Skocz do zawartości


RODO w HAKP

K20A6 - pytanie o soft turbo do Firmy Tomson


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
49 odpowiedzi w tym temacie

#16 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 27.09.2009

tylko ten zestaw nie jest pod K20A6 to zrobili kur*** innowację... pewnie chodzi o tego popiepszonego kompa
F1

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:20, 28.09.2009

Witam.Muszę się tu udzielić jako właściciel uturbionego Accorda z K20a6:).Efekt jest na prawdę fajny w porównaniu z wersją seryjną.Przyspieszenie ,elastyczność, v-max...Ale gdybym sam za to płacił to dałbym za to 10 może 12 tysięcy. Wiem,że robota tej mojej kosztowała poprzedniego właściciela 24 tys.zł. Ale chyba w tej cenie był body kit i koła.


Ty kupiłeś tego z allegro w takim lekkim zielonym kolorze?

Oby tylko nic nie chciało wysypać się :)

#18 Tommsonn

Tommsonn
  • Nowy
  • 10 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:49, 29.09.2009

Na allegro był wystawiony,ale on jest grafitowy:).Jak na razie rok jeżdżę i wszystko w najlepszym porządku. Na początku tylko konieczna była regulacja SMT-6.

#19 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 03.10.2009

Witam miałem okazję przejechać się jako pasażer tym accordem i jestem bardzo mile zaskoczony jednak boost to boost :mrgreen: auto całkowicie nadaje się na ulicę i dla rodziny, nie ryczy, wydech cichutki przyjemnie mruczy prawie seria :!: osiągi jakby postawić na kresce obok 2,4 190HP i ATR VI gen wg mnie obydwa dostają lanie. samochodem jeździ się naprawdę super przyjemnie miękko bez kręcenia od 3000rpm mamy kopa jak w dobrym dieslu ale moc narasta charmonijnie naprawdę :ok reasumując jak będzie OK z moim to zostawię go sobie dożywotnio i za 2-3 lata pomyślę nad czymś takim radocha z jazdy nieporównywalna z 2,4 czy dieslem 2,2 VII gen. jeżdżąc do 3000rpm spalanie jak w serii
F1

#20 Paroova

Paroova
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:15, 06.10.2009

Witam
soft turbo to super sprawa jesli chcecie to zakladajcie jak najbardziej polecam koszt rzeczywisty w moim przypadku to 18 tys wiec odbiega troche od tej kwoty 30.
Auto bylo robione w Łodzi w firmie Zastec. Rzeczywiscie bez auta bylem okolo miesiaca. Ale warto poczekac. Fakt ze mam silnik 2.4 i 190 koni bylo seryjnie ale teraz mam 240km i momentu prawie 400 Nm. CIagnie od dolu jak oblakany. Goraco polecam
<p>tunning K24A3 stage 3 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...str-61/</a><br>
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>

#21 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:26, 06.10.2009

pokaż wykres :mrgreen: swoją drogą to chyba nie masz więcej jak 0,5 bara myślę że na tym silniku możnaby zaryzykować 06-0,7 bara no i jak widać 18tyś... w sumie kupa kasy chyba jednak lepiej zmienić samochód na coś doładowanego wtedy modyfikacja elektroniki kilka zmian w silniku wydamy 5-6tyś a będzie sporo więcej HP.
Powiedz jaki masz komputer i jakie sprzegło ??
F1

#22 Guest_witkacy_*

Guest_witkacy_*
  • Guests

Napisano 11:05, 06.10.2009

Paroova, na ich stronie są dwie Hondy, ale patrząc po roku produkcji to chyba nie ma tam Twojej?

http://www.zastec.pl...d-24-turbo.html
http://www.zastec.pl...4-turbo-II.html

Zaprezentuj się ładnie w "Naszych Accorach" z naciskiem na zdjęcia spod maski :mrgreen:

#23 Paroova

Paroova
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 06.10.2009

Prosze o to Link


mam 0,6 bara

Szczerze powiedziawszy to bardziej mi zalezalo na wiekszym momencie niz na przyroscie koni. Jezdze duzo po miescie wiec nawet przy 500 koniach w korku to nie na wiele sie przydaje ;-) . sprzeglo zostalo zmienione na spiekane sprowadzane ze stanow. Firme podam jak sie dogrzebie do pudelka. Seryjnie jest 230 Nm wiec po zmianach na 388 jest kosmiczny start. Za jakies 2 tygodnie szukuje sie na podniesienie mocy na jakies 260 - 280 koni. Tu nie chodzi o pieniadze a o zabawe :)

kolego Witkacy

Moja jest z dopiskiem nowy Projekt :)
Jest blad w linku Kolega z Zastec'u napisal 04 a to jest 03 zreszta zobaczysz po zdjeciach nadal jest na tych felgach i nawiertach z przodu a i teraz dodatkowo z tylu :)
Tarcze EBC Turbo Groove z przodu i z tylu plus klocki EBC Red stuff z domieszka ceramiczna z przodu i z tyłu :) . Postaram sie ją zaprezentowac po weekendzie :) tak naprawde pod maska niewiele widac. Autko mialo wygladac na jak najbardziej seryjne z zewnatrz :)
<p>tunning K24A3 stage 3 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...str-61/</a><br>
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>

#24 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:26, 06.10.2009

A ja zastanawiam sie dlaczego nikt nie wpadl na pomysł SWAP'a na K20A z EP3 lub innych..

koszt silnika to ok 10-15k PLN. ale jako ze to wymiana k20 na k20 to raczej bedzie Plub&Play ;)

Moc? z wymiana dolotu, wydechu i strojenu => 230KM !!!

ze wszystkim mozna sie zamknąć w ok 20k PLN i jeszcze przykleić sobie z tyłu emblemat "EuroR"

#25 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:17, 06.10.2009

A ja zastanawiam sie dlaczego nikt nie wpadl na pomysł SWAP'a na K20A z EP3 lub innych..


Blade, ja pomyślałem. Zanim jeszcze kupiłem auto wiedziałem, że kiedyś coś takiego zagości u mnie ;-) Kwestia czasu i pieniędzy :-P

#26 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 06.10.2009

A ja zastanawiam sie dlaczego nikt nie wpadl na pomysł SWAP'a na K20A z EP3 lub innych..

koszt silnika to ok 10-15k PLN. ale jako ze to wymiana k20 na k20 to raczej bedzie Plub&Play ;)

Moc? z wymiana dolotu, wydechu i strojenu => 230KM !!!

ze wszystkim mozna sie zamknąć w ok 20k PLN i jeszcze przykleić sobie z tyłu emblemat "EuroR"


ten K20A6 w VII gen jest do dupy z tą elektroniką i tym zintegrowanym kompem na 100% trzebaby wiązkę przekładać przynajmniej tak mi się wydaje.
F1

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:59, 06.10.2009

ten K20A6 w VII gen jest do dupy z tą elektroniką i tym zintegrowanym kompem na 100% trzebaby wiązkę przekładać przynajmniej tak mi się wydaje.


jak chcesz zachować klimatronic to albo "świnia" albo podwójny komp (jest coś takiego na stronie hondata) - o cenie takiego rozwiązania nie wypada wspominać....

#28 Paroova

Paroova
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:52, 07.10.2009

Kolego malin_f1

Sprzeglo firmy ACT

komputera zadnego dodatkowo nie posiadam :)

Pozdrawiam
<p>tunning K24A3 stage 3 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...str-61/</a><br>
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:58, 07.10.2009

komputera zadnego dodatkowo nie posiadam :)


No a czym masz wystrojone? Swinką czy remap?

#30 Paroova

Paroova
  • Forumowicz
  • 191 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 07.10.2009

świnka Power-tec by Zastec Tuning
Wystrojenie Zastec Tuning :mrgreen:


Pozdrawiam
<p>tunning K24A3 stage 3 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...str-61/</a><br>
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>




IPB Skin By Virteq