Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problemy po założeniu LPG - pobór oleju

VII Blackstone LPG pobór oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#76 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:27, 02.06.2014

chwilowy brak czasu na jazdę Accordem... może za miesiąc coś napisze nowego


  • 0

#77 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 05:50, 03.06.2014

chwilowy brak czasu na jazdę Accordem... może za miesiąc coś napisze nowego

Łokij.


  • 0

#78 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:03, 05.08.2014

dla tych co śledzą mój temat.

 

Zrobione kolejne kilometry - prawie 1500. Niestety dalej jazda mieszana, nie trafiła się żadna dluższa trasa, ale juz jazda normalna taka jak zawsze czyli z V-tekiem jak jest potrzeba.

 

Wychodzi pobór 130ml na 1000km


  • 0

#79 vek

vek
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2 Tourer
Reputacja: 26
Super

Napisano 19:05, 21.08.2014

Hmmm czyli 1,3 litra co 10k to ponad miarka, hiba sporo! Lub sie pomylilem w obliczeniach:*)
  • 0

BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/

Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
 


#80 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:53, 21.08.2014

wychodzi już lepiej, coraz mniej o dziwo, ale jeszcze nie to co było kiedyś.

Wychodzi tak, że przy takim zużyciu trzeba by było dolać z 300ml, 8 tys po wymianie oleju, aby nie spadło poniżej minimum.


  • 0

#81 vek

vek
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2 Tourer
Reputacja: 26
Super

Napisano 20:54, 21.08.2014

A silnik suchy? Np pod uszczelka głowicy?
  • 0

BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/

Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
 


#82 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:01, 22.08.2014

wszystko suchutkie. Nawet wczoraj kontrolnie w kanale sprawdzałem, bo się przegląd zbliża. Nie ma się do czego przyśpieszyć.

 

Muzyczka podpowiedział mi, żeby trochę dawkę gazu zwiększyć po włączeniu Vteca.

Narazie jeszcze z tym poczekam, prawdopodobnie pojadę na hamowanie wyregulować gaz po 10tys, a jak to nie pomoże to gaz będzie tylko do 4500 obrotów, później przełoczy się na benzynę.


  • 0

#83 vek

vek
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2 Tourer
Reputacja: 26
Super

Napisano 06:43, 22.08.2014

E to bezsensowne, ja bym był dociekliwy. Ja tez miałem sucho od spodu i dookoła i dopiero kolega z forum mi pokazał gdzie moźe olej sie zbierac bo sobie przypomniał, a nie widac tego. Jak staniesz przed silnikiem to po prawej stronie zagladając na zza silnik tam gdzie kolektor wydechowy, tuz nad nim jest takie korytko do którego moze olej sciekać.
  • 0

BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/

Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
 


#84 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:14, 22.08.2014

Tam jest suchutko, przy zmianie oliwy silnik był dokładnie obbadany.


  • 0

#85 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:30, 22.08.2014

1,3 litra na 10 tyś to jest normalne. nie ma się czego czepiać.


  • 0

#86 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:58, 22.08.2014

wolek może i normalne, ale dalej nie to co kiedyś było.

Muszę znaleźć przyczynę. Powoli powoli, ale do tego dojdę.


  • 0

#87 vek

vek
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2 Tourer
Reputacja: 26
Super

Napisano 16:00, 22.08.2014

A jaki olej?
  • 0

BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/

Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
 


#88 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:18, 22.08.2014

wszystko jest w temacie Fuchs 5W50


  • 0

#89 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:27, 10.09.2014

Jak jeździsz na LPG to olej będzie znikał.


a no są takie, że obędzie się bez remontu silnika ;)

 

Niechciałem zapeszać więc czekałem do dnia dzisiejszego, gdy na liczniku pojawiło się kolejne 800km. Postawiłem go w tym samym miejscu, w którym zawsze sprawdzałem, dolewałem i wymieniałem olej.

 

Dystans pokonywany to przeważnie krótkie i średnie odcinki do 30km.

Odcinki z jazdą bez użycia V-teca (w 99% - ciężko było ale się udało), czyli do 3500 obr., dodatkowo przed dłuższym postojem gaszony na benzynie (podobnie jak chłodzenie turbiny w Dieslach - takie coś mi się ubzdurało, gdy czytałem że niby LPG jest suchszym paliwem ) i krótki odcinek 20km na czystej benzynie.

 

Rezultat jest taki, że nie wziął ani kropelki. Jak było maksimum w kółeczku na bagnecie tak jest dalej tak samo.

 

Z testów kolejnych jakie zaplanowałem to jazda w trasie, też bez użycia V-teca i z gaszeniem na benzynie.

Jazda już normalna na LPG czyli z V-teckiem, na krótkich odcinakch i na trasie, i bez wymyślonego przeze mnie gaszenia na benzynie. I jeśli się okaże, że coś weźmie to kolejna próba bez V-tecka na benzynie i z V-teckiem.

 

Wydaje mi się, że w taki oto sposób wykluczę wszystkie możliwe opcję jakie mi pozostały, czyli wina poprzedniego oleju (lepkość i te inne pierdoły z tym związane),
LPG na V-tecu lub poprostu V-tec.

Winę gazownika po próbie, którą ostatnio zrobiłem wykluczam w 100%.

VTEC włącza sie przy 6000 obr/min.


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#90 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:47, 10.09.2014

Zależy w którym modelu

Wysłany z Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Blackstone, LPG, pobór oleju

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq