TSX K24Z3 miał wyższe CR (stopień sprężania) inne wałki i VTC 50* (k24a3 ma tylko 25*) tak że jest sporo różnic.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:29, 13.10.2014
#17
Napisano 21:35, 13.10.2014
Hold a nie było tak, że wałki +50` miał dopiero TSX 06-07 - ten poliftowy ??- przedliftowe były takie same jak w europejskich wersjach
#18
Napisano 21:36, 13.10.2014
od pewnego czasu chodzi mi po glowie setup:
Ssący RBC
CAI home made
Przepustnica z acury TL
Wałek ssący z K20A2
VTC50 stopni
i tłoki z CU2
Zastanawiam się czy seryjny ECU + reflash to pociągnie czy lepiej zainwestować w jakiś piggy back? (det3 jest w cenie reflasha)
#19
Napisano 22:03, 13.10.2014
przy takich modach to koniecznie świnka (myślę że nawet EMU) dopiero przy dobrym zestrojeniu takich klocków wykorzystasz ich potencjał
#20
Napisano 22:27, 13.10.2014
EMU ma fajne możliwości ale aż takich mi nie trzeba
No dobra zejdźmy na ziemię.....Narazie trzeba poprawić lakier
#21
Napisano 22:35, 13.10.2014
zawsze w założeniach nie potrzeba większych możliwości, a później się okazuje że jednak by się przydało, jak to się mówi apetyt rośnie w miarę jedzenia
#22
Napisano 06:39, 14.10.2014
od pewnego czasu chodzi mi po glowie setup:
Ssący RBC
CAI home made
Przepustnica z acury TL
Wałek ssący z K20A2
VTC50 stopni
i tłoki z CU2
Zastanawiam się czy seryjny ECU + reflash to pociągnie czy lepiej zainwestować w jakiś piggy back? (det3 jest w cenie reflasha)
kamilsabala ma takie coś obecnie wystrojone na koło VTC 50 stopni więc jest mapa
#23
Napisano 07:35, 14.10.2014
muzyczka, a przy okazji powiedz mi, czy jak w swoim Acco mam reflash'a (u Ciebie był robiony) i odpięcie akumulatora spowoduje reset ECU i przywróci wtedy te oryginalne mapy? Będzie po ptokach?
#25
Napisano 09:30, 14.10.2014
od pewnego czasu chodzi mi po glowie setup:
Ssący RBC
CAI home made
Przepustnica z acury TL
Wałek ssący z K20A2
VTC50 stopni
i tłoki z CU2
Zastanawiam się czy seryjny ECU + reflash to pociągnie czy lepiej zainwestować w jakiś piggy back? (det3 jest w cenie reflasha)
Jeszcze zapomniałeś o kolektorze wydechowym i pompie oleju.
Ja bym tam przepustnicy nie zmieniał bo to nic nie da bez ostrych wałków a i franka K24 nie zakręcisz wysoko max 8200.
Możesz coś wiecej powiedzieć o tych tłokach ? są to może z K24Z3 201KM
Zapomnij o jakiś piggy back bo żaden z nich nie będzie działał jak orginalny komp nie po to honda wymyśliła 24mapy żeby w EMU korzystać z 4 hehe
A co do strojenia kolega własnie wszedł w coś ciekawszego i tańszego od hondata a mianowicie KTuner http://www.ktuner.pl/index.html
Muzyczka a ty robisz reflashe wszystkich kompów RBB też czy trzeba zmieniać kompa na RAD ?
#26
Napisano 09:46, 14.10.2014
A co do strojenia kolega własnie wszedł w coś ciekawszego i tańszego od hondata a mianowicie KTuner http://www.ktuner.pl/index.html
Faktycznie za taką cenę i z takimi możliwościami to dobry towar... szkoda że wcześniej na to nie natrafiłem bo może bym nie demontował turbo
#27
Napisano 14:40, 14.10.2014
kolektor wydechowy już mam, pompa oleju od K20A2 podchodzi?
#29
Napisano 16:58, 14.10.2014
Zgadza się pompa pasuje prawie plug and play. Ja mam to założone u siebie, tylko jak będziesz kupował to z łańcuszkiem bo ten org od Twojego silnika nie będzie pasował. Ślizgi, czy jak to zwał: wałki balansujące - są takie same- więc nie kupuj. Ponadto ta stronka, którą podał kolega wyżej odnośnie strojenia - ma rację bytu tylko w silnikach K20A6, bo mają analogową przepustnicę. Jakby ktoś potrzebował, mam taki sterownik z RSX 05-06 210 HP do pogonienia. Fajnie idzie
#30
Napisano 19:34, 14.10.2014
spokojnie ja zadaje tylko pytania najpierw musze ogarnąć lakier i zrobić "dookoła silnika" dokończyć wydech, zrobić dolot na RBC i przedewszystkim reflash.
Reszta to dalekie plany
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych