Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zbyt szybkie przełączanie się na gaz.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:49, 22.02.2015

Witam 

 

Mam taki problem i proszę o pomoc . Pacjent to acco 1.8 instalacja gazowa zenit . Pojawił się taki problem , że strasznie nierównomiernie przełączał się na gaz raz po 2 km raz po 10 , został wymieniony czujnik na reduktorze i teraz przełącza się w miarę równomiernie ale zbyt szybko po ok 1 km . Silnik jeszcze jest zimny , samochód strasznie faluje a nawet gaśnie . Temperatura przełączania jaka jest teraz to 40 stopni , moment obr 1600 . Żadnych  innych danych, wykresów  nie mam . 

Z góry dziękuje za pomoc :)


  • 1
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#2 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:37, 22.02.2015

Jaki masz reduktor?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#3 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:13, 22.02.2015

Reduktor to KME. Ale nigdy wczesninj nic sie nie działo.
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#4 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 14:18, 22.02.2015

dlugo jest lpg? Moze cos sie zuzylo.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#5 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:36, 22.02.2015

Od 2009 jest gaz. No tylko co ? :/
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#6 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:48, 22.02.2015

Podłączyć kompa i w drogę sprawdzić co się dzieje. Inaczej to wróżenie z fusów. Być może przełącza prawidłowo tzn tak jak ustawione a np któryś wtryskiwacz się klei jak gaz jest zimny. 


  • 0

#7 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:40, 22.02.2015

W sobote byłem u gazownika. Wszystko jest ok.
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#8 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:24, 22.02.2015

Ale sprawdzał na zimnym co się dzieje tez?
  • 0

#9 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:59, 23.02.2015

Na zimnym nie . Bo musiał bym tam u niego długo stać a samochodu nie moge zostawić póki co.
On sprawdza tylko gaz. Mówił , że sonda słabo pracuje . Może mieć to związek?
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#10 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:04, 23.02.2015

Wywala Ci blad?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#11 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:58, 23.02.2015

Właśnie nie . Dwa razy zmieniałem sondę w tym samochodzie . Ostatnio jakiś rok temu . Wiem jak samochód się zachowuje gdy ona pada . Teraz jeździ normalnie . Może ta temperatura jest za niska ?


  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#12 green87

green87
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 23.02.2015

Miałem ten sam problem, raz za szybko raz za wolno się przełączał na lpg aż znalazłem problem, układ chłodzenia ciągle się zapowietrzał, ale po zrobieniu upg problem ustał, pozdrawiam.
  • 0

#13 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:17, 24.02.2015

Ale teraz równomiernie sie przełącza tylko za szybko. Mh jak poznać , że się zapowietrza? UPG nie sądze nie ma najmniejszych
objawów.
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#14 chlebe

chlebe
  • Forumowicz
  • 181 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:23, 26.02.2015

Co to za zenit, może wybrany jest zły typ czujnika temperatury.

U mnie po pewnej wizycie u gazownika też zaczęły się problemy ze zbyt wczesnym przełączaniem się na lpg.

Chociaż gazownik twierdził, że nic nie zmieniał i kazał sprawdzić wtyczkę od czujnika temp. Kupiłem kabel i okazało się, że jednak typ czujnika był przestawiony, co skutkowało właśnie tym, że przełączał się po ok 1km, przy temperaturach zewnętrznych ~10st C.


  • 0

#15 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:31, 27.02.2015

Czyli typ czujnika może być zły ?
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq