Dzisiaj robiłem zerowanie ECU HDS-em i po zerowaniu wszystkie to objawy ustały . Był to accord 2.0 2005r z przepustnicą na lince.
Tak jak Kolega Muzyczka pisze. Po Jego zerowaniu HDS-em jak ręka odjął, i na razie jest tak jak powinno być
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 06:48, 24.02.2014
Dzisiaj robiłem zerowanie ECU HDS-em i po zerowaniu wszystkie to objawy ustały . Był to accord 2.0 2005r z przepustnicą na lince.
Tak jak Kolega Muzyczka pisze. Po Jego zerowaniu HDS-em jak ręka odjął, i na razie jest tak jak powinno być
Napisano 15:28, 26.02.2014
Miałem to samo w moim (przepustnica elektryczna, bez IAC), po czyszczeniu obroty na jałowym były za wysokie i dodatkowo wariowaly przy zmianie biegu (skakały jak piłka). Rady są dwie - wytrzymać to i pojeździć dzień-dwa aż ECU się w końcu nauczy nowej poprawnej pozycji przepustnicy dla biegu jałowego (albo pozycji IAC w 2.0) albo jak ma być na szybko to procedura uczenia z Service Manuala przy użyciu HDS.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 21:04, 01.03.2014
Miałem to samo w moim (przepustnica elektryczna, bez IAC), po czyszczeniu obroty na jałowym były za wysokie i dodatkowo wariowaly przy zmianie biegu (skakały jak piłka). Rady są dwie - wytrzymać to i pojeździć dzień-dwa aż ECU się w końcu nauczy nowej poprawnej pozycji przepustnicy dla biegu jałowego (albo pozycji IAC w 2.0) albo jak ma być na szybko to procedura uczenia z Service Manuala przy użyciu HDS.
Proszę o pomoc..
Mam ten sam problem.tzn.,dzisiaj po czyszczeniu przepustnicy(nauka wolnych obrotów zrobiona) podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło obroty spadają do 500 i po chwili odbijają do 1200-1400 rpm.
Czy po kilku dniach objawy ustaną
Co to jest uczenie przy użyciu HDS?
Napisano 23:42, 01.03.2014
Użytkownik klosz007 edytował ten post 23:46, 01.03.2014
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 02:27, 02.03.2014
czy taki macie objaw -
Żeby nie szukać na przyszłość - macie tutaj link do tematu IAC
http://www.accordklu...-to-i-do-czego/
Napisano 19:09, 02.03.2014
HDS to komputer serwisowy Hondy. Dostępny w ASO. To samo to HIM ale to nie samodzielne urządzenie tylko sam interfejs do podłączenia auta do zwykłego komputera (laptopa). Chińskie podróbki HIMa są dostępne na Allegro. Z HDS lub HIM możesz nauczyć ECU nowego położenia spoczynkowego od ręki, tak jak to opisuje instrukcja serwisowa Hondy.
U mnie ECU nauczył się nowego położenia i wszystko zniknęło po jednym dniu normalnej jazdy, jakieś 40 km po mieście i 40 km poza miastem (wyjazd na działkę i z powrotem). Będzie stopniowo coraz lepiej ale trzeba się przemęczyć bo to wkurza na początku okropnie.
A dzięki bardzo.
Dzisiaj jeszcze czyściłem IAC,był okropnie zasyfiony.Na razie obroty bez zmian.Polatam jeszcze pare dni,jak nie pomoże to będe musiał podjechać gdzieś pod HDS.
Jak potrzeba to mogę wrzucic fotki..
Poddaje się.Dzisiaj zamiast lepiej jest gorzej,gaśnie muli go a nawet raz wywaliło checka.To tak jakby dostawał lewe powietrze.
W środę jadę na kompa.
No i tragedia !Odpaliłem normalnie ,jade na Pb i po 2 km zaczął tak jakby palić na 3 gary,telepie budą i miga check ,MASAKRA!!
Co za porażka.O co w tym wszystkim chodzi... a zaczęło się od wrażenia "małej mocy" potem zdiagnozaowałem dwie duże pęknięcia(dziury) na rurze dolotowej filtr powietrza-przepustnica,czyszczenie przepustnicy,IAC i jest coraz gorzej. Ktos pomorze?... Ide jeszcze raz odpiąć AKU bo rano potrzebuje sam do lekarza .Wieczorem jade do mechanika...
A dopiero co kupilem Hanie...
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 23:25, 03.03.2014
Napisano 09:29, 05.03.2014
Wykręć przepustnice i weź ja pod światło, jak zobaczysz światło to źle.
Ja u siebie za bardzo wyczyściłem i jak jest talerz przepustnicy (ten ruchomy w środku) na około zrobiły sie szpary i przepuszczał mi tedy powietrze - stad mi wariował silnik jakby miał lewe powietrze.
Do tego jeszcze IAC zaczął mi wodę przepuszczać do kolektora i musiałem wymontować cały kolektor i go wysuszyć.
Dobra rada sprawdź czy Ci płyn chłodniczy nie ubywa.
Bo jak czyściłeś IAC z ta czarna uszczelka na nim to preparaty (jak WD40, do czyszczenia gaźników itp) rozwarstwia ja i nadaje się do kosza.
Zakupiłem używkę (przepustnice) i zobaczę co z tego wyjdzie jak ja założę.
Napisano 14:35, 07.03.2014
Napisano 22:05, 07.03.2014
HA u mechanika. Jedno opanowane-telepanie budą i migający check -winna cewka na 2 cylindrze. Teraz mech walczy z obrotami. Własnie podpina kompa i ma zrobic reset i ´duże´ uczonko wolnych obrotow. Zobaczymy czy to pomoże.
I nic nie zrobił ! Reset nie pomógł.Obroty jak skakaly tak skaczą.Znowu jestem w kropce,.Niby wszystko sprawne.
Może ktoś mi pomoże?
Co jeszcze można zrobić?
Wykręć przepustnice i weź ja pod światło, jak zobaczysz światło to źle.
Ja u siebie za bardzo wyczyściłem i jak jest talerz przepustnicy (ten ruchomy w środku) na około zrobiły sie szpary i przepuszczał mi tedy powietrze - stad mi wariował silnik jakby miał lewe powietrze.
Do tego jeszcze IAC zaczął mi wodę przepuszczać do kolektora i musiałem wymontować cały kolektor i go wysuszyć.
Dobra rada sprawdź czy Ci płyn chłodniczy nie ubywa.
Bo jak czyściłeś IAC z ta czarna uszczelka na nim to preparaty (jak WD40, do czyszczenia gaźników itp) rozwarstwia ja i nadaje się do kosza.
Zakupiłem używkę (przepustnice) i zobaczę co z tego wyjdzie jak ja założę.
I jak pomogło?
Napisano 22:21, 07.03.2014
Czekam wciąż aż dotrze do mnie z PL (pewnie do kolejnego piątku przybędzie)
Napisano 09:32, 10.03.2014
Napisano 10:02, 10.03.2014
Ja miałem tak samo że po rozkręceniu był tak jakby uchylony lekko a poruszał sie w całej skali.
Dzieje sie tak że gdy gasisz silnik to przepustnica jest zamknięta wtedy i powietrze dochodzi przez IAC więc gdy ją wykręcisz do czyszczenia ujrzysz jej ostatni tryb pracy (czyli uchylona podczas pracy na wolnych obrotach).
Jeżeli chcesz żeby po wyjęciu była w pozycji zamkniętej to zrób tak (potrzeba 2 osób):
1 osoba: Odpal silnik, wciśnij gaz i podczas wciskania gazu (przepustnica otwarta wtedy)
2 osoba: wyciągnij wtyczkę od IAC (wyskoczy napewno check)
1 osoba: zgaś silnik
i wyciągnij IAC - bedzie zamknięta.
A jak Ci mechanik robił naukę wolnych obrotów? Na ciepłym czy zimnym silniku?
Bo jak na ciepłym to sobie tę naukę wolnych obrotów w buty może schować bo robi sie ją wyłącznie na zimnym silniku.
A dokładnie tak:
Silnik zimny całkowicie
Baterie odpinasz na min 10 minut
Potem przy odpiętej baterii wciskasz pedał STOP na 10 sek (żeby rozładować prąd w układzie)
Podpinasz baterie
Włączasz na zapłon i wyłączasz wszystkie odbiorniki (nawiewy, klime, światła, radio...wszystko na OFF)
Odpalasz auto
I czekasz aż sie rozgrzeje do odpalenia 2 razy wiatraków.
Po 2gim wiatraku (jak się już wyłączy) gasisz auto, odpalasz i w drogę.
Koniec
A tu masz IAC do kupienia jak co:
http://allegro.pl/ho...3972593154.html
http://allegro.pl/ho...3980862973.html
tylko ja za ten hajs (dokładnie 230 zł z przesyłką) kupiłem całą przepustnicę z IAC i TPS.
A ruszałeś może TPS wogóle?
Użytkownik taryfa edytował ten post 10:17, 10.03.2014
Napisano 12:16, 10.03.2014
Nauke wolnych obrotów robiłem sam kilkakrotnie praktycznie co dzien na zimnym silniku oczywiscie.To teraz nie wiem czy jest sens kupowac IAC lub kpl. przepustnice. Nic innego nie ruszałem.Ten czujnik TCP to jest czujnik położenia przepustnicy?
Chodziło mi o TPS. Sorki ,pisze z tel.
Gdzie moge jeszcze szukac aby uspokoić obroty ?Błędów żadnych nie mam,check nie świeci. Nerwicy sie chyba nabawie.
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 09:28, 29.03.2014
Napisano 14:39, 10.03.2014
Wyciąnij przepustnice i weź ją pod światło - masz światło szukaj nowej przepustnicy
Napisano 15:36, 10.03.2014
wczoraj tak sprawdzałem. Może są dwie ale bardzo minimalne szparki,ale naprawde minimalne. Nie wiem czy takie mają byc. Wydaje mi sie że jakis luz musi byc.
Nagranie wideo podczas jazdy i na postoju.
Nikt nie pomoże?
Użytkownik korbol2007 edytował ten post 19:29, 11.03.2014
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych