Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

drążek reakcyjny w accordzie

VI

Najlepsza odpowiedź sircrash , 11:04, 05.10.2014

zona sanki pogiela na korzeniu i wstawialem używki razem z drążkami i na jednym byl spory luz

 

teraz wiem czemu nowy sforzeń nie wytrzymal nawet pol roku

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 sircrash

sircrash
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:zielona góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 04.10.2014

witam

 

pytanie brzmi, czy jak wymienimy gumy to dokręcamy sruba na  maksa do sanek aby juz nie dalo sie zrobic obrotu kluczem czy z lekkim luzem

 

pytam bo prawa strone dokrecalem juz 2 razy po 1,5 obrotu i na upartego moglbym jeszcze dokrecic


Użytkownik sircrash edytował ten post 14:34, 04.10.2014

  • 0

#2 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:46, 04.10.2014

witam,
i co do twojego pytania:

dokrecamy w tym przypadku nie sruby tylko nakretki.  ;-)

 

zapamietaj: u Hondy jest okreslone jak = z jaka sila sa wszystkie sruby i nakretki sa dokrecane = mocowane.

tzn.: jak sie bierzresz do roboty to sie poinformuj = przygotuj.

 

accord VI = CG

jesli wymieniasz gumy to nalezy wymienić tez nakretki samokontrujàce (Self Locking-Nut) na nowe przy montazu.
nastepnie dokrecić nakretke samokontrujaca momentem = 54Nm

...jasne ze do tego potrzebujesz klucz dynamometryczny, zeby nie dokrecac "NA OKO"

 

pozdro   g051.gif

 

gumy.jpg?lgfp=3000


Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:53, 04.10.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#3 sircrash

sircrash
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:zielona góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:50, 04.10.2014

witam,
i co do twojego pytania:

dokrecamy w tym przypadku nie sruby tylko nakretki.  ;-)

 

zapamietaj: u Hondy jest okreslone jak = z jaka sila sa wszystkie sruby i nakretki sa dokrecane = mocowane.

tzn.: jak sie bierzresz do roboty to sie poinformuj = przygotuj.

 

jesli wymieniasz gumy to nalezy wymienić tez nakretki samokontrujàce (Self Locking-Nut) na nowe przy montazu.
nastepnie dokrecić nakretke samokontrujaca momentem = 54Nm

 

pozdro

gumy.jpg?lgfp=3000

dzieki o to mi chodzilo, a o tym ze nakretki tez to mechnik powinien wiedziec ktory wymienial bo mialem luz i stukalo


  • 0

#4 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:01, 04.10.2014

to zmien firme, bo ta robota to wazna sprawa.

nie powinno NIGDY nic pukac i stukac po wymianie!

 

nie chodzi tylko o wymiane ale i o ustawienie.

podkladki "adjusting shim" ustalaja kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.

 

jak by nie patrzec nie wiem po co to wymieniales, bo w moim accordzie wszystko funkcjonuje od 27 lat.

tzn. nic nie trzeba bylo tam nigdy zmieniac = poprawiac.
 

 

ps.: nie kopiuj mojego postu, jest przeciez pietro wyzej, tym samym kopia bez sensu.


Użytkownik Kardynal edytował ten post 20:07, 04.10.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#5 sircrash

sircrash
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:zielona góra
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:04, 05.10.2014   Najlepsza odpowiedź

zona sanki pogiela na korzeniu i wstawialem używki razem z drążkami i na jednym byl spory luz

 

teraz wiem czemu nowy sforzeń nie wytrzymal nawet pol roku


Użytkownik sircrash edytował ten post 11:06, 05.10.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq