Ja ze swoją honda ciągle walczę.
Na postoju przy skręceniu kołami prawo lewo wyczuwalny jest stuk, tak jakby był luz na przekładni.
Czy przyczyną drgań przy 120km/h może być magiel ? Dodam że nic nie cieknie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 18:59, 28.08.2014
Ja ze swoją honda ciągle walczę.
Na postoju przy skręceniu kołami prawo lewo wyczuwalny jest stuk, tak jakby był luz na przekładni.
Czy przyczyną drgań przy 120km/h może być magiel ? Dodam że nic nie cieknie
Napisano 20:26, 28.08.2014
Napisano 20:56, 28.08.2014
Fuck...no to nieźle...
Najgorszę że dużą kasę trzeba wyłożyć a pewności nie ma
Napisano 21:40, 28.08.2014
bartek_bart a jak wymieniałeś sługą półoś to z podporą? bo jeśli chodzi o długą półoś to zazwyczaj ona najczęściej szwankuje. I czy krótką z drugiej strony też dobrze sprawdziłeś?
Napisano 22:23, 28.08.2014
Co to znaczy długa? Pewnie lewa? Ta przed kierowcą? Przeważnie siada raczej przegub na prawej. Tak przynajmiej zauważyłem z dyskusji.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 09:31, 29.08.2014
Malutkie luzy mogą być, to naturalne ale jeśli oczywiście są wewnątrz przegubu a nie na styku przegub z półosią na tych wielowpustach.
Napisałeś "mała" a ja się zastanawiam o która teraz chodzi ? Bo prawa półoś składa się z dwuch części łączonych podporą. Ta zewnetrzna ma dwa przeguby na sobie tak jak lewa półoś a jest krótsza od lewej i mozna powiedzieć że jest KTÓTKA . druga część prawej nie ma prz\egubów na sobie ale jest najkrótsza z tych wszystkich więc się zastanawiałem czy to czasem nie o niej mówisz MAŁA .
W każdym razie różnie to można pojmować.
A z tego co wyczytałem to ludziom nie tylko wyrabiają się przeguby w środku ale również te wielowpusty na półośce. Widocznie jest tam zawsze jakiś mały luz który z czasem się wyrabia i tnie te zęby.
Pytanie czy ta "przełożona" nie ma wyrobionego przegubu w środku? Przecież to jest używane a jak wiemy w każdym isę to zużywa. Po demontażu przegubu i zajżeniu do środka kielicha można to sprawdzić. Oczywiście fachowym okiem . Ja jakbym nie wiedział jak to wyglada to bym nie dojżał.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 12:41, 29.08.2014
krótka półoś jest po prawej str - cała półoś składa się z 2 części natomiast lewa jest tylko w całości. Prawa krótka idzie od skrzyni i zazwyczaj tam jest luz
Użytkownik Kondzio edytował ten post 08:02, 30.08.2014
Napisano 12:49, 29.08.2014
W 2.4 prawa (przed pasażerem) jest z podporą czyli dwuczęściowa.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 19:41, 29.08.2014
według schematu podpora jest w prawej półosi
http://postimg.org/image/mco2t2s6l/
i nie ma zaczenia czy to sielnik 2.0, 2.2 czy 2,4 różnice są w ilości ząbków a konstrukcja jest taka sama
Użytkownik Kondzio edytował ten post 08:02, 30.08.2014
Napisano 21:28, 29.08.2014
No więc potwierdziłeś to co ja napisałem, a zaprzeczyłeś Swojemu wcześniejszemu wpisowi .
Dobra, ale problem drgania nadfal nie rozwiazany.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 08:00, 30.08.2014
kurde no serio teraz dopiero zauważyłem że strony pomyliłem :p coś się uparłem odwrotnie i już poprawione :p
więc wracając do tematu usterek może być wiele
źle wywarzone koła i krzywe fele, luz na którymś ze sworzni bądź elemencie metalowo-gumowym, zła geometria (ale myślę że to byś zauważył sam), przeguby i podporę już eliminujemy, i zostają jeszcze krzywe tarcze ale to też da się zauważyć, poduszki silnika i skrzyni Według mnie innych opcji niema albo ich nieznam
Użytkownik Kondzio edytował ten post 08:14, 30.08.2014
Napisano 09:06, 30.08.2014
Kurcze, ja dalej obstawiam że to może być przegub. Nie chcę się wczytywać. A na luzie w tym przedziale prędkości też trzęsie czy tylko przy przyspieszaniu?
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Napisano 10:36, 30.08.2014
podpora od 2.2 do benzyniaka napewno nie jest taka sama!!!
Napisano 14:23, 30.08.2014
ale nikt tu nie pisał że jest taka sama podpora tylko że schemat jest taki sam i że półośki różnią się a o podporze nie było słowa przecież ale uwaga na pewno cenna
koski u mnie jak przed wymianą półośki trzęsło tylko przy przyśpieszaniu - najlepiej jedź sobie tak 70-80 km na 5 biegu pod mała górkę i wciśnij gaz w podłogę ( u mnie wtedy najbardziej dawało się we znaki) jak będzie trzęsło to trzeba porządnie przetrzepać przeguby.
Użytkownik Kondzio edytował ten post 14:28, 30.08.2014
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych