Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

N/A K20A6, K24A3 wolna dyskusja

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
159 odpowiedzi w tym temacie

#31 hold

hold
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:EG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:28, 14.10.2014

Zgadza się pompa pasuje prawie plug and play. Ja mam to założone u siebie, tylko jak będziesz kupował to z łańcuszkiem bo ten org od Twojego silnika nie będzie pasował. Ślizgi, czy jak to zwał: wałki balansujące - są takie same- więc nie kupuj. Ponadto ta stronka, którą podał kolega wyżej odnośnie strojenia - ma rację bytu tylko w silnikach K20A6, bo mają analogową przepustnicę. Jakby ktoś potrzebował, mam taki sterownik z RSX 05-06 210 HP do pogonienia. Fajnie idzie :)

Ale można zastosować nowszego kompa nie RBB tylko RAD a ten komp też miał elektroniczną przepustnicę.

 

 

dbw.png


  • 0

#32 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 02:33, 18.10.2014

Zapomnij o jakiś piggy back bo żaden z nich nie będzie działał jak orginalny komp nie po to honda wymyśliła 24mapy żeby w EMU korzystać z 4 hehe

A co do strojenia kolega własnie wszedł w coś ciekawszego i tańszego od hondata a mianowicie KTuner http://www.ktuner.pl/index.html

 

 

Ja się nie znam ale jak dobrze kojarzę to piggy back takie jak DET3 własnie działają "na" oryginalnym kompie, a EMU to Stand alone.

Nie wiem jaka może być przeszkoda w wystrojeniu tego na p-b skoro uturbione wolnossaki na tym elegancko latają.


  • 0

#33 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:15, 31.10.2014

http://www.ebay.pl/i...=item3cea0ba594

 

Według autora aukcji (opis przedmiotu) wałek ssąc z TSX 06-08 daje więcej mocy i momentu w stosunku do tego z K24A3, natomiast przed 2006r. wałki w TSX i Accordzie EU były identyczne.

Ktoś może to potwierdzić lub zaprzeczyć?

Nie ukrwam że przymierzam się do zmiany na wałek z K20A2 ale może taki z poliftowego TSX sprawował by się lepiej?


  • 0

#34 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:38, 01.11.2014

Nie wiem jak z krzywkami, ale kąt wyprzedzenia zapłonu w obu był taki sam ( mam na myśli K20A2 i K24Z3), wcześniej wałki w obu modelach były takie same. Właściciele TSXów wkładali wałki z RSXa.


  • 0

#35 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:27, 01.11.2014

najlepszy wałek ssący OEM jest z silnika K24Z3 ,tylko do tego koło  VTC 50 z k24z3 trzeba założyć  inne nie pasuje 


kamilsabala ma takie coś obecnie wystrojone na koło VTC 50 stopni :) więc jest mapa :)

Krzyś ja mam wałek z k24z3 :)


Użytkownik kamilsabala edytował ten post 10:36, 01.11.2014

  • 0

#36 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:32, 01.11.2014

Czekaj bo się pogubiłem:

"najlepszy wałek ssący OEM jest z silnika K24Z3 ,tylko do tego wałka trzeba założyć VTC 50 z k24z3 inne nie pasuje"

Czyli rozumiem, że wkładasz kompletny wałek z kołem VTC z K24Z3???


  • 0

#37 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:37, 01.11.2014

tak tak :D


  • 0

#38 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:02, 01.11.2014

Jakoś nie mogłem pojąć o co bega - teraz już jestem w domu :)


  • 0

#39 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:30, 01.11.2014

Dokładnie

A ja mam pytanie czy to tylko jeden taki wyjątek że ten wałek potrzebuje dedykowane kółka mowa o k24z3.

 

Czy np jak będzie "żonglować" innymi wałkami np Toda, brain, jakiś OEM inny itd można zastosować "uniwersalne" kółko VTC przykładowo od FN2?

 

Nie mogę dokopać się jakiś pewnych informacji....

 

 

ps

Kamil testowałeś już wałki Tody ? jakieś wrażenie...?


Użytkownik Gilotyn@ edytował ten post 12:31, 01.11.2014

  • 0

#40 kamilsabala

kamilsabala
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:warka
  • Silnik:k24
  • Wersja:type S :)
  • KM:3..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:59, 01.11.2014

Dokładnie

A ja mam pytanie czy to tylko jeden taki wyjątek że ten wałek potrzebuje dedykowane kółka mowa o k24z3.

 

tak tylko z tego silnika musi być komplet wałek + vtc 

 

Czy np jak będzie "żonglować" innymi wałkami np Toda, brain, jakiś OEM inny itd można zastosować "uniwersalne" kółko VTC przykładowo od FN2?

 

będzie pasować koło VTC z EP3 czy FN2

 

Nie mogę dokopać się jakiś pewnych informacji....

 

 

ps

Kamil testowałeś już wałki Tody ? jakieś wrażenie...?

 

Nie testowałem wałków Toda ale są bardziej agresywne . ja swoje tode sprzedałem,bo kupiłem kompresor 


  • 0

#41 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:01, 01.11.2014

k24z3 to 2.4 z accorda VIII gen tak?

 

W sumie w TSX 06-09 siedzi K24A2 205 KM więc powinno być lepiej niz na wałku z CU2


Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 20:18, 01.11.2014

  • 0

#42 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:11, 07.11.2014

czy ten kolektor ssący będzie pasował do mojego wozu? ewentualnie mogę prosić o jakiś inny link do aukcji?

http://allegro.pl/ko...4691484361.html

W sumie w niewiele większej cenie znalazłem nówkę

http://www.ebay.pl/i...=item1e9259e73b

 

Rumcyk27 ty chyba masz taki sam jak ten z drugiego linku?


Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 16:12, 07.11.2014

  • 0

#43 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:26, 07.11.2014

Nie do końca ten sam :).  Jak zauważyłeś ten kolektor nie ma dziury na płyn chłodzący. Na tym zdjęciu tego nie widać To taka mała dziurka w kształcie jakby ziarnka fasoli. Bez tego musiałbyś przerabiać  stary kolektor ssący, robiąc dopływ wody.

Ty potrzebujesz taki:

http://www.ebay.com/...32789ba&vxp=mtr

 

lub taki jak ja kupowałem czyli :

 

http://www.ebay.com/...45767ba&vxp=mtr

 

No i oczywiście adapter na przepustnicę i zmiana układu dolotowego, bo nie będzie pasowało, czyli trzeba budować samemu :)


  • 0

#44 kszaczu

kszaczu
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Tomaszow Maz.
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:229
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:38, 07.11.2014

Wydobywczy mozesz bez przerobek zalozyc RSP od FN2
  • 0

Niebieski   :smerf:  Modulo voltage + Mugen  :arrow: http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/

 


#45 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:46, 07.11.2014

hmmm ale RBC jest sprawdzone że wpływa pozytywnie, RSP chyba nikt nie zakładał?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq