XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 16:42, 29.01.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#47
Napisano 16:46, 29.01.2011
Nie jest to nic, co uniemozliwia korzystanie z auta.
Generalnie nie butowanie z dolu, to jedna z podstawowych rad specow od diesli dla posiadczy furek z duzym momentem.
Wiele aut sobie z tym nie radzi.
Z tych d-catach slyszalem, ze kolo z kolei leci szybko.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#48
Napisano 17:53, 29.01.2011
#49
Napisano 17:55, 29.01.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#50
Napisano 17:57, 29.01.2011
krotkie OT: kolo i sprzeglo sa bardzo trwale w tych motorach, leci to co w kazdym dieslu czyli filtr czastek stalych (tutaj dcat), koniec mojego OTZ tych d-catach slyszalem, ze kolo z kolei leci szybko
w pl nie ma w ofercie kombi 2.2 180, wiec jak dla mnie to honda takiego motoru nie robi, a btw. to dali inne sprzęgło niz w VII?kryszakowy, jak nie robi jak robi - VIII gen type S w dieslu 180KM
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#51
Napisano 18:01, 29.01.2011
bo juz pojawiala sie mysl co by przeszczepic z tego typeS'a.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#52
Napisano 18:13, 29.01.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#53
Napisano 18:16, 29.01.2011
kryszakowy, jak nie robi jak robi - VIII gen type S w dieslu 180KM
No kurde wyszedłem na debila :P Dopiero teraz w innym poście czytam ze jest taki diesel w nowym Acco ale wtopa
#54
Napisano 01:32, 31.01.2011
więc silnik ma większą moc
a co do silnika Toyoty - może i ma 180KM ale znajdźcie kogoś kto jest zadowolony ze spalania...
http://www.autocentr...09&trybopinii=1
http://www.autocentr...08&trybopinii=1
#55
Napisano 08:05, 31.01.2011
w acco jak wykorzystuje pelne osiagi to tez nie jest ciekawie ze spalaniem, za to zostaje za avensisem bardzo wyraznie z tylu, on ma 400Nm, i trzymajac sie tematu zadnych klopotow ze sprzeglema co do silnika Toyoty - może i ma 180KM ale znajdźcie kogoś kto jest zadowolony ze spalania...
moze ma i wieksza sprawnosc, czytalem ze przechodzi w okolicach 8-10 stopni na plusie, dzis jest -4, a wiec gaz na 3/4z minusową temperaturą to pewnie chodzi o to, że zimne powietrze = gęstsze powietrze
więc silnik ma większą moc
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#56
Napisano 10:20, 31.01.2011
w acco jak wykorzystuje pelne osiagi to tez nie jest ciekawie ze spalaniem, za to zostaje za avensisem bardzo wyraznie z tylu, on ma 400Nm, i trzymajac sie tematu zadnych klopotow ze sprzeglem
mam 167 kucy i nie ma możliwości by ave było lepsze od accorda (udało mi się wykręcić czas 6.9 do 100)
i nie mam 400 niutonów tylko 370 (zresztą parametr w max punkcie w oderwaniu od jego przebiegu nie mówi NIC - ale niektórzy lubią się podniecać folderami reklamowymi)
no i przy moim mocnym butowaniu spalanie mam 8.5 w mieście - a nie 10
to różnica dość zasadnicza...
kwestia sprzęgła - pewnie tak jak jest - w acco nie jest zbyt udane...
jak pisałem już na forum - 25kkm przerobiłem na ślizgającym się sprzęgle... i pewnie zrobię jeszcze z 5
#57 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:36, 31.01.2011
Niemiła niespodzianka od Hondy...
Pozdrawiam
#58
Napisano 13:51, 31.01.2011
jest, ale czy to właściwy temat aby spierac sie na temat wyższości twojego auta nad jakimś innymnie ma możliwości by ave było lepsze od accorda
jak sam widzisz jest slabo, niestety w kolejnym aucie sprzęgło wymiękło...jak pisałem już na forum - 25kkm przerobiłem na ślizgającym się sprzęgle... i pewnie zrobię jeszcze z 5
no mi mowi ze sprzeglo tyle wytrzymuje, czy moze inne zadnie maszzresztą parametr w max punkcie w oderwaniu od jego przebiegu nie mówi NIC
co to wnioslo do tematuale niektórzy lubią się podniecać folderami reklamowymi
ano niemiła, ale ja bym z tym mógł żyć, gdyby honda powiedziala ze w zwiazku z tym ze dala d..y ceny wymiany w aso sa skalkulowane na uczciwym poziomie, niestety nie sa...Niemiła niespodzianka od Hondy...
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#59
Napisano 15:32, 31.01.2011
jak sam widzisz jest slabo, niestety w kolejnym aucie sprzęgło wymiękło...jak pisałem już na forum - 25kkm przerobiłem na ślizgającym się sprzęgle... i pewnie zrobię jeszcze z 5
auto ma przebieg 140kkm
po 25kkm od zrobienia chipa pierwsze objawy ślizgania
dziś jest 50kkm od zrobienia zchipowania - i Ty mówisz że słabo?
sprzęgło dostaje ponadnormatywnie w dupsko - i 50kkm wytrzymuje na takim programie + 90kkm na standardzie - IMHO to jest b. dobry wyniki...
pisałeś w odniesieniu do przyspieszenia... więc do tego się odnosiłemno mi mowi ze sprzeglo tyle wytrzymuje, czy moze inne zadnie maszzresztą parametr w max punkcie w oderwaniu od jego przebiegu nie mówi NIC
#60
Napisano 21:34, 31.01.2011
a ja wlasnie zakonczylem 700km trasy, przy wyprzedzaniu zawsze troche rezerwy zostawiałem, na trasie przy mocnych podjazdach przy 150-190 km/h zero ślizgania, wiec zrobię "zmiane softa w nodze" i bedzie dobrze
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych