Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dobór felg na lato do Accorda VII

VII felgi koła

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
447 odpowiedzi w tym temacie

#346 Pelcu

Pelcu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Rapture
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:30, 03.01.2019

33d8avd.jpg

 

Pożyczone od http://www.accordklu...5-nowe-rozdanie


  • 0

Moja [H] ==>


#347 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:53, 03.01.2019

Właśnie chyba bardziej 7 ramion mi się podoba, a chyba najbardziej to te 5 ramion podwójnych ze Sport GT. ;)

A jak z tym budżetem?
  • 0

#348 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 18:18, 03.01.2019

Pięcioramienne z 8gen gdzieś widziałem założone na Acco 7gen sedan oraz na coupe. Wyglądało to całkiem sympatycznie. Ale to jest kwestia gustu, jak słusznie prawi admin powyżej. Żeby dopaść w cenie 1000zł komplet, będziesz potrzebował dużo cierpliwości, bo możliwe, że długo będziesz szukał. Wystarczy, że dołożysz do budżetu 300zł i będzie dużo łatwiej ;)
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#349 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:44, 03.01.2019

Jeśli chodzi o felgi od VIII to widzę, że będzie nawet bardzo ciężko. :( a jeśli o piecioramienne podwójne od Sport GT to widzę, że szukanie igły w stogu siana :D 
7-ramienne z ET55 od UFO jest tego sporo na olx i allegro i nawet niedaleko mnie i tragicznie na zdjęciach nie wyglądają. Przykładowe aukcje:
https://www.olx.pl/o...D5-IDy1JPx.html
https://www.olx.pl/o...D5-IDxMcQq.html

https://allegro.pl/o...viii-6975293697

 

Jak widać, nie jest źle w 1000 zł, czy się mylę? 
https://allegro.pl/o...-gaz-7746451686 Tutaj w miarę wygląda to auto. ;) 


  • 0

#350 Pete

Pete
  • Forumowicz
  • 399 postów
  • Skąd:City 17
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:20, 03.01.2019

Akurat ceny tych z Civia VIII (UFO) są przystępne bo jest tego mnóstwo.

A może te z Civic'a Type R EP3?

https://allegro.pl/o...a1-000af7f61ee0

https://allegro.pl/oferta/7601885424

Oczywiście niekoniecznie te z linków, wkleiłem tylko poglądowo.
  • 0

#351 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:49, 03.01.2019

http://www.accordklu...i-gen/?p=936657

 

 

Tutaj znajdziesz 17 z ufo i 17 z VIII.

Jak dla mnie 17 z ufo wyglądają bardzo słabo.

Lepiej "leżą" z VIII z racji szerokości.

 

Dużo lepiej wygląda na 17 z ufo poliftowego:

 

1597733100_1546544915_bigthumb.jpg 9929034000_1546544916_bigthumb.jpg 

 

 

P.s auto jest obniżone i na oponach 225/45/17.

Bez obniżenia z taką oponą słabo by to wyglądało, do serii 225/50/17


Użytkownik ślepak edytował ten post 20:51, 03.01.2019

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#352 Pelcu

Pelcu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Rapture
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:31, 03.01.2019

Też zastanawiałem się na alusami od UFO, ale skreśliłem całkowicie z powodu bardzo dużego ET. Aktualnie mam u siebie felgi o takim samym rozmiarze (17x7), ale z ET38 i dopiero tak wygląda przyzwoicie :oki2: .


  • 0

Moja [H] ==>


#353 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 06:55, 04.01.2019

Akurat ceny tych z Civia VIII (UFO) są przystępne bo jest tego mnóstwo.

A może te z Civic'a Type R EP3?

 

Widzę, że nawet ET45 mają, więc całkiem wyglądają, bardzo podobne do SPORT GT, tyle, że 7 ramion a nie 5. 

 

http://www.accordklu...i-gen/?p=936657

 

Tutaj znajdziesz 17 z ufo i 17 z VIII.

Jak dla mnie 17 z ufo wyglądają bardzo słabo.

Lepiej "leżą" z VIII z racji szerokości.

 

Dużo lepiej wygląda na 17 z ufo poliftowego:

 

P.s auto jest obniżone i na oponach 225/45/17.

Bez obniżenia z taką oponą słabo by to wyglądało, do serii 225/50/17

 

Wielkie dzięki za link, tutaj z chłodną głową można podjąć wybór, bo widać jak wygląda każda w sumie interesują mnie felga, ale mam kilak pytań odnośnie Twojego posta. ;)

Jeśli chodzi, że lepiej leżą z VIII, to chodziło Ci o szerokość felgi 7,5"?
No właśnie, ale opony 215/50 chyba są nietypowe, bo na allegro widzę, że kilka stówek komplet kosztuje więcej tego samego modelu niż 225/45, dobrze patrzyłem? 

I ostatnie, masz na myśli to, że auto na 17" felgach i oponach 225/45 i bez obniżenia na każdych felgach będzie słabo wyglądać, czy chodzi Ci o jedne konkretne ze względu na 7" szerokość? 

 

Też zastanawiałem się na alusami od UFO, ale skreśliłem całkowicie z powodu bardzo dużego ET. Aktualnie mam u siebie felgi o takim samym rozmiarze (17x7), ale z ET38 i dopiero tak wygląda przyzwoicie :oki2: .

 

A jakie masz teraz felgi? ;)

 

Zgadza się ..7" i ET 55 będzie słabo ..chyba ,że komuś to nieprzeszkadza i liczy się tylko wzór
Ogólnie widok samochodu z 7" felgą i ET 55 ,a ET 38 to dwa inne samochody :)

 

Czyli Panowie widzę, że jednak z szukania felg między ET45-55, muszę już szukać felg pomiędzy ET 38-50. ;)


Użytkownik rudi0018 edytował ten post 06:58, 04.01.2019

  • 0

#354 Pelcu

Pelcu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Rapture
  • Silnik:2.0
  • Wersja:C
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:59, 04.01.2019


A jakie masz teraz felgi? ;)

 

Na szybko mam tylko takie zdjęcia:

SAwMy7MJ_t.jpg syLZNfpg_t.jpg

 

Model Borbet CA.

Jak będziesz bardzo chciał to zrobię zdjęcia z lepszej perspektywy.

Wiem, że trochę nie w temacie bo to prosty zestaw na zimę.


  • 0

Moja [H] ==>


#355 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:07, 04.01.2019

Tak jak napisałem wcześniej.

Alufelgi z VIII lepiej wyglądają na VII z racji wspomnianej szerokości felgi.

Co do opon to bez obniżenia pisałem o 225/50/17 a nie 215/50/17:)) 

 

I ostatnie, masz na myśli to, że auto na 17" felgach i oponach 225/45 i bez obniżenia na każdych felgach będzie słabo wyglądać, czy chodzi Ci o jedne konkretne ze względu na 7" szerokość? 

 

 

Nie chodzi mi o żadną szerokość felgi, a o ilość miejsca jakie wypełnia "profil" opony w nadkolu tzw. "dziura" między oponą a rantem nadkoli.

Masz powyżej zdjęcia po obniżeniu i rozmiarze 225/45/17 co uważam za optymalny wybór żeby wszystko jakoś wyglądało. Dlatego żeby zniwelować efekt pustej przestrzeni zaproponowałem 225/50/17 do auta które ma seryjne "wyższe" zwieszenie.

 

Zobacz jaka jest różnica:

 

225/50/17 + obniżenie

2187410700_1533207095_bigthumb.jpeg

 

 

225/45/17 + obniżenie:

 

9929034000_1546544916_bigthumb.jpg

 

 

 

 

A na stronie 19 tego tematu znajdziesz takie zdjęcia:

http://www.accordklu...a-vii/?p=945317

 

8J/ET40/17 cali.

Jak widzisz tak jak pisali koledzy wyżej zupełnie inne auto. Tylko pamiętaj że im niższe ET do tego dość szeroka felga i zaczną się problemy ze ścinaniem tylnych wewnętrznych krawędzie opon, gdy dużo podróżujesz w komplecie osób w aucie czy z załadowanym bagażnikiem( im bardziej tył przysiądzie tym negatyw robi się jeszcze większy) wtedy cambery do regulacji pochylenia koła wskazane, lub jak masz obniżone auto obowiązkowo.


Użytkownik ślepak edytował ten post 10:25, 04.01.2019

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#356 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 11:19, 04.01.2019

Na feldze z VIIIgen jednak wygląda najlepiej moim zdaniem... dać dystans 5mm na przód i 10-15mm na tył, 30mm w dół i plan na koło wykonany ;)
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#357 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:44, 04.01.2019

To raczej plan na minimalny i PRAKTYCZNY/SENSOWNY wygląd VII gena:P Bo ciężko nazwać to planem na koło, bo to nadal 17 cali  :diabelgrin:

Ale gdy chce się jeździć po PL drogach, nic nie urwać i normalnie się poruszać bez stresu czy nisko profilowej opony to optymalny wybór.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#358 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:52, 04.01.2019

Na feldze z VIIIgen jednak wygląda najlepiej moim zdaniem... dać dystans 5mm na przód i 10-15mm na tył, 30mm w dół i plan na koło wykonany ;)

 

Generalnie wszystkie nowe ewolucje kolejnych samochodów danej marki / modelu mają to do siebie, że im wyżej modelowo tym wygląda to coraz gorzej na tym samym rozmiarze koła i jak w przypadku VII ładna 17-stka wygląda nieźle, tak w przypadku VIII 17-stka będzie wyglądała jak 16-stka w VII. Świat gdzieś skręcił w złą stronę.


  • 0

#359 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:56, 04.01.2019

Na szybko mam tylko takie zdjęcia:

 

Model Borbet CA.

Jak będziesz bardzo chciał to zrobię zdjęcia z lepszej perspektywy.

Wiem, że trochę nie w temacie bo to prosty zestaw na zimę.

 

Podoba mi się ta felga, wystarczyłaby mi taka, może dlatego, że nie jestem zbyt wymagający. ;) Widzę, że też masz obniżone autko. 

 

Tak jak napisałem wcześniej.

Alufelgi z VIII lepiej wyglądają na VII z racji wspomnianej szerokości felgi.

Co do opon to bez obniżenia pisałem o 225/50/17 a nie 215/50/17:)) 

 

 

Nie chodzi mi o żadną szerokość felgi, a o ilość miejsca jakie wypełnia "profil" opony w nadkolu tzw. "dziura" między oponą a rantem nadkoli.

Masz powyżej zdjęcia po obniżeniu i rozmiarze 225/45/17 co uważam za optymalny wybór żeby wszystko jakoś wyglądało. Dlatego żeby zniwelować efekt pustej przestrzeni zaproponowałem 225/50/17 do auta które ma seryjne "wyższe" zwieszenie.

 

A na stronie 19 tego tematu znajdziesz takie zdjęcia:

http://www.accordklu...a-vii/?p=945317

 

8J/ET40/17 cali.

Jak widzisz tak jak pisali koledzy wyżej zupełnie inne auto. Tylko pamiętaj że im niższe ET do tego dość szeroka felga i zaczną się problemy ze ścinaniem tylnych wewnętrznych krawędzie opon, gdy dużo podróżujesz w komplecie osób w aucie czy z załadowanym bagażnikiem( im bardziej tył przysiądzie tym negatyw robi się jeszcze większy) wtedy cambery do regulacji pochylenia koła wskazane, lub jak masz obniżone auto obowiązkowo.

 

Przepraszam przeczytałem na szybko szykując się do pracy, to może w moim przypadku będzie lepiej założyć 225/50-17.

 

Tak, tak pamiętam z tym ET, aby nie zejść za bardzo. No pewnie max będę szukał ET38 i felga pewnie max 7,5", więc taki zestaw nie będzie nigdzie obcierał, a może tak cy przy ET55 i przy 7,5" feldze może obcierać? 

 

No ja wiem, że plan minimalny, początkowo miałem kupić drugie komplet felg 16" więc to i tak już postęp. ;) Na razie na pewno nie będę kombinował z dystansami :D

 

A tak na szybko jaki jest koszt obniżenia delikatnie auta? Tylko tak na szybko, jak będę chciał sie zagłębić to wiadomo znajdę tematy. ;)

 

EDIT: Panowie teraz przejrzałem koszt opon i też różnica w komplecie opon między 225/50 a 225/45 oczywiście 17" to około 400-500zł, więc to też dość sporo, oczywiście na 45 tańsze :( 


Użytkownik rudi0018 edytował ten post 16:15, 04.01.2019

  • 0

#360 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:30, 04.01.2019

to kupuj z profilem 45:p a za 300/400 PLN znajdziesz do obniżenia sprężyny eibacha czy h^r  :diabelgrin:  :diabelgrin:


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, felgi, koła

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq