Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

N/A K20A6, K24A3 wolna dyskusja

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
159 odpowiedzi w tym temacie

#16 hold

hold
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:EG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 13.10.2014

TSX K24Z3 miał wyższe CR (stopień sprężania) inne wałki i VTC 50* (k24a3 ma tylko 25*) tak że jest sporo różnic. 


  • 0

#17 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:35, 13.10.2014

Hold a nie było tak, że wałki +50` miał dopiero TSX 06-07 - ten poliftowy ????- przedliftowe były takie same  jak w europejskich wersjach


  • 0

#18 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:36, 13.10.2014

od pewnego czasu chodzi mi po glowie setup:

 

Ssący RBC

CAI home made

Przepustnica z acury TL

Wałek ssący z K20A2

VTC50 stopni

i tłoki z CU2

 

Zastanawiam się czy seryjny ECU + reflash to pociągnie czy lepiej zainwestować w jakiś piggy back? (det3 jest w cenie reflasha)


  • 0

#19 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:03, 13.10.2014

przy takich modach to koniecznie świnka (myślę że nawet EMU) dopiero przy dobrym zestrojeniu takich klocków wykorzystasz ich potencjał


  • 0

#20 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:27, 13.10.2014

EMU ma fajne możliwości ale aż takich mi nie trzeba :)

No dobra zejdźmy na ziemię.....Narazie trzeba poprawić lakier


  • 0

#21 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:35, 13.10.2014

zawsze w założeniach nie potrzeba większych możliwości, a później się okazuje że jednak by się przydało, jak to się mówi apetyt rośnie w miarę jedzenia :-)


  • 0

#22 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:39, 14.10.2014

od pewnego czasu chodzi mi po glowie setup:

 

Ssący RBC

CAI home made

Przepustnica z acury TL

Wałek ssący z K20A2

VTC50 stopni

i tłoki z CU2

 

Zastanawiam się czy seryjny ECU + reflash to pociągnie czy lepiej zainwestować w jakiś piggy back? (det3 jest w cenie reflasha)

kamilsabala ma takie coś obecnie wystrojone na koło VTC 50 stopni :) więc jest mapa :)


  • 0

#23 Zaldier

Zaldier
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GH
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 07:35, 14.10.2014

muzyczka, a przy okazji powiedz mi, czy jak w swoim Acco mam reflash'a (u Ciebie był robiony) i odpięcie akumulatora spowoduje reset ECU i przywróci wtedy te oryginalne mapy? Będzie po ptokach?


  • 0

#24 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:40, 14.10.2014

pamięć flesh w ecu to rom, nie ram ;)


  • 0

#25 hold

hold
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:EG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 14.10.2014

od pewnego czasu chodzi mi po glowie setup:

 

Ssący RBC

CAI home made

Przepustnica z acury TL

Wałek ssący z K20A2

VTC50 stopni

i tłoki z CU2

 

Zastanawiam się czy seryjny ECU + reflash to pociągnie czy lepiej zainwestować w jakiś piggy back? (det3 jest w cenie reflasha)

Jeszcze zapomniałeś o kolektorze wydechowym i pompie oleju.

Ja bym tam przepustnicy nie zmieniał bo to nic nie da bez ostrych wałków a i franka K24 nie zakręcisz wysoko max 8200.

Możesz coś wiecej powiedzieć o tych tłokach ? są to może z K24Z3 201KM ??

Zapomnij o jakiś piggy back bo żaden z nich nie będzie działał jak orginalny komp nie po to honda wymyśliła 24mapy żeby w EMU korzystać z 4 hehe

A co do strojenia kolega własnie wszedł w coś ciekawszego i tańszego od hondata a mianowicie KTuner http://www.ktuner.pl/index.html  

 

Muzyczka a ty robisz reflashe wszystkich kompów RBB też czy trzeba zmieniać kompa na RAD ?


  • 0

#26 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:46, 14.10.2014

 

A co do strojenia kolega własnie wszedł w coś ciekawszego i tańszego od hondata a mianowicie KTuner http://www.ktuner.pl/index.html

 

Faktycznie za taką cenę i z takimi możliwościami to dobry towar... szkoda że wcześniej na to nie natrafiłem bo może bym nie demontował turbo  :cyklop:


  • 0

#27 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:40, 14.10.2014

kolektor wydechowy już mam, pompa oleju od K20A2 podchodzi?


  • 0

#28 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:16, 14.10.2014

tak ;)


  • 0

#29 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:58, 14.10.2014

Zgadza się pompa pasuje prawie plug and play. Ja mam to założone u siebie, tylko jak będziesz kupował to z łańcuszkiem bo ten org od Twojego silnika nie będzie pasował. Ślizgi, czy jak to zwał: wałki balansujące - są takie same- więc nie kupuj. Ponadto ta stronka, którą podał kolega wyżej odnośnie strojenia - ma rację bytu tylko w silnikach K20A6, bo mają analogową przepustnicę. Jakby ktoś potrzebował, mam taki sterownik z RSX 05-06 210 HP do pogonienia. Fajnie idzie :)


  • 0

#30 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:34, 14.10.2014

spokojnie ja zadaje tylko pytania :) najpierw musze ogarnąć lakier i zrobić "dookoła silnika" dokończyć wydech, zrobić dolot na RBC i przedewszystkim reflash.

Reszta to dalekie plany


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq