XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#841
Napisano 10:23, 16.01.2022
#842
Napisano 10:31, 16.01.2022
Słupek K24 na 1000hp to koszt 30-35tys. N/A na 350+ wyjdzie bardzo podobnie. Ceny z przed roku. Wiem ponieważ razem z Ralfem wybieraliśmy graty do jego EM K24, ogarniałem wysyłkę z USA gratów np wałki od 4P - kto ich nie zna nie powinien nawet mowic o 300+ ;pnie zlozysz takiego silnika na 1000 koni za 50 tys
no w PL przeciez jezdza Accord na turbo po 500 koni a najmocniejsze k24 N/A chyba mialo 340 koni
Silnik jest w trakcie budowy. Jest turbo, sprzęgło twin disc i parę innych gratów. Słupek sklada sobie Ralf, ja będę spawał kolektor itp. + napęd AWD.
W moim civicu B18 500+ AWD napęd poskładałem w zeszłym roku. Bylem nin ma JF juz w nowym setupie.
Na nowy sezon składam na nowo swój silnik ktory bedzie w stanie sięgnąć 1000hp ale w związku z ograniczeniami skrzyni biegów (~800) a obecnie tez sprzęgła i turbo, w nowym sezonie napewno nie bedzie takiego wyniku. Wiadomo z powodu kasy - odpowiednie sprzęgło to ~ 8k, turbo nawet wiecej.
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
Użytkownik pawel83waski edytował ten post 10:40, 16.01.2022
#843
Napisano 22:13, 16.01.2022
twoj civic to to jest jakis szok heheh
#844
Napisano 11:57, 17.01.2022
W USA jest firma 4piston która z K24 robi 500 koni N/A . Na Youtube jest film
Ok ale to jest moc w samochodzie czy na hamowni silnikowej gdzie kolektor wydechowy to rura 4 cale a dolotowy to trąbki
Bo jakoś nie do końca mi się widzi 500 KM w N/A na kołach choćby ze względu na układ wydechowy który będzie ogromnym ograniczeniem.
#845
Napisano 12:18, 17.01.2022
#846
Napisano 16:14, 17.01.2022
7gen 2004 Type-S
Gazu nigdy nie widział, silnik (jak i całe auto) w bdb stanie.
Zrobiony dolot, teraz będzie robiony kolektor 4-2-1 i reszta wydechu. Potem oczywiście reflash.
Jakie są jeszcze w miarę proste i niewymagające wydawania fortuny mody, które warto by było zrobić przed reflashem? Myślałem nad jakąś przepustnicą większą, ma to sens? Jaką wybrać? Są jeszcze jakieś pierdoły które można poprawić po fabryce żeby wyciagnac z reflasha najwięcej jak to możliwe? Wiem że w starych benzyniakach nawet takie rzeczy jak dobre przewody i świece potrafily dać drobne korzyści na rolkach, ale w temacie kserii jestem zielony...
1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana
#847
Napisano 17:31, 17.01.2022
Panowie, pytanko następujące:
7gen 2004 Type-S
Gazu nigdy nie widział, silnik (jak i całe auto) w bdb stanie.
Zrobiony dolot, teraz będzie robiony kolektor 4-2-1 i reszta wydechu. Potem oczywiście reflash.
Jakie są jeszcze w miarę proste i niewymagające wydawania fortuny mody, które warto by było zrobić przed reflashem? Myślałem nad jakąś przepustnicą większą, ma to sens? Jaką wybrać? Są jeszcze jakieś pierdoły które można poprawić po fabryce żeby wyciagnac z reflasha najwięcej jak to możliwe? Wiem że w starych benzyniakach nawet takie rzeczy jak dobre przewody i świece potrafily dać drobne korzyści na rolkach, ale w temacie kserii jestem zielony...
Walek ssacy z k24z3/k20z4 z kolem vtc50st.
Decat( przyokazji kolektora)
Przepustnica wieksza to raczej rekacja na gaz.
