Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Obniżenie

VI fabryczny amor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#61 rychu

rychu
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:piła
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 06.04.2016

panowie a co powiecie o tych sprężynach?

http://olx.pl/i2/ofe...tml#:7331282a10

Użytkownik rychu edytował ten post 11:23, 06.04.2016

  • 0

#62 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1,579 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 19:36, 06.04.2016

daj sobie spokój, szkoda Twojej kasy na to, bywa że te gwintowane kielichy rozpadają się po 10, innym 20 kkm, jednemu wcześniej drugiemu później, ogólnie chińskie badziewie, nic więcej


  • 0

#63 rychu

rychu
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:piła
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 06.04.2016

no właśnie cena coś mała jak na gwint
  • 0

#64 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:54, 13.04.2016

Przymierzam się do wymiany amorów i sprężyn. Co jeszcze potrzeba oprócz nich? Kiedyś wyczytałem na tym forum, że śruby lubią się zerwać i warto się zaopatrzeć w nie, tylko za chiny nie mogę tego wątku znaleźć a było tam trochę smaczków odnosnie gleby :/ ktoś pisał, że zwykłe o większej twardości ze sklepu metalowego włożył i było oki. Ktoś coś wie jakie to śruby? Gwint, długość itp. Jakieś porady inne? :) zamierzam włożyć amory bilstein B8 i sprężyny jamex.


  • 0

#65 Koteu

Koteu
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:POS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 14.04.2016

Panowie, ktoś wie coś o tym zestawie? Wisi już dość długo na alledrogo: http://allegro.pl/sh...=5983569056

Jak te springi siadają w rzeczywistości? Mam instalację podtlenku gazotu i fajnie by było znaleźć sprężyny, które wyrównają przód z tyłem, bo widziałem, że dość popularna jest sytuacja, gdzie tył siada niżej i robi się efekt motorówki.


  • 0

#66 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1,722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:31, 14.04.2016

Efekt motorówki dotyczy eibacha, na innych siada równo, albo przód niżej. Ja mam miedzy przodem a tyłem chyba ok 2cm różnicy na jamexach, mimo butli w kole. 


  • 0

#67 Koteu

Koteu
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:POS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:27, 15.04.2016

Jamexa nie biorę pod uwagę. Czytałem już na forum o ping pongu itp. A o Apex'ach ktoś coś może powiedzieć? O ile obniżają w rzeczywistości?
  • 0

#68 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1,722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 05:32, 15.04.2016

Ja wcale Ci go nie polecam... wspomniałem tylko co mam. Akurat pinpong jest zalezny od amorów a nie sprężyn. No i bardziej odczuwalny jest w poliftach.

Jak widać malo kto ma apexy ale powinny obniżać standardowo czyli pi razy drzwi -4. Osobiście bym się nimi zainteresował...


Użytkownik soul edytował ten post 10:12, 15.04.2016

  • 0

#69 Koteu

Koteu
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:POS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:43, 15.04.2016

Masz rację, ale na razie pozostanę przy seryjnych amorach. Różne są opinie na ten temat. W poprzednim aucie miałem springi -40 na seryjny amor, jeździłem dwa lata i nic mu nie było. W Jamexach nie przekonuje mnie fakt, że nowe kosztują mniej, niż inne markowe używki. Swoją drogą, ciekawe jest to, że w polifcie niby inaczej się zawiecha zachowuje na takich samych sprężynach, bo amory chyba są takie same, tak?

P.S.
Kupiony zestaw z aukcji. 350 zł z wliczoną wysyłką pobraniową, chyba dobra cena :)

Użytkownik Koteu edytował ten post 10:08, 15.04.2016

  • 0

#70 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1,722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:15, 15.04.2016

No i git. cena bardzo dobra :ok

 

No ja jeżdżę na jamexach i jakoś bardzo nie narzekam, ale porównania nie mam. Chciałbym tylko podnieść przód o ten 1cm... 

 

W poliftach ponoć było miększe zawieszenie, bardziej nastawione na komfort, stąd częściej pingpong zdarza się właśnie w poliftach. Przynajmniej takie odniosłem wrażenie czytając opinie właścicieli. 


  • 0

#71 Mateusz2000

Mateusz2000
  • Forumowicz
  • 177 postów
  • Skąd:Potok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS Sport
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:42, 15.04.2016

Ja jamexa nie polecam. Nie wiem jak się zachowuje przy amortyzatorach np, bilstein ale przy oryginalnych to jest po prostu za miękko. Amortyzatory dobijają i nie jest to komfortowe.


  • 0

Mój Accordzik --->2a175ff66901dc6f.jpg


#72 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1,722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:11, 15.04.2016

....fakt. Zapomniałem, że u mnie jest już z B6 :D Na zwykłych był mega pingpong, na ATRowych też.


Użytkownik soul edytował ten post 11:12, 15.04.2016

  • 0

#73 Koteu

Koteu
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:POS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:45, 15.04.2016

....fakt. Zapomniałem, że u mnie jest już z B6 :D Na zwykłych był mega pingpong, na ATRowych też.

 

No właśnie :-P A u mnie seryjne ATRowskie będą, chociażby dlatego, że gotowe w zestawie dostanę. Najwyżej, jak się nie sprawdzą, będę myślał o dobrym amorze.


  • 0

#74 WiFi

WiFi
  • Forumowicz
  • 124 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 22.04.2016

Panowie, ktoś wie coś o tym zestawie? Wisi już dość długo na alledrogo: http://allegro.pl/sh...=5983569056

Jak te springi siadają w rzeczywistości? Mam instalację podtlenku gazotu i fajnie by było znaleźć sprężyny, które wyrównają przód z tyłem, bo widziałem, że dość popularna jest sytuacja, gdzie tył siada niżej i robi się efekt motorówki.

ja mam apex tylko w Vii gen :) i powiem że fajnie się jeździ na seryjnych amorach:) nie skacze jak pingpong i jest trochę twardziej niż seria jak dla mnie git :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, fabryczny amor

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq