Ja byłem na doważaniu kół na samochodzie i fakt po wyważeniu zapomniałem o drganiach kierownicy.
Koła wyważałem chyba w 4 różnych warsztatach i miałem zawsze większe lub mniejsze drgania kierownicy.
Ale wibrację budy przy przyśpieszaniu pozostały
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 00:02, 28.10.2014
Ja byłem na doważaniu kół na samochodzie i fakt po wyważeniu zapomniałem o drganiach kierownicy.
Koła wyważałem chyba w 4 różnych warsztatach i miałem zawsze większe lub mniejsze drgania kierownicy.
Ale wibrację budy przy przyśpieszaniu pozostały
Napisano 11:36, 08.11.2014
przeguby wewnętrzne łatwo sprawdzić po prostu czujnikiem zegarowym standardowo. przystawić do półosi jak najbliżej przegubu. im większy będzie przegub miał luz czy zużycie obojętnie czy w środku czy na wieloklinie tym bardziej będzie półoś biła. tak do 0.3mm max 0.4mm powinno być ok. im więcej tym gorzej wiadomo i może być to bardziej odczuwalne.
Napisano 13:51, 10.11.2014
Koledzy jakiegoś szpeca od przegubow w Warszawie znacie?, dopadło mnie drganie kierownicy i nadwozia w sierpniu, wyważanie i zmiana opon nic nie pomogła więc pewnie trza mały remont przeprowadzić. Potrzebuje fachowca do diagnozy bo wymieniać niepotrzebnych części nie zamierzam. Koszty przeboleję aby tylko znaleźć przyczynę.
Napisano 15:52, 10.11.2014
ponos niejaki osa zna sie
Napisano 11:28, 11.11.2014
ponos niejaki osa zna sie
Mam prośbę, jak podajesz namiary firmy zrób to oficjalnie tzn. podaj pełną nazwę z dużej litery i przynajmniej miejscowość
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 00:36, 12.11.2014
poszukaj w tym poscie predzej pisali mi osa motors
Napisano 08:57, 12.11.2014
OSA MOTORS Sękocin to wszak reklama za darmo CZARNOTA.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 12:18, 12.11.2014
OSA MOTORS Sękocin to wszak reklama za darmo CZARNOTA.
CZARNOTA zrozumiałem ale co z tą reklamą za darmo ?
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 21:46, 18.11.2014
U mnie niestety zaczęło drgać wyraźnie przy przyspieszaniu, na 2, 3, 4, wręcz słychać stukanie. Już zaczynam szukać majstra. Jazda pow. 120 km/h to już nic przyjemnego. Byłem pod autem, przegub wewnętrzny ma dobre pół cm. luzu i drugie tyle z drogiej strony, tzn. na frezie. Poza tym wydaje wyraźne stuki. Lewy chodź luźny (ale nie tak) siedzi cicho.Po rozpędzeniu koła na podnośniku półośka bije na boki. Mysle że w moim przypadku sprawa sprawa stałą się jasna.
Zna ktoś firmę autotex III z Międzylesia? Ze względu na położenie mi pasuje.
Napisano 10:09, 19.11.2014
Szwagier u nich regenerował, miał dokładnie to co ty telepało i stukało. Ze dwa lata będzie jak mu to zrobili, i na razie jest ok
Napisano 20:52, 22.11.2014
Napisano 21:20, 22.11.2014
Prawy przegub wewnetrzny wymieniony. wibracje przy rozpedzaniu ustaly, wczasie jazdy pow. 120 km/h tez cisza i spokoj. Niestety pozostala wibracja w granicach 30 - 40 km/h na 2 biegu. ale z tym mozna zyc. wychodzi na to ze to nie wina napedu (rozrzad,fazy rozrzadu, moze tu trza szukac-nie wiem). za turecki przegub z robocizna zaplacilem 330 zl.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:21, 22.11.2014
Napisano 22:29, 22.11.2014
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych