Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

wibracje auta i kierownicy podczas jazdy

VII wibracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
167 odpowiedzi w tym temacie

#121 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:58, 02.09.2014

dzis po 295tyś km wymieniłem komplet półosi z przegubami, używane OEM z dużo niższym przebiegiem. Efekt. NIE telepie budą. Accord tourer 2.2.

Tak więc u mnie winne były także przeguby. Na podniesionym aucie także wyczuwałem luz góra-dół.


  • 0

#122 Tomcio9292

Tomcio9292
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Exe
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 11.09.2014

Panowie u mnie były wibracje na kierownicy, budą nie telepało samą w sobie. 2 mechaników powiedziało, że to półoś. Okazało się jednak, że winne były opony, chociaż wyważałem je ze 3-4 razu w różnych zakładach i mówili, że wszystko ok, w koncu jednak trafilem do zakladu w ktorym mieli wywazarke z testem drogowym(rolka dodatkowo dociska opone imitujac jazde po asfalcie) i okazalo sie ze jedno kolo PP jest zle wywazone przekracili odpowiednio opone i wywazyli na tej maszynie i wszystko jest ok.


  • 0

#123 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:43, 11.09.2014

Gdzie takie urządzenia są w warszawie lub w mazowieckim? Wie ktoś?


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#124 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1,796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 10:02, 11.09.2014

Jak ktoś wie (warszawa), niech dopisze w temacie Polecane Warsztaty


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#125 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:13, 11.09.2014

Gdzieś na forum widziałem nazwe tej maszyny, ktoś niedawno to pisał. Wygrzebie i wpisze bo to w moich postach było.


Chyba to była ANNA Z 644


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#126 Tomcio9292

Tomcio9292
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Exe
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 11.09.2014

Ja byłem tu: Auto Serwis, Komis Łukasiewicz ul. Fieldorfa 32a 03-984 Warszawa. Nazwa maszyny to hunter. Mają ją też w Markach przy Fabrycznej w Moto Hurt. Ale najtaniej przy fieldorfa. 94zł za komplet 4szt. plus po 14zł za koło jeżeli dodatkowo trzeba je optymalizować(czyli przekręcanie opony itp. żeby znieść jej bicie) Ja ogólnie sprawdziłem 2 koła(przednie) i jedno wymagało optymalizacji, czyli zapłaciłem za wszystko 61zł. Polecam wyważanie na tej maszynie, bo u mnie kupa "fachowców" wyważała i twierdzili, że koła igła i trzeba szukać gdzieś dalej, dopiero na tej maszynie to wyszło. A powiem dodatkowo, że felgi proste a opony nowe kupione miesiac temu, a jednak jedno koło wymagało optymalizacji. Pozdrawiam i powodzenia. Jeszcze raz maszyna Hunter z testem drogowym.


  • 0

#127 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:08, 11.09.2014

Dzięki


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#128 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5,251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:30, 11.09.2014

Hunter 9700 .ona oprócz docisku ma też jakąś kontrole bicia samej felgi i opony niezależnie (chodzi o optymalizację i od razu pokazuje jak założyć oponę bez zbędnych metod prób i błędów )

http://www.hunter.co...ce_touch_lg.jpg

 

 

ale co ten filmik udowadnia jak nawet nie widać drogi?? Dwa filmiki niżej na od tego na youtube też jest acco gdzie gość dochodzi do 240km/h ale przynajmniej pokazuje droge i widać , że cały czas ciśnie z górki.

Wystarczy też założyć mniejszą średnicę kół niż fabryczne i wtedy też można pokazywać drogę ,a samochód będzie szedł jak przecinak 8-)


Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:36, 11.09.2014

  • 0
                       

#129 janusz362

janusz362
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Nottingham UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:56, 25.10.2014

Ha ha kolego nad silnikiem FSI bym sie zastanowił i to grubo :)! Diesla Passata wykluczam na starcie!Moj brat miał dwa i już nie chce wracaç do tych aut,teraz auta tak robia by serwis zarabial,i w mojej Hondzinie jest troche mankamentow ale na wieśwagena sie nie przesiądę :) Silniki FSI to syf!Poczytaj o nich trochě bo to zĺy wybor,diesle,turbina oraz dwu mas hm?slaba trwalosc a zwlaszcza turbina,braciakowi padla i w pierwszym jak i drugim passacie więc to nie przypadek!W pierwszym po 120 tysiach w drugim 155 tysi a auta mial od nowego :)Mam tu znajomka co ma Hanie 2.2 i nachulane 258 tysi mil !!!! I smiga az milo.Kultura pracy tych silnikow jest ok,o momencie nie wspomne bo jest zadowalajacy,wszystko zalezy od tego czy poprzednik dbal o auto,o moje chyba nie,jednak ja powoli zaczynam je sprowadzac na ziemie:)
  • 0
Tu żyje się inaczej,a o to chodzi by było nam dobrze i tu tak dla mnie jest :)

#130 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:56, 25.10.2014

po pierwsze fsi niema turbo :) po drugie tsi ma a ja mam fsi . nastepnie jest dwumasa ale nie niszczy sie tak jak w dieslach bo niema takich drgan nastepnie hondy korozja korozja i jeszcze raz korozja !!! i nikt mi niepowie ze 8 latek niema nigdzie rdzy jak jest ktos chetny to mu sam pokaze jesli chce wszystkie podzespoly podwozia rdzewieja zobaczcie sobie z tylu na belke.nie wspomne o gnijacych blachach klapy tylnej :) zero wygluszenia nadkola widac blachy ze nawek kola nietrzeba sciagac. a w passacie ostatnio sciagalem nadgola zeby zrobic konserwacje gdyz zostal mi material po chondzie do konserwowania i niedosc ze na calosci nadkole z materialu to jeszcze gabki wygluszajace i wszystko suchutkie !!! zero rdzy!!! :) . i ja nie piesze ze sie chwale ale naprawde honda silnik  i wnetrze fajne ale wykonanie zawieszenia i napedu marne.co do mojej hondy facet dbal o nia lecz rdza wychodzila i niemoglem dojsc co jest z tym drganiem mimo ze caly naped nowy i reszta. ps. mechanik ktory mieszka niedaleko i robil mi honde jest zawiedziony gdyz kupilem passata i9 juz go nieodwiedzam :)


  • 0

#131 janusz362

janusz362
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Nottingham UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:24, 25.10.2014

Mimo to zostaje przy Hondzie :) jesli zmiana to tylko na BMW bo akurat mialem i to super auta,Passat mi absolutnie nie pasuje ale to moje zdanie,ja z autami postępuje inaczej,rok i buda..... jakos lubie zmiany,teraz kupilem 2.2 diesla i mysle ze posmigam nim z rok i zmiana :) na cale zycie i owszem ale tylko zona :)Wiem ze FSI nie ma turbo bo jest to benzynisk z wtryskiem bezposrednim :) turbo pada jak pisalem w dieslach,silniki TSI hm?To ze troche rudego wylazi na Hondzinie to przeżyje bo to fakt,u mnie drobiazgi nic wielkiego nawet burchli brak,tyl klapa co pisales zero rdzy :) jedynie drobiazgi przy nadkolach tył ale to moze ze 4 paproszki takie male co dla mnie to sztuka :)
Wydawało mi się że jest to forum Hondy a nie strona reklamowa VW :)

Użytkownik janusz362 edytował ten post 18:35, 26.10.2014

  • 0
Tu żyje się inaczej,a o to chodzi by było nam dobrze i tu tak dla mnie jest :)

#132 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5,251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:18, 26.10.2014

tucha139

co ty chcesz od zawieszenia i napędu hondy ? jeszcze to porównujesz do passata ? tam w tych latach to wymiana była wszyskiego co z przodu co sezon na wiosnę :-)  Lemforder nawet sprzedawał  w pudle jak po pralce wszystkie wahacze  :-D  Nie ma to jak pójść klientowi na rękę :szczerb:

teraz chyba znowu McPherson  ..czyzby nie dali rady tego ogarnąć tak jak łańcucha w TSI?


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:33, 26.10.2014

  • 0
                       

#133 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:38, 26.10.2014

zawiecha ok ale naped totalna lipa bardzo wiele osob boryka sie z tym w accordzie nawet sam sie zdziwilem az ilu ich jest . dzis masz wszystko ok jutro zacznie ci cos drgac lub wibrowac . nawet na wp gdzies znalazlem albo innej stronie ze bolaczka accorda jest blach bardzo czuly uklad kierowniczy na drgania ( czyli naped) i ogromne koszty oryginalnych czesci np. w serwisie za polos bez podpory 1200zl :) + druga strona + podpora i wychodzi cos ok 3 tys niepamietam ale zdziwilem sie niesamowicie za przegub powiedzieli 800zl i niemaja gwarancji ze przestanie mi drgac :) dzieki za taki serwis i auto z znakiem zapytania czy bedzie dzialac????? wiem ze moze wasze auta chodza ok ale wiele osob do mnie pisalo czy cos z tym zrobilem bo ma to samo :)


  • 0

#134 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5,251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:47, 26.10.2014

 Nie mówię ,że wszyscy  ale...

Ja mam 170 tyś  większosć problemów z drganiami było od kół ,,a raczej ich złego wyważenia . accord mo dość czuły układ kier ,a na felgach z mniejszym ET wszytkie niedokładności jeszcze się nasilają .

Dużo osób ma drgania i twierdzą  ,że mają koła wyważone bo tak widzieli na maszynie i tak twierdził jakiś mechanik ....nawet w dwóch innych warsztatach nie daje gwarancji ,że będzie OK . sprawdzone wielokrotnie :-)

Musi być dobra maszyna i ogarnięty mechanik .


Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:35, 26.10.2014

  • 0
                       

#135 tucha139

tucha139
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:swiecie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:SPORT
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:09, 27.10.2014

bylem na 3 maszynach i jedna w serwisie i dodam ze kupilem nowki fele brock 17 cali i nowki oponki i nic to niedalo jedynie wygladalo pieknie :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, wibracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq