XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
K20A6 - pytanie o soft turbo do Firmy Tomson
#16
Napisano 18:49, 27.09.2009
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:20, 28.09.2009
Witam.Muszę się tu udzielić jako właściciel uturbionego Accorda z K20a6:).Efekt jest na prawdę fajny w porównaniu z wersją seryjną.Przyspieszenie ,elastyczność, v-max...Ale gdybym sam za to płacił to dałbym za to 10 może 12 tysięcy. Wiem,że robota tej mojej kosztowała poprzedniego właściciela 24 tys.zł. Ale chyba w tej cenie był body kit i koła.
Ty kupiłeś tego z allegro w takim lekkim zielonym kolorze?
Oby tylko nic nie chciało wysypać się
#18
Napisano 19:49, 29.09.2009
#19
Napisano 11:03, 03.10.2009
#20
Napisano 10:15, 06.10.2009
soft turbo to super sprawa jesli chcecie to zakladajcie jak najbardziej polecam koszt rzeczywisty w moim przypadku to 18 tys wiec odbiega troche od tej kwoty 30.
Auto bylo robione w Łodzi w firmie Zastec. Rzeczywiscie bez auta bylem okolo miesiaca. Ale warto poczekac. Fakt ze mam silnik 2.4 i 190 koni bylo seryjnie ale teraz mam 240km i momentu prawie 400 Nm. CIagnie od dolu jak oblakany. Goraco polecam
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>
#21
Napisano 10:26, 06.10.2009
Powiedz jaki masz komputer i jakie sprzegło
#22 Guest_witkacy_*
Napisano 11:05, 06.10.2009
http://www.zastec.pl...d-24-turbo.html
http://www.zastec.pl...4-turbo-II.html
Zaprezentuj się ładnie w "Naszych Accorach" z naciskiem na zdjęcia spod maski
#23
Napisano 11:13, 06.10.2009
mam 0,6 bara
Szczerze powiedziawszy to bardziej mi zalezalo na wiekszym momencie niz na przyroscie koni. Jezdze duzo po miescie wiec nawet przy 500 koniach w korku to nie na wiele sie przydaje . sprzeglo zostalo zmienione na spiekane sprowadzane ze stanow. Firme podam jak sie dogrzebie do pudelka. Seryjnie jest 230 Nm wiec po zmianach na 388 jest kosmiczny start. Za jakies 2 tygodnie szukuje sie na podniesienie mocy na jakies 260 - 280 koni. Tu nie chodzi o pieniadze a o zabawe
kolego Witkacy
Moja jest z dopiskiem nowy Projekt
Jest blad w linku Kolega z Zastec'u napisal 04 a to jest 03 zreszta zobaczysz po zdjeciach nadal jest na tych felgach i nawiertach z przodu a i teraz dodatkowo z tylu
Tarcze EBC Turbo Groove z przodu i z tylu plus klocki EBC Red stuff z domieszka ceramiczna z przodu i z tyłu . Postaram sie ją zaprezentowac po weekendzie tak naprawde pod maska niewiele widac. Autko mialo wygladac na jak najbardziej seryjne z zewnatrz
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>
#24
Napisano 13:26, 06.10.2009
koszt silnika to ok 10-15k PLN. ale jako ze to wymiana k20 na k20 to raczej bedzie Plub&Play
Moc? z wymiana dolotu, wydechu i strojenu => 230KM !
ze wszystkim mozna sie zamknąć w ok 20k PLN i jeszcze przykleić sobie z tyłu emblemat "EuroR"
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#25
Napisano 14:17, 06.10.2009
A ja zastanawiam sie dlaczego nikt nie wpadl na pomysł SWAP'a na K20A z EP3 lub innych..
Blade, ja pomyślałem. Zanim jeszcze kupiłem auto wiedziałem, że kiedyś coś takiego zagości u mnie Kwestia czasu i pieniędzy
#26
Napisano 20:51, 06.10.2009
A ja zastanawiam sie dlaczego nikt nie wpadl na pomysł SWAP'a na K20A z EP3 lub innych..
koszt silnika to ok 10-15k PLN. ale jako ze to wymiana k20 na k20 to raczej bedzie Plub&Play
Moc? z wymiana dolotu, wydechu i strojenu => 230KM !
ze wszystkim mozna sie zamknąć w ok 20k PLN i jeszcze przykleić sobie z tyłu emblemat "EuroR"
ten K20A6 w VII gen jest do dupy z tą elektroniką i tym zintegrowanym kompem na 100% trzebaby wiązkę przekładać przynajmniej tak mi się wydaje.
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:59, 06.10.2009
ten K20A6 w VII gen jest do dupy z tą elektroniką i tym zintegrowanym kompem na 100% trzebaby wiązkę przekładać przynajmniej tak mi się wydaje.
jak chcesz zachować klimatronic to albo "świnia" albo podwójny komp (jest coś takiego na stronie hondata) - o cenie takiego rozwiązania nie wypada wspominać....
#28
Napisano 01:52, 07.10.2009
Sprzeglo firmy ACT
komputera zadnego dodatkowo nie posiadam
Pozdrawiam
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:58, 07.10.2009
komputera zadnego dodatkowo nie posiadam
No a czym masz wystrojone? Swinką czy remap?
#30
Napisano 19:41, 07.10.2009
Wystrojenie Zastec Tuning
Pozdrawiam
381KM@6900 / 469Nm@3700</p>