Moze jeszcze kolektor ssacy z CTR Ufo
#848
Napisano 19:52, 17.01.2022
Kolektor ssący chodzi o rsp z fn2 k20z4? On jest lepszy od przedliftowego acco 7 k24 types? Jak wpływa na osiągi, poprawia dół, środek, górę? Rozrząd na razie musi zostać nieruszony, ale tak kombinacja kolektor ssący plus przepustnica wchodzi w grę
1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana
#849
Napisano 22:45, 17.01.2022
Nie musisz wymieniać kompletnego rozrządu przy wymianie wałka z kółkiem vtc. Możesz sprawdzić jak daleko się napinacz wysunął. Ustawiasz rozrząd na znaki, blokujesz napinacz i łańcuch już masz luźny. Wyciągasz wałek z kołem nie zdejmując łańcucha z silnika Prosta robota a efekt będzie na pewno odczuwalny. Zwłaszcza po strojeniu będzie dużo mocniejsze dolne partie obrotów
Co do kata, to najlepiej go wywalić. Katalizator podczas strojenia mocno ograniczy przyśpieszenie zapłonu. Zwłaszcza, że już będziesz miał zamontowany kolektor 4-2-1 i resztę wydechu zrobioną. Mniej koni uzyskasz. Bez kata bardziej można będzie bezpiecznie przyśpieszyć zapłon.
Ssący RSP jest na bank lepszy od serii z k24. Moim zdaniem poprawi środek i górę.
Użytkownik maciekr532 edytował ten post 22:48, 17.01.2022
#850
Napisano 22:49, 17.01.2022
Samochód nie jest mój, a pochłonął już w tym roku tyle pieniędzy na mody, że grzebanie w rozrządzie na chwilę obecną odpada. Może kiedyś właściciel da się skusić katalizator niestety musi zostać, już raz nie przeszedł przeglądu przez słabą wydajność katalizatora i trzeba było zmienić, a - stety-niestety - na przegląd jeździ samochód, a nie same dokumenty :P wiem, że katalizator będzie wąskim gardłem układu, no ale niestety - jest jak jest...
Ale ten kolektor ssący od civica jest jeszcze w granicach rozsądku do ogarnięcia, tylko muszę się upewnić, czy to chodzi o RSP
1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana
#851
Napisano 22:53, 17.01.2022
Dogranie VTC to czasami wymaga trochę czasu i dobrze to zrobić na hamowni.
Jak robisz sam reflesh to odpuściłbym walki.
Wysłane z OnePlus 8T
#852
Napisano 22:58, 17.01.2022
Tak, to chodzi o oznaczenie kolektora RSP. Występowały one w każdym Ufo Type R z silnikiem k20z4. Montaż, praktycznie P&P. Trzeba parę wężyków od podciśnień i evap inaczej puścić, ale bez większego problemu.
Z przeglądem to zawsze można zmienić stację na taką gdzie nie sprawdzają. Uwierz mi, że jest na pewno nie jedna taka Ja u siebie w mieście mam taką. Żadnej analizy spalin itp. Tylko sprawdzają zawieszenie, hamulce, amorki i światła
#853
Napisano 23:07, 17.01.2022
Maciek, jak mówię - samochód nie mój, właściciel chce zachować katalizator, jest świadomy że go to ograniczy, ale on i tak nie goni za numerkami z hamowni, po prostu chce mieć ciut lepiej odpychającą się niż seria zabawkę na weekendy Poszukam info co do tych podciśnień, domyślam się że robiłeś to u siebie, więc pewnie znajdę w twoim temacie info?
FairFax, napisałem reflash, ale chodzi raczej o strojenie - będzie "robione" przez Foxa, z tym że zdalnie, bo Fox w PL, a auto w UK, ale garaż z którym współpracuje Rafał ma to ogarnąć tu na miejscu
1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana
#854
Napisano 23:09, 17.01.2022
Tak robiłem to u siebie. W moim temacie nie ma informacji jak to podłączałem, Wal śmiało na priv to wszystko wytłumaczę i pokażę zdjęcia
#855
Napisano 23:10, 17.01.2022
FairFax, napisałem reflash, ale chodzi raczej o strojenie - będzie "robione" przez Foxa, z tym że zdalnie, bo Fox w PL, a auto w UK, ale garaż z którym współpracuje Rafał ma to ogarnąć tu na miejscu
To jak stronie to robić wałek, przy okazji sprawdzić rozrząd, napięcie łańcucha, ślizgi.
A co do warsztatu który współpracuje z Rafalem w UK to chyba kojarzę.
Wysłane z OnePlus 8T
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych