwarancje i za naprawę nie płace. Za robociznę zapłaciłem 500zł, będę musiał jechać ustawić kierownice ( nie zbieżność bo jest ok) tylko po rozbiórce zawieszenia kierownica lekutko się przestawiła :) aczkolwiek działa mi to na nerwy :evil:


:shock: Wymiana tarczy bez docisku????
Podobno to właśnie docisk jest newralgicznym punktem naszych Hanek I-CTDI
  • 0

#95 Ellipsis

Ellipsis
  • Forumowicz
  • 774 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SkyPassion
  • KM:165
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:02, 12.03.2011

No wlasnie u nas dociski nie wytrzymuja Nm a tarcze sa podobno jak nowe ;-)
  • 0

Jest : Honda CBR 600 RR i inne... 

Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL


#96 DykuS17

DykuS17
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Tarnów-OKOLICE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:06, 12.03.2011

Zdałem się na mechanika... macie morze foto wyjechanego docisku ? bo mój wizualnie wyglądał jakby był nowy ...
  • 0

#97 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:38, 13.03.2011

dobrze ze dwumas masz ok. ja wymienilem zestaw tarcza,docisk,lozysko i po 3 tygodniach znow sie zlizgalo wiec poszedl nastepny komplet tymrazem z dwumasem i spokoj :)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#98 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:12, 13.03.2011

dobrze ze dwumas masz ok. ja wymienilem zestaw tarcza,docisk,lozysko i po 3 tygodniach znow sie zlizgalo wiec poszedl nastepny komplet tymrazem z dwumasem i spokoj :)


Ile Cię cała impreza wyszła? :k :shock: W czasie drugiej wizyty (po 3 tyg.) już tylko dołożyłeś dwumas (nie wymieniałeś kolejny raz tarczy, łożyska i docisku).
  • 0

#99 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:38, 14.03.2011

drugim razem zalozyli znowu wszystko nowe (tarcza,docisk,plyn do pompy sprzegla) lozysko chyba zostalo stare tzn wymienione pierwszym razem no i dwumas. ja na szczescie mam gwarancje wykupiona dodakowo i to ona pokryla duzo czesc naprawy 1000 funtow ja doplacilem 200. 800 za dwumas i 400 za robote wszystko robione u dealera Hondy.
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#100 andrzejus78

andrzejus78
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Cambridge
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-GT
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:43, 17.03.2011

czesc, ja jestem wlasnie po wymianie calego kompletu tz.dwumasa, tarcza, docisk i lozysko i robilem wszystko w servisie hondy w polsce tylko ze dwumase przywiozlem z anglii, kupilem za 289 funtow (w polsce kosztuje 4500 pln) w sumie robota ze sprzeglem 2000pln plus 289 funtow, tarcza byla jak nowa, docisk troche mial zmieniony kolor a dwumasa lekki luz po 190k ! a sprzeglo sie slizgalo juz na 3 biegu nie bardzo wiem co bylo przyczyna slizgania :shock:
  • 0

#101 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:45, 17.03.2011

ja niewiem czy u mnie to bylo przyczyna ale po ok tygodniu od zrobienia chip'a zaczelo sie slizgac :P zdaje mi sie ze to tylko przyspieszylo wymiane sprzegla bo z tego co czytalem wszystkie 2,2 maja ten problem ze slabym dociskiem :/
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#102 mwaw

mwaw
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 18.03.2011

Niestety na mnie też padło, 97 tys km, na 3 i 4 biegu ślizga przy bucie w podłodze. Ale tandetę teraz produkują. Następny samochód wracam do benzyny. Wcześniej miałem Acco VII 2.0 - żadnego problemu, śmigało aż miło, to jak na złość zaje..ukradli. Diabeł mnie podkusił z dieslem - nigdy więcej klekota. Następny będzie Acco 2.4
  • 0

#103 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1,477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:08, 18.03.2011

bez przesady w acco sie sypie docisk w innych sie sypie co innego.to jest maszyna i ma prawo sie psuc tak ze nie wiem czemu taka zlosc :)
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#104 hondownik

hondownik
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Swindon/Cieszyn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:28, 05.06.2011

Witam:)
Pozwolę się dołączyć do tematu. W mojej Hance na liczniku jest juz prawie 100k mil. Objawy ze ślizgającym sprzęgłem zauważyłem kiedy na liczniku było ok. 80k mil (czyli te 20 udało się przejeździć i dalej jeździ, chociaż jest to już coraz bardziej nagminne a nawet czasami słychać jakieś trzaski przy wysprzęglaniu :-/ ) - mysle ze dwumas szaleje :-P . Ślizganie występuje pomiędzy 2000-2800 rpm (czyli w tym zakresie obrotów, który jest najbardziej wymagany np. do płynnego wyprzedzania). Czasami jak autko jest załadowane, a napotkam górki to się zastanawiam czy da radę jeszcze wjechać, nie czuje juz tej mocy jak poprzednio przy niższych przebiegach, mam wrażenie jakby gdzieś się to ulatniało. Ale wracając do rzeczy. W związku z tym, że jestem ze Swindon (tzn. mamy fabrykę Hondy) poznałem kilku ludzi naprawdę dobrze się znają na Hankach. Moją Hankę serwisuje w jednym z nieautoryzowanych garaży hondy (a pytanie dlaczego? a otóż bo Panowie, którzy tam pracują, pracowali w Hondzie). Zasiągnąłem opinii co ile i jak długo i co będzie po tym. A więc
przykładowo wysyłam linka z częściami do Hani (bardzo dobry sklep i części z rabatami) dwumas firmy LUK 300Ł + 170Ł za sprzęgło komplet. Jak zapytałem się ile za robociznę to powiedzieli 6 h roboty 460Ł.

http://www.coxmotorp...-14_35_781.html

W moim przypadku sprzęgło było już wymienianie przy 45k mil więc nie jest najgorzej prawie 35k mil bez problemów, później zaczęły się schody. Z opinii innych użytkowników sprzęgło (a bliżej w Haniach wytrzymuje bez objawowo ok 30-50K mil, choć zdarzały się sztuki które miały po 14K mil na liczniku i trzeba było wymieniać.
Zastanawiam się również, pomijając ASO, jakie warsztaty mają klucze do wypinania sprzęgła z dwumasu w Hankach (jak wiadomo potrzeba specialnych kluczy koszt ok. 200Ł) w Polsce nie wiem, nie orientowałem się.
Poniżej dorzucam link gdzie facet wymieniał sprzęgło (jest kilka linków ze zdjęciami jak wygląd docisk przed i po itp.).

http://typeaccord.co...-accord-i-ctdi/

Podsumowując :-D Hania warta jest wydania każdej złotówki czy funta czy euro na naprawy (pomimo tego ze są drogie) bo na 99,9 % zawsze dowiezie nas na miejsce :)

pozdrawiam
  • 0

www.gregphotography.co.uk


#105 HAWARD

HAWARD
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 15:23, 05.06.2011

A u mnie inaczej niz u kolegów:
Wymieniłem sprzęgło, docisk i łożysko przy przebiegu 180.000km bo slizgało (w ASO w kampanii wiosennej pod 1700zł z wymianą) .
O dziwo to tarcza była wyjechana do zera, a nie jak u kolegów (docisk zaniemógł a tarcza prawie nowa).
Teraz można robic wirusa :mrgreen:
  • 0
Karawan by HAWARD www.antenybielsko.pl





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq