Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

auto do 2500obr nie ma mocy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 arkadyy

arkadyy
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:poznan
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 30.03.2015

witam potrzebuje pomocy a mianowicie posiadam acco 1850 i 2000r auto do 2500 tys. obr nie ma mocy a rowno z 2500 dostaje kopa nie wiem o co chodzi przepustnice wyczysciłem egr krokowy został wymieniony nie wiem co jest grane.

 


  • 0

#2 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:11, 30.03.2015

Ten silnik tak ma, on bardzo slabo jedzie do tych obrotow to nie diesel.
Zapnie sie vtec(przy duzym obciazeniu juz od 2300tys.) to juz jedzie żwawiej.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#3 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:50, 30.03.2015

A od ok. 4300obr/min otworzą się dodatkowe wloty powietrza i będziesz miał kolejnego kopa :) Hondą się jeździ na wysokich obrotach jeśli oczekujesz żwawej reakcji :D


  • 0

#4 bstwojtek

bstwojtek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:35, 31.03.2015

No a u mnie wlasnie przy 4 tys jest przymulenie.. O co chodzi

Wysłane z mojej Hondy przy użyciu tapatalka
  • 0

#5 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 06:38, 31.03.2015

Tak jak przedmówcy posiadasz jednostkę wysokoobrotową , gdzie najwyższe wartości momentu obrotowego silniki osiągają powyżej 6000 obr/min. Musisz się przyzwyczaić i tyle  ;-)


  • 0

#6 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 06:45, 31.03.2015

No tutaj juz sie bie zgodze. Maksymalny moment obrotowy w silnikach F-serii jest przy ok. 4800 rpm. Moze piszesz o mocy, to sie zgodze. 6300 rpm to moc max. Ale za przyspieszenie odpowiada moment, moc ma przełożenie na prędkość max.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#7 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 06:59, 31.03.2015

Faktycznie myślę o jednym a pisze o drugim  :k

Choć u mnie najwyższy moment wyszedł przy ok. 5300 obr/min


  • 0

#8 KruczekVU

KruczekVU
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Środa Wlkp,Września
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:57, 31.03.2015

No a u mnie wlasnie przy 4 tys jest przymulenie.. O co chodzi

Wysłane z mojej Hondy przy użyciu tapatalka

A dokładniej bo różnie to można interpretować ?


  • 0
Pozdrawiam wszystkich.Paweł :)

#9 bstwojtek

bstwojtek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:24, 05.04.2015

Do 4 tyś ładnie się zbiera i nagle jest osłabienie tak jakbym puscil gaz i za chwile znowu przyspiesza na gazie i na bp jest to samo.

Wysłane z mojej Hondy przy użyciu tapatalka
  • 0

#10 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:05, 05.04.2015

Bo IAB otwiera się kilka set obr za późno dlatego przez chwile silnikowi brakuje powietrza


  • 0

#11 bstwojtek

bstwojtek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:15, 05.04.2015

Jak to naprawić?

Wysłane z mojej Hondy przy użyciu tapatalka
  • 0

#12 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:15, 05.04.2015

one tak mają, dlatego ten dołek, żeby się pozbyć tego to by trzeba wystroić i opuścić załączanie IAB


  • 0

#13 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:55, 05.04.2015

P28 zapodac i mozna cos uzyskac wiecej z samego strojenia?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#14 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:42, 06.04.2015

Nie mocą się przyspiesza a momentem i będzie najlepiej szedł tam gdzie ma najwięcej momentu, na wykresie z hamowni widać w silnikach F20 że przed IAB mają dołek, patrząc na Twój filmik to powiem że to słabo jedzie bo masz 60-100 na 3ce i ciutek 4ki 10sek ja mam na samej 4ce 7sek pewnie na 3ce mam z 5sek.


  • 0

#15 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 06:37, 07.04.2015

Kolega CiviT ma racje . Mój wykres z hamowni :

silnik f18b2 po małych modach

 

b0r0sj1.jpg


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq