Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Problemy po założeniu LPG - pobór oleju

VII Blackstone LPG pobór oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#61 vek

vek
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2 Tourer
Reputacja: 26
Super

Napisano 15:56, 10.05.2014

A moze zeczywiscie to z wiercenia:-/

wysłane z klapka i sorry za błędy
  • 0

BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/

Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
 


#62 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:00, 10.05.2014

filtr był ok, szukałem nawet elementów podobnych do tych dużych białawych kawałków, ale filtr wyglądał jak świeżo założony, nie poszarpany bez ubytków. Zresztą jak piszą z Blackstone filtr bardzo dobrze filtrował.


  • 0

#63 vek

vek
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2 Tourer
Reputacja: 26
Super

Napisano 16:11, 10.05.2014

Moze coś z powietrzem sie dostało, z filtra (coś białego) . :-/

wysłane z klapka i sorry za błędy
  • 0

BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/

Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
 


#64 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:40, 10.05.2014

tym białym się za bardzo nie przejmuję, bo było miękkie. Bardziej obawiałbym się tymi dwoma ostrymi elementami... bo aluminium nie jest przekroczone a z tego jest chyba kolektor zbudowany.


  • 0

#65 vek

vek
  • Klubowicz
  • 855 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2 Tourer
Reputacja: 26
Super

Napisano 17:34, 10.05.2014

Ale myślałem o filtrze powietrza

wysłane z klapka i sorry za błędy
  • 0

BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/

Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
 


#66 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:52, 10.05.2014

tak wiem co miałeś na myśli. Z filtra być może coś ściągnęło, bo trzymał na 3 śrubach z 4. Jedna była urwana. Ale jeśli cokolwiek się dostało to musiało to być bardzo małe bo trzy mocno trzymały filtr.

Z powodu filtra był spadek mocy w niskim zakresie, bo po przykręceniu nowej auto jedzie jak jechało.


  • 0

#67 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:12, 25.05.2014

Są jakieś nowe wieści w temacie ??


  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#68 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:07, 26.05.2014

a no są takie, że obędzie się bez remontu silnika ;)

 

Niechciałem zapeszać więc czekałem do dnia dzisiejszego, gdy na liczniku pojawiło się kolejne 800km. Postawiłem go w tym samym miejscu, w którym zawsze sprawdzałem, dolewałem i wymieniałem olej.

 

Dystans pokonywany to przeważnie krótkie i średnie odcinki do 30km.

Odcinki z jazdą bez użycia V-teca (w 99% - ciężko było ale się udało), czyli do 3500 obr., dodatkowo przed dłuższym postojem gaszony na benzynie (podobnie jak chłodzenie turbiny w Dieslach - takie coś mi się ubzdurało, gdy czytałem że niby LPG jest suchszym paliwem ) i krótki odcinek 20km na czystej benzynie.

 

Rezultat jest taki, że nie wziął ani kropelki. Jak było maksimum w kółeczku na bagnecie tak jest dalej tak samo.

 

Z testów kolejnych jakie zaplanowałem to jazda w trasie, też bez użycia V-teca i z gaszeniem na benzynie.

Jazda już normalna na LPG czyli z V-teckiem, na krótkich odcinakch i na trasie, i bez wymyślonego przeze mnie gaszenia na benzynie. I jeśli się okaże, że coś weźmie to kolejna próba bez V-tecka na benzynie i z V-teckiem.

 

Wydaje mi się, że w taki oto sposób wykluczę wszystkie możliwe opcję jakie mi pozostały, czyli wina poprzedniego oleju (lepkość i te inne pierdoły z tym związane),
LPG na V-tecu lub poprostu V-tec.

Winę gazownika po próbie, którą ostatnio zrobiłem wykluczam w 100%.


  • 0

#69 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:24, 27.05.2014

No to gitara :ok a ja pisałem od początku, że opiłek dałby się duuużo wcześniej we znaki :) a Adam już tyle sztuk zagazował, że jego warsztat na Majdanek przeniosą ;)


  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#70 Gelski

Gelski
  • Forumowicz
  • 453 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:33, 27.05.2014

Przeczytałem cały temat, az fajnie ze koniec z happy endem ;-)


  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła

#71 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:50, 27.05.2014

Według mnie po tych wszystkich kilometrach, które zrobiłem winien całego zamieszania będzie olej. Ale jeszcze trochę trzeba żeby wyjaśnić sprawę do końca.

I dobrze, że dałem sobie na wstrzymanie i silnika nie rozbieralem P. Rogowski zachowuje się jak należy i dręczy mnie telefonami czy już się wszystko wyjaśniło, czyli nie zapomina o problemie.

Użytkownik toio edytował ten post 12:54, 27.05.2014

  • 0

#72 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:19, 27.05.2014

No to gitara :ok a ja pisałem od początku, że opiłek dałby się duuużo wcześniej we znaki :) a Adam już tyle sztuk zagazował, że jego warsztat na Majdanek przeniosą ;)

Jeszcze z 10 Haneczek i pewnie tak będzie,ale jak na razie szpoko.


Według mnie po tych wszystkich kilometrach, które zrobiłem winien całego zamieszania będzie olej. Ale jeszcze trochę trzeba żeby wyjaśnić sprawę do końca.

I dobrze, że dałem sobie na wstrzymanie i silnika nie rozbieralem P. Rogowski zachowuje się jak należy i dręczy mnie telefonami czy już się wszystko wyjaśniło, czyli nie zapomina o problemie.

Telefony w tym przypadku czy innych nie maja znaczenia zawsze dryndam do moich klientów nawet ot tak zapytać jak taksówka śmiga,ważne że sprawa się wyjaśniła oby  tak dalej czyli zero brania oleju od zmiany do zmiany.


  • 0

#73 mleni

mleni
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Świętokrzyskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:213
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:54, 29.05.2014

Według mnie po tych wszystkich kilometrach, które zrobiłem winien całego zamieszania będzie olej. Ale jeszcze trochę trzeba żeby wyjaśnić sprawę do końca.

 

Powiedz zmieniłeś olej na 5W-50? i czy twoim zdaniem po poprzednim oleju lepiej silnik pracuje i czy coś lżej jest?


  • 0

#74 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 05:51, 30.05.2014

Szczerze to jak dla mnie narazie nie ma żadnej różnicy. Jak przeszedłem na 5w50 to na początku silnik się trochę wyciszył, ale tak jest chyba zawsze gdy zalewa się świeżą oliwę. Jak jest zimny to też w bardzo podobnym tempie się nagrzewa.
  • 0

#75 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:31, 02.06.2014

I jak tam sytuacja z oliwą....Pewnie jest OKI.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Blackstone, LPG, pobór oleju

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq