Skocz do zawartości


RODO w HAKP

VII

Ślizgające sprzęgło 2,2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
861 odpowiedzi w tym temacie

#46 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:42, 29.01.2011

ok, ponieważ widzę za na alledrogo dmumasy sa po 2600 faktycznie trzeba bedzie z aso dac sobie spokoj, poki co gaz na 3/4 przy nizszych obrotach, a pozostały niesmak trza zapić na zlocie :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#47 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:46, 29.01.2011

Tak wlasnie ;-)
Nie jest to nic, co uniemozliwia korzystanie z auta.
Generalnie nie butowanie z dolu, to jedna z podstawowych rad specow od diesli dla posiadczy furek z duzym momentem.
Wiele aut sobie z tym nie radzi.
Z tych d-catach slyszalem, ze kolo z kolei leci szybko.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#48 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 29.01.2011

Co nie zmienia faktu ze te 180 konne silniki Toyoty są naprawdę dobre szkoda ze Honda nie robi takich potworków :D
  • 0

#49 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:55, 29.01.2011

kryszakowy, jak nie robi jak robi - VIII gen type S w dieslu 180KM
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#50 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:57, 29.01.2011

Z tych d-catach slyszalem, ze kolo z kolei leci szybko

krotkie OT: kolo i sprzeglo sa bardzo trwale w tych motorach, leci to co w kazdym dieslu czyli filtr czastek stalych (tutaj dcat), koniec mojego OT ;-)

kryszakowy, jak nie robi jak robi - VIII gen type S w dieslu 180KM

w pl nie ma w ofercie kombi 2.2 180, wiec jak dla mnie to honda takiego motoru nie robi, a btw. to dali inne sprzęgło niz w VII?

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#51 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:01, 29.01.2011

wrc, z tego co wychodzi to jednak inne http://www.accordklu...opic.php?t=8995
bo juz pojawiala sie mysl co by przeszczepic z tego typeS'a.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#52 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:13, 29.01.2011

no jak dali lepsze sprzęgło to dobrze ze się obudzili :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#53 kryszakowy

kryszakowy
  • Forumowicz
  • 114 postów
  • Skąd:Paryż/Stalowa Wola
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:16, 29.01.2011

kryszakowy, jak nie robi jak robi - VIII gen type S w dieslu 180KM


No kurde wyszedłem na debila :P Dopiero teraz w innym poście czytam ze jest taki diesel w nowym Acco ale wtopa
  • 0

#54 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:32, 31.01.2011

z minusową temperaturą to pewnie chodzi o to, że zimne powietrze = gęstsze powietrze
więc silnik ma większą moc

a co do silnika Toyoty - może i ma 180KM ale znajdźcie kogoś kto jest zadowolony ze spalania...

http://www.autocentr...09&trybopinii=1

http://www.autocentr...08&trybopinii=1
  • 0

#55 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:05, 31.01.2011

a co do silnika Toyoty - może i ma 180KM ale znajdźcie kogoś kto jest zadowolony ze spalania...

w acco jak wykorzystuje pelne osiagi to tez nie jest ciekawie ze spalaniem, za to zostaje za avensisem bardzo wyraznie z tylu, on ma 400Nm, i trzymajac sie tematu ;-) zadnych klopotow ze sprzeglem

z minusową temperaturą to pewnie chodzi o to, że zimne powietrze = gęstsze powietrze
więc silnik ma większą moc

moze ma i wieksza sprawnosc, czytalem ze przechodzi w okolicach 8-10 stopni na plusie, dzis jest -4, a wiec gaz na 3/4 :k

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#56 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:20, 31.01.2011

w acco jak wykorzystuje pelne osiagi to tez nie jest ciekawie ze spalaniem, za to zostaje za avensisem bardzo wyraznie z tylu, on ma 400Nm, i trzymajac sie tematu ;-) zadnych klopotow ze sprzeglem


mam 167 kucy i nie ma możliwości by ave było lepsze od accorda (udało mi się wykręcić czas 6.9 do 100)
i nie mam 400 niutonów tylko 370 (zresztą parametr w max punkcie w oderwaniu od jego przebiegu nie mówi NIC - ale niektórzy lubią się podniecać folderami reklamowymi)


no i przy moim mocnym butowaniu spalanie mam 8.5 w mieście - a nie 10
to różnica dość zasadnicza...

kwestia sprzęgła - pewnie tak jak jest - w acco nie jest zbyt udane...
jak pisałem już na forum - 25kkm przerobiłem na ślizgającym się sprzęgle... i pewnie zrobię jeszcze z 5
  • 0

#57 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:36, 31.01.2011

Niestety również borykam się z problemem ślizgającego sprzęgła, na biegu 4 i 5 przy obrotach pomiędzy 2000 i 2800 lubi wpaść w uślizg, niemniej tylko i wyłącznie przy maksymalnym możliwym przyspieszeniu i do tego nie zawsze. Na pozostałych biegach nie zauważyłem nigdy poślizgu. Biegi włącza się bardzo precyzyjne, przy starcie nie ma nawet najmniejszego ani poślizgu, ani drgania. Ciekawe, bo auto przejechało dotychczas troszkę ponad 100tys. i nigdy nie było ani nadmiernie obciążane i zawsze użytkowane z rozwagą czyli nie deptane od dolnych prędkości obrotowych silnika. Wydaje mi się, że inni lepiej sobie radzą z tematem, mazda 6, którą miałem wcześniej na pierwszym, fabrycznym sprzęgle przejechała ponad 200tys.
Niemiła niespodzianka od Hondy... :(
Pozdrawiam
  • 0

#58 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:51, 31.01.2011

nie ma możliwości by ave było lepsze od accorda

jest, ale czy to właściwy temat aby spierac sie na temat wyższości twojego auta nad jakimś innym :?:

jak pisałem już na forum - 25kkm przerobiłem na ślizgającym się sprzęgle... i pewnie zrobię jeszcze z 5

jak sam widzisz jest slabo, niestety w kolejnym aucie sprzęgło wymiękło...

zresztą parametr w max punkcie w oderwaniu od jego przebiegu nie mówi NIC

no mi mowi ze sprzeglo tyle wytrzymuje, czy moze inne zadnie masz :?:

ale niektórzy lubią się podniecać folderami reklamowymi

co to wnioslo do tematu :roll:

Niemiła niespodzianka od Hondy... :(

ano niemiła, ale ja bym z tym mógł żyć, gdyby honda powiedziala ze w zwiazku z tym ze dala d..y ceny wymiany w aso sa skalkulowane na uczciwym poziomie, niestety nie sa...

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#59 zkruk

zkruk
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:32, 31.01.2011

jak pisałem już na forum - 25kkm przerobiłem na ślizgającym się sprzęgle... i pewnie zrobię jeszcze z 5

jak sam widzisz jest slabo, niestety w kolejnym aucie sprzęgło wymiękło...


auto ma przebieg 140kkm
po 25kkm od zrobienia chipa pierwsze objawy ślizgania
dziś jest 50kkm od zrobienia zchipowania - i Ty mówisz że słabo?
sprzęgło dostaje ponadnormatywnie w dupsko - i 50kkm wytrzymuje na takim programie + 90kkm na standardzie - IMHO to jest b. dobry wyniki...



zresztą parametr w max punkcie w oderwaniu od jego przebiegu nie mówi NIC

no mi mowi ze sprzeglo tyle wytrzymuje, czy moze inne zadnie masz :?:

pisałeś w odniesieniu do przyspieszenia... więc do tego się odnosiłem
  • 0

#60 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:34, 31.01.2011

zkruk masz na bank jeszcze pierwsze sprzeglo? bo wynik faktycznie niezly :db
a ja wlasnie zakonczylem 700km trasy, przy wyprzedzaniu zawsze troche rezerwy zostawiałem, na trasie przy mocnych podjazdach przy 150-190 km/h zero ślizgania, wiec zrobię "zmiane softa w nodze" i bedzie dobrze :mrgreen:

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq