Chyba Kamil i A1 zakładali, musiałbyś ich zapytać
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#47
Napisano 22:25, 07.11.2014
hmmm czyli sprawa jest bardziej skomplikowana niż wyjąć stary i założyć z K20A2.
Przewertowałem troszkę nasze samochody i Kamil ma faktycznie z FN2 i znalazłem taki na Alledrogo
http://allegro.pl/ho...4747952139.html
Co myślicie?
Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 22:38, 07.11.2014
#48
Napisano 01:23, 08.11.2014
Niebieski Modulo voltage + Mugen http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/
#49
Napisano 09:08, 08.11.2014
Wydobywczy sprawa jest bardzo prosta. Kupujesz RSP lub RBC i już, no tylko "dudki" na to trzeba...aaaa uszczelka taka sama pod oba ssaki
#50
Napisano 10:21, 08.11.2014
czyli mam rozumieć że taki kolektor jak wkleiłem w ostatnim poście będzie cacy?
#51
Napisano 10:30, 08.11.2014
RSP z UFO tak, ważne aby miał 5 dziur ( 4 do powietrza i jedną do płynu chłodniczego)
#52
Napisano 10:38, 08.11.2014
czyli można do "vademecum" dodać że kolektor pod nasze silniki powinien mieć 4 dziury i "fasolkę"
Dzięki panowie w takim razie info uzyskałem
#53
Napisano 11:10, 08.11.2014
Tak dokładnie można to dodać. Pod K20A6 musi mieć jeszcze okrągłą dziurkę od EGRa.
#54
Napisano 18:30, 08.11.2014
Panowie czytałem trochę opinni na temat kolektorów i wyszło na to że RBC/RRC to takie optimum. Sprawa wyglada tak że każde testy jakie widziałem były robione na seryjnym silniku. Ewentualnie z CAI i kolektorem 4-2-1.
A jak sprawa prezentuje się po głębszych modyfikacjach tzn dopreżenie 12,5cr , wałki, vtc50 itd
Czy skunk2 po mocniejszych modyfikacjach nie wypadł by wtedy lepiej od OEM hondy? Nic nie mogę znaleźć na ten temat.
#55
Napisano 18:44, 08.11.2014
ja się za to nie doszukałem czy RSP z FN2 był gdzieś testowany ale skoro parę osób z forum już ma taki setup i wyniki są obiecujące to może lepsza taka inwestycja niż RBC po domowych przeróbkach.
Skunk2 napewno będzie lepszy tylko czy warto wywalić 2000 zł na niego?
Gilotyn@ zmieniałes tłoki czy doprężyłeś w inny sposób?
#56
Napisano 19:19, 08.11.2014
Na razie kompletuje graty i powoli będę swapował K24. Cała zima przed mną
Tak będą wpadały doprężające tłoki, lekke korbowody itd
Z racji że koszta duże to wszystko będzie rozłozone w czasie, ale mam nadzieje że na przyszłego Japfest'a pokaże finalny efekt
#57
Napisano 19:28, 08.11.2014
Pytam jako kompletny laik który zaczyna modyfikować swoje k24, co można zyskać zakładając taki kolektor np. od civica ufo type r ?
#58
Napisano 19:40, 08.11.2014
Samym kolektorem to dużo nie zyskasz, ale
Jak dasz np CAI, kolektor i uszczelki termoizolacyjne plus odłączenie odmy wraz z podgrzewaniem przepustnicy to już coś innego.
Jeden element szału nie robi, ale jak połączy się kilka to już zmiania się postać rzeczy
#59
Napisano 20:22, 08.11.2014
Nie no oczywiście, to sprecyzuje, kolektor 4-2-1, reflesh, CAI, uszczelka termo ? co da kolektor w takiej konfiguracji ?
#60
Napisano 21:23, 08.11.2014
Kolektor wydechowy 4-2-1 w kompecie z decat-pipe daje odczuwalną różnicę. Myślę że to najlepszy mod do K24.
Polecam kolegę hammer64 który wykonuje te kolektory.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych