dzis po 295tyś km wymieniłem komplet półosi z przegubami, używane OEM z dużo niższym przebiegiem. Efekt. NIE telepie budą. Accord tourer 2.2.
Tak więc u mnie winne były także przeguby. Na podniesionym aucie także wyczuwałem luz góra-dół.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 20:58, 02.09.2014
dzis po 295tyś km wymieniłem komplet półosi z przegubami, używane OEM z dużo niższym przebiegiem. Efekt. NIE telepie budą. Accord tourer 2.2.
Tak więc u mnie winne były także przeguby. Na podniesionym aucie także wyczuwałem luz góra-dół.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
Napisano 07:38, 11.09.2014
Panowie u mnie były wibracje na kierownicy, budą nie telepało samą w sobie. 2 mechaników powiedziało, że to półoś. Okazało się jednak, że winne były opony, chociaż wyważałem je ze 3-4 razu w różnych zakładach i mówili, że wszystko ok, w koncu jednak trafilem do zakladu w ktorym mieli wywazarke z testem drogowym(rolka dodatkowo dociska opone imitujac jazde po asfalcie) i okazalo sie ze jedno kolo PP jest zle wywazone przekracili odpowiednio opone i wywazyli na tej maszynie i wszystko jest ok.
Napisano 09:43, 11.09.2014
Gdzie takie urządzenia są w warszawie lub w mazowieckim? Wie ktoś?
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 10:02, 11.09.2014
Jak ktoś wie (warszawa), niech dopisze w temacie Polecane Warsztaty
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Napisano 10:13, 11.09.2014
Gdzieś na forum widziałem nazwe tej maszyny, ktoś niedawno to pisał. Wygrzebie i wpisze bo to w moich postach było.
Chyba to była ANNA Z 644
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 10:59, 11.09.2014
Ja byłem tu: Auto Serwis, Komis Łukasiewicz ul. Fieldorfa 32a 03-984 Warszawa. Nazwa maszyny to hunter. Mają ją też w Markach przy Fabrycznej w Moto Hurt. Ale najtaniej przy fieldorfa. 94zł za komplet 4szt. plus po 14zł za koło jeżeli dodatkowo trzeba je optymalizować(czyli przekręcanie opony itp. żeby znieść jej bicie) Ja ogólnie sprawdziłem 2 koła(przednie) i jedno wymagało optymalizacji, czyli zapłaciłem za wszystko 61zł. Polecam wyważanie na tej maszynie, bo u mnie kupa "fachowców" wyważała i twierdzili, że koła igła i trzeba szukać gdzieś dalej, dopiero na tej maszynie to wyszło. A powiem dodatkowo, że felgi proste a opony nowe kupione miesiac temu, a jednak jedno koło wymagało optymalizacji. Pozdrawiam i powodzenia. Jeszcze raz maszyna Hunter z testem drogowym.
Napisano 11:08, 11.09.2014
Dzięki
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 20:30, 11.09.2014
Hunter 9700 .ona oprócz docisku ma też jakąś kontrole bicia samej felgi i opony niezależnie (chodzi o optymalizację i od razu pokazuje jak założyć oponę bez zbędnych metod prób i błędów )
http://www.hunter.co...ce_touch_lg.jpg
ale co ten filmik udowadnia jak nawet nie widać drogi?? Dwa filmiki niżej na od tego na youtube też jest acco gdzie gość dochodzi do 240km/h ale przynajmniej pokazuje droge i widać , że cały czas ciśnie z górki.
Wystarczy też założyć mniejszą średnicę kół niż fabryczne i wtedy też można pokazywać drogę ,a samochód będzie szedł jak przecinak
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:36, 11.09.2014
Napisano 09:56, 25.10.2014
Napisano 15:56, 25.10.2014
po pierwsze fsi niema turbo po drugie tsi ma a ja mam fsi . nastepnie jest dwumasa ale nie niszczy sie tak jak w dieslach bo niema takich drgan nastepnie hondy korozja korozja i jeszcze raz korozja ! i nikt mi niepowie ze 8 latek niema nigdzie rdzy jak jest ktos chetny to mu sam pokaze jesli chce wszystkie podzespoly podwozia rdzewieja zobaczcie sobie z tylu na belke.nie wspomne o gnijacych blachach klapy tylnej zero wygluszenia nadkola widac blachy ze nawek kola nietrzeba sciagac. a w passacie ostatnio sciagalem nadgola zeby zrobic konserwacje gdyz zostal mi material po chondzie do konserwowania i niedosc ze na calosci nadkole z materialu to jeszcze gabki wygluszajace i wszystko suchutkie ! zero rdzy! . i ja nie piesze ze sie chwale ale naprawde honda silnik i wnetrze fajne ale wykonanie zawieszenia i napedu marne.co do mojej hondy facet dbal o nia lecz rdza wychodzila i niemoglem dojsc co jest z tym drganiem mimo ze caly naped nowy i reszta. ps. mechanik ktory mieszka niedaleko i robil mi honde jest zawiedziony gdyz kupilem passata i9 juz go nieodwiedzam
Napisano 23:24, 25.10.2014
Użytkownik janusz362 edytował ten post 18:35, 26.10.2014
Napisano 22:18, 26.10.2014
tucha139
co ty chcesz od zawieszenia i napędu hondy ? jeszcze to porównujesz do passata ? tam w tych latach to wymiana była wszyskiego co z przodu co sezon na wiosnę Lemforder nawet sprzedawał w pudle jak po pralce wszystkie wahacze Nie ma to jak pójść klientowi na rękę
teraz chyba znowu McPherson ..czyzby nie dali rady tego ogarnąć tak jak łańcucha w TSI?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:33, 26.10.2014
Napisano 22:38, 26.10.2014
zawiecha ok ale naped totalna lipa bardzo wiele osob boryka sie z tym w accordzie nawet sam sie zdziwilem az ilu ich jest . dzis masz wszystko ok jutro zacznie ci cos drgac lub wibrowac . nawet na wp gdzies znalazlem albo innej stronie ze bolaczka accorda jest blach bardzo czuly uklad kierowniczy na drgania ( czyli naped) i ogromne koszty oryginalnych czesci np. w serwisie za polos bez podpory 1200zl + druga strona + podpora i wychodzi cos ok 3 tys niepamietam ale zdziwilem sie niesamowicie za przegub powiedzieli 800zl i niemaja gwarancji ze przestanie mi drgac dzieki za taki serwis i auto z znakiem zapytania czy bedzie dzialac??? wiem ze moze wasze auta chodza ok ale wiele osob do mnie pisalo czy cos z tym zrobilem bo ma to samo
Napisano 22:47, 26.10.2014
Nie mówię ,że wszyscy ale...
Ja mam 170 tyś większosć problemów z drganiami było od kół ,,a raczej ich złego wyważenia . accord mo dość czuły układ kier ,a na felgach z mniejszym ET wszytkie niedokładności jeszcze się nasilają .
Dużo osób ma drgania i twierdzą ,że mają koła wyważone bo tak widzieli na maszynie i tak twierdził jakiś mechanik ....nawet w dwóch innych warsztatach nie daje gwarancji ,że będzie OK . sprawdzone wielokrotnie
Musi być dobra maszyna i ogarnięty mechanik .
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:35, 26.10.2014
Napisano 14:09, 27.10.2014
bylem na 3 maszynach i jedna w serwisie i dodam ze kupilem nowki fele brock 17 cali i nowki oponki i nic to niedalo jedynie wygladalo pieknie
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych