Skocz do zawartości


RODO w HAKP

K20A6 - pytanie o soft turbo do Firmy Tomson


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
49 odpowiedzi w tym temacie

#46 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:39, 03.12.2010

A czy jest możliwość założenia głowicy DOHC z serii F JDM ? Czy ktos próbował takich rzeźby ?

#47 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:14, 03.12.2010

Bez sensu taki zabieg - lepiej całe F22B założyć.

Poza tym, było by chyba sporo rzeźby, bo dół 1.8, góra z 2.2 - nie wiem :-?

#48 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:22, 04.12.2010

Poza tym, było by chyba sporo rzeźby, bo dół 1.8, góra z 2.2 - nie wiem


Mam tu na myśli silnik F20B (accord SIR)

#49 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:41, 04.12.2010

grzegorz1982, to to w ogóle nie wchodzi w grę....to są dwa całkowicie różne silniki...F20B bliżej do H22 niż do F18.

#50 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:20, 20.12.2010

Wracajac do softu K-serii zgadzam sie z Dominikiem z Ecu Performance za to trzeba zaplacic konkretne pieniadze, i jak robic to juz k24
Ze swoich odczuc -->kupuj k24 i zakladaj T
Liczac same graty u siebie naliczylem ca. 24 tys.(silnik zaqty 8-) ) moze nie jest zbyt estetycznie ogarniete, ale pracuje nad tym ;-)
PS. u mnie siedzi ecu -master
:uklon:




IPB Skin By Virteq