Skocz do zawartości


RODO w HAKP

K20A6 - pytanie o soft turbo do Firmy Tomson


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
49 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:20, 04.09.2009

Witajcie.

Tak mnie naszło jakoś ostatnio, że napisałem do Tomsona z pytaniem o soft turbo do k20a6. Poniżej cytaty:

Witam.
Mam accorda cl7 2006r. Wiem, że silnik k20a6 nie jest zbyt przyjazny jeśli
chodzi o modyfikacje. Swego czasu udało się Wam założyć turbo do k20a6. Czy
podjęlibyście się kolejnej podobnej modyfikacji? Nie zależy mi na ogromnych
przyrostach. Chodzi mi o "soft turbo", ale zrobione przez profesjonalistów.
Ważne, żeby samochód nie stracił bezawaryjności, ale żeby lepiej się
rozpędzał.

Proszę o informację:
- czy podjęlibycie się założenia soft turbo
- jakie proponujecie rozwiązania (co powinno być wymienione, a co
przerobione)
- ile to mniej więcej czasu zajmie (jak długo będę bez samochodu)
- ile to może kosztować (już zbieram pieniądze)


Dziękuję i pozdrawiam,




A teraz odpowiedź:

Dzień Dobry

Taka modyfikacja to koszt ok. 30tys. pln nie ingerując w silnik.
Było by to soft turbo na komputerez DTA np. S60.Czas trwania to ok. miesiąca






Pozdrowienia/Best Regards

Andrzej Pawlak
______________________________________________
TOMSON Motorsport
Al. Bzów 2
02-495 Warszawa
Poland
VAT PL9511718507

tel. +48 22 836 50 40
fax +48 22 662 14 26
gadu-gadu 6962791
Info@tomson.com.pl
http://www.tomson.com.pl
http://www.dtafast.pl
http://www.quaife.pl


... hmm....

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:39, 04.09.2009

o kur, to sie nazywa koszt moda.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:55, 04.09.2009

Prawie w cenie ATR'a ;o

#4 ntgale

ntgale
  • Forumowicz
  • 122 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:39, 04.09.2009

:szczena: Mogę tylko przypuszczać, że koszt założenia kompresora do R20 będzie mocno zbliżony. Rozsądniej kupić jakąś małą wydmuszkę z mocnym serduchem.
C4 Grand Picasso 2.0 Hdi Exclusive automat 2011 brun hickory
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey

#5 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1,165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 04.09.2009

przecież widać że odpowiedź na odpierd*** :mrgreen: jak widać mają w dupie i robią to co się już nauczyli czyli zwyczajna fabryka z olewką klienta nietypowego i indywidualnego.
F1

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:20, 04.09.2009

Malin, właśnie tak to odebrałem....

Pozdrawiam,
Michał

#7 Adas

Adas
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:10, 04.09.2009

a ja mysle ze poprzednie auto sprawilo im troche niespodzianek i im nie zależy, chyba że dobrze zapłacisz ;-)

#8 Guest_witkacy_*

Guest_witkacy_*
  • Guests

Napisano 14:10, 04.09.2009

Też ostatnio badałem trochę sytuacje apropo dodania kilku kucyków w swoim k20a6. Po rozmowach z Dominikiem z Ecu-Performance straciłem chyba jednak nadzieję :-?
Swap samej głowicy z k20a2 ( w amerykańskich EP3 taki mod daje ~25KM) to koszt powyżej 10k PLN...
Taniej niestety wychodzi pogonić furę i kupić CL9, a przyrost mocy większy..

#9 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1,165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 04.09.2009

Taniej niestety wychodzi pogonić furę i kupić CL9, a przyrost mocy większy..


Tak i subiektywnie żadna różnica między 2,0 a 2,4 wiadomo że trochę lepiej będzie jechał z dołu, do setki różnicy nie odczujesz praktycznie od 140km/h w górę też będzie lepiej się zbierał itd... ja po tym jak teraz jezdżę 2,0 żebym miał radochę z jazdy i czuł kolejną znaczącą poprawę osiągów to trzeba celować w granicę 220HP
F1

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:57, 04.09.2009

http://www.v-maxzone...turbo-soft.html

#11 Guest_witkacy_*

Guest_witkacy_*
  • Guests

Napisano 17:45, 04.09.2009

Biorąc pod uwagę części zamontowanych przez Tomsona do wcześniej robionego przez nich k20a6, to za zestaw części wychodzi ~7000, do tego modyfikacja elektroniki - liczmy 3000. To co, 20k za robotę? I jeszcze miesiąc samochód trzymają? Coś mi się wydaje, że rzucili po prostu cenę zaporową, bo nie chce im się w to bawić

#12 Adas

Adas
  • Forumowicz
  • 59 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:44, 04.09.2009

w robionym accordzie był dołozony równiez wydech, może gość tak strzelił, bo generalnie pomyślał, zresztą slusznie, że jak klient jest naprawde zdecydowany, to dzwoni i ja bym to polecał. Nie ma co skreslać ich, bo oni to zrobili i to jest ich plus. A czy to jest jedyna firma? A może w tym ecu performacne też uturbiają?

#13 Guest_witkacy_*

Guest_witkacy_*
  • Guests

Napisano 05:51, 05.09.2009

Uturbiać uturbiają. Ale to odpowiedź jaką uzyskałem tam na temat soft turbo:

"Soft turbo nie będzie przystępne cenowo, Generalnie silnik ten to słaby materiał na tuninig, dlatego albo trzeba zmienić na k24, albo odpusicić sobie,"

Nie wiem czy oznacza to 15 czy 50 tysięcy, ale wydźwięk nie jest zbyt pozytywny :)

#14 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:37, 06.09.2009

Popieram Witkacego, Tomson rzucił cene taką na którą nikt sie nie zdecyduje, za 30tyś z głową można auto przygotować już na 300-350Km , z hamulcami, półośkami, swapem silnika, skrzynki i turbo nowego. Tylko trzeba poszukać gratów i mechanika odpowiedniego do przekładki. Silniki od Legendów tylko czekają. Gorzej ze skrzyniami, automaty nie wchodzą w grę.

[ Dodano: 2009-09-14, 19:13 ]
Znalazłem ciekawy zestaw turbo w Usa za rozsądne pieniądze 1100$ z przesyłką.
http://cgi.ebay.com/...181510004r12800

#15 Tommsonn

Tommsonn
  • Nowy
  • 10 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:23, 27.09.2009

Witam.Muszę się tu udzielić jako właściciel uturbionego Accorda z K20a6:).Efekt jest na prawdę fajny w porównaniu z wersją seryjną.Przyspieszenie ,elastyczność, v-max...Ale gdybym sam za to płacił to dałbym za to 10 może 12 tysięcy. Wiem,że robota tej mojej kosztowała poprzedniego właściciela 24 tys.zł. Ale chyba w tej cenie był body kit i koła.




IPB Skin By Virteq