XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problemy po założeniu LPG - pobór oleju
#61
Napisano 15:56, 10.05.2014
wysłane z klapka i sorry za błędy
BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/
Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
#62
Napisano 16:00, 10.05.2014
filtr był ok, szukałem nawet elementów podobnych do tych dużych białawych kawałków, ale filtr wyglądał jak świeżo założony, nie poszarpany bez ubytków. Zresztą jak piszą z Blackstone filtr bardzo dobrze filtrował.
#63
Napisano 16:11, 10.05.2014
wysłane z klapka i sorry za błędy
BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/
Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
#64
Napisano 16:40, 10.05.2014
tym białym się za bardzo nie przejmuję, bo było miękkie. Bardziej obawiałbym się tymi dwoma ostrymi elementami... bo aluminium nie jest przekroczone a z tego jest chyba kolektor zbudowany.
#65
Napisano 17:34, 10.05.2014
wysłane z klapka i sorry za błędy
BLACK Fucker 7 http://www.accordklu...y-na-2014-1str/
Vek Rallyteam - BLACK Fucker 5.2 http://www.accordklu...ek-projekt-kjs/
Definicja VTEC : Im szybciej jedziesz, tym jedziesz szybciej.
#66
Napisano 17:52, 10.05.2014
tak wiem co miałeś na myśli. Z filtra być może coś ściągnęło, bo trzymał na 3 śrubach z 4. Jedna była urwana. Ale jeśli cokolwiek się dostało to musiało to być bardzo małe bo trzy mocno trzymały filtr.
Z powodu filtra był spadek mocy w niskim zakresie, bo po przykręceniu nowej auto jedzie jak jechało.
#67
Napisano 09:12, 25.05.2014
Są jakieś nowe wieści w temacie
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#68
Napisano 18:07, 26.05.2014
a no są takie, że obędzie się bez remontu silnika
Niechciałem zapeszać więc czekałem do dnia dzisiejszego, gdy na liczniku pojawiło się kolejne 800km. Postawiłem go w tym samym miejscu, w którym zawsze sprawdzałem, dolewałem i wymieniałem olej.
Dystans pokonywany to przeważnie krótkie i średnie odcinki do 30km.
Odcinki z jazdą bez użycia V-teca (w 99% - ciężko było ale się udało), czyli do 3500 obr., dodatkowo przed dłuższym postojem gaszony na benzynie (podobnie jak chłodzenie turbiny w Dieslach - takie coś mi się ubzdurało, gdy czytałem że niby LPG jest suchszym paliwem ) i krótki odcinek 20km na czystej benzynie.
Rezultat jest taki, że nie wziął ani kropelki. Jak było maksimum w kółeczku na bagnecie tak jest dalej tak samo.
Z testów kolejnych jakie zaplanowałem to jazda w trasie, też bez użycia V-teca i z gaszeniem na benzynie.
Jazda już normalna na LPG czyli z V-teckiem, na krótkich odcinakch i na trasie, i bez wymyślonego przeze mnie gaszenia na benzynie. I jeśli się okaże, że coś weźmie to kolejna próba bez V-tecka na benzynie i z V-teckiem.
Wydaje mi się, że w taki oto sposób wykluczę wszystkie możliwe opcję jakie mi pozostały, czyli wina poprzedniego oleju (lepkość i te inne pierdoły z tym związane),
LPG na V-tecu lub poprostu V-tec.
Winę gazownika po próbie, którą ostatnio zrobiłem wykluczam w 100%.
#69
Napisano 07:24, 27.05.2014
No to gitara a ja pisałem od początku, że opiłek dałby się duuużo wcześniej we znaki a Adam już tyle sztuk zagazował, że jego warsztat na Majdanek przeniosą
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#70
Napisano 12:33, 27.05.2014
Przeczytałem cały temat, az fajnie ze koniec z happy endem
#71
Napisano 12:50, 27.05.2014
I dobrze, że dałem sobie na wstrzymanie i silnika nie rozbieralem P. Rogowski zachowuje się jak należy i dręczy mnie telefonami czy już się wszystko wyjaśniło, czyli nie zapomina o problemie.
Użytkownik toio edytował ten post 12:54, 27.05.2014
#72
Napisano 13:19, 27.05.2014
No to gitara a ja pisałem od początku, że opiłek dałby się duuużo wcześniej we znaki a Adam już tyle sztuk zagazował, że jego warsztat na Majdanek przeniosą
Jeszcze z 10 Haneczek i pewnie tak będzie,ale jak na razie szpoko.
Według mnie po tych wszystkich kilometrach, które zrobiłem winien całego zamieszania będzie olej. Ale jeszcze trochę trzeba żeby wyjaśnić sprawę do końca.
I dobrze, że dałem sobie na wstrzymanie i silnika nie rozbieralem P. Rogowski zachowuje się jak należy i dręczy mnie telefonami czy już się wszystko wyjaśniło, czyli nie zapomina o problemie.
Telefony w tym przypadku czy innych nie maja znaczenia zawsze dryndam do moich klientów nawet ot tak zapytać jak taksówka śmiga,ważne że sprawa się wyjaśniła oby tak dalej czyli zero brania oleju od zmiany do zmiany.
#73
Napisano 20:54, 29.05.2014
Według mnie po tych wszystkich kilometrach, które zrobiłem winien całego zamieszania będzie olej. Ale jeszcze trochę trzeba żeby wyjaśnić sprawę do końca.
Powiedz zmieniłeś olej na 5W-50? i czy twoim zdaniem po poprzednim oleju lepiej silnik pracuje i czy coś lżej jest?
#74
Napisano 05:51, 30.05.2014
#75
Napisano 18:31, 02.06.2014
I jak tam sytuacja z oliwą....Pewnie jest OKI.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Blackstone, LPG, pobór oleju
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych