Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#841 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:23, 16.01.2022

W USA jest firma 4piston która z K24 robi 500 koni N/A . Na Youtube jest film
  • 0

#842 pawel83waski

pawel83waski
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Inowrocław
  • Silnik:K20
  • Wersja:Edix Executive
  • KM:280Hp 290Nm @ 0,4bar
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:BE3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:31, 16.01.2022

nie zlozysz takiego silnika na 1000 koni za 50 tys

no w PL przeciez jezdza Accord na turbo po 500 koni a najmocniejsze k24 N/A chyba mialo 340 koni

Słupek K24 na 1000hp to koszt 30-35tys. N/A na 350+ wyjdzie bardzo podobnie. Ceny z przed roku. Wiem ponieważ razem z Ralfem wybieraliśmy graty do jego EM K24, ogarniałem wysyłkę z USA gratów np wałki od 4P - kto ich nie zna nie powinien nawet mowic o 300+ ;p
Silnik jest w trakcie budowy. Jest turbo, sprzęgło twin disc i parę innych gratów. Słupek sklada sobie Ralf, ja będę spawał kolektor itp. + napęd AWD.
W moim civicu B18 500+ AWD napęd poskładałem w zeszłym roku. Bylem nin ma JF juz w nowym setupie.
Na nowy sezon składam na nowo swój silnik ktory bedzie w stanie sięgnąć 1000hp ale w związku z ograniczeniami skrzyni biegów (~800) a obecnie tez sprzęgła i turbo, w nowym sezonie napewno nie bedzie takiego wyniku. Wiadomo z powodu kasy - odpowiednie sprzęgło to ~ 8k, turbo nawet wiecej.

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
83c389844ac704e0371365789110aae8.jpg

Użytkownik pawel83waski edytował ten post 10:40, 16.01.2022

  • 0

#843 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:13, 16.01.2022

Pawel akurat wiem co siw dzieje u Rafala bo ma z nim czesty kontakt + jakas paczka odemnie Z USA lata do niego =).

twoj civic to to jest jakis szok heheh
  • 1

#844 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:57, 17.01.2022

W USA jest firma 4piston która z K24 robi 500 koni N/A . Na Youtube jest film

Ok ale to jest moc w samochodzie czy na hamowni silnikowej gdzie kolektor wydechowy to rura 4 cale a dolotowy to trąbki ??

Bo jakoś nie do końca mi się widzi 500 KM  w N/A na kołach choćby ze względu na układ wydechowy który będzie ogromnym ograniczeniem.


  • 0

#845 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 17.01.2022

To jest na hamowni silnikowej dolot to trąbki wydech nie wiem ile ma cali .
  • 0

#846 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:14, 17.01.2022

Panowie, pytanko następujące:
7gen 2004 Type-S
Gazu nigdy nie widział, silnik (jak i całe auto) w bdb stanie.

Zrobiony dolot, teraz będzie robiony kolektor 4-2-1 i reszta wydechu. Potem oczywiście reflash.

Jakie są jeszcze w miarę proste i niewymagające wydawania fortuny mody, które warto by było zrobić przed reflashem? Myślałem nad jakąś przepustnicą większą, ma to sens? Jaką wybrać? Są jeszcze jakieś pierdoły które można poprawić po fabryce żeby wyciagnac z reflasha najwięcej jak to możliwe? Wiem że w starych benzyniakach nawet takie rzeczy jak dobre przewody i świece potrafily dać drobne korzyści na rolkach, ale w temacie kserii jestem zielony...
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#847 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 17:31, 17.01.2022

Panowie, pytanko następujące:
7gen 2004 Type-S
Gazu nigdy nie widział, silnik (jak i całe auto) w bdb stanie.

Zrobiony dolot, teraz będzie robiony kolektor 4-2-1 i reszta wydechu. Potem oczywiście reflash.

Jakie są jeszcze w miarę proste i niewymagające wydawania fortuny mody, które warto by było zrobić przed reflashem? Myślałem nad jakąś przepustnicą większą, ma to sens? Jaką wybrać? Są jeszcze jakieś pierdoły które można poprawić po fabryce żeby wyciagnac z reflasha najwięcej jak to możliwe? Wiem że w starych benzyniakach nawet takie rzeczy jak dobre przewody i świece potrafily dać drobne korzyści na rolkach, ale w temacie kserii jestem zielony...


Walek ssacy z k24z3/k20z4 z kolem vtc50st.
Decat( przyokazji kolektora)

Przepustnica wieksza to raczej rekacja na gaz.
Moze jeszcze kolektor ssacy z CTR Ufo
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#848 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:52, 17.01.2022

Wałki na razie odpadają, nie chce ruszać rozrządu. Decat niestety też ze względu na przeglądy.

Kolektor ssący chodzi o rsp z fn2 k20z4? On jest lepszy od przedliftowego acco 7 k24 types? Jak wpływa na osiągi, poprawia dół, środek, górę? Rozrząd na razie musi zostać nieruszony, ale tak kombinacja kolektor ssący plus przepustnica wchodzi w grę
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#849 maciekr532

maciekr532
  • Klubowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:432
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:45, 17.01.2022

Nie musisz wymieniać kompletnego rozrządu przy wymianie wałka z kółkiem vtc. Możesz sprawdzić jak daleko się napinacz wysunął. Ustawiasz rozrząd na znaki, blokujesz napinacz i łańcuch już masz luźny. Wyciągasz wałek z kołem nie zdejmując łańcucha z silnika :) Prosta robota a efekt będzie na pewno odczuwalny. Zwłaszcza po strojeniu będzie dużo mocniejsze dolne partie obrotów :)

Co do kata, to najlepiej go wywalić. Katalizator podczas strojenia mocno ograniczy przyśpieszenie zapłonu. Zwłaszcza, że już będziesz miał zamontowany kolektor 4-2-1 i resztę wydechu zrobioną. Mniej koni uzyskasz. Bez kata bardziej można będzie bezpiecznie przyśpieszyć zapłon.

Ssący RSP jest na bank lepszy od serii z k24. Moim zdaniem poprawi środek i górę.


Użytkownik maciekr532 edytował ten post 22:48, 17.01.2022

  • 0

#850 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:49, 17.01.2022

Samochód nie jest mój, a pochłonął już w tym roku tyle pieniędzy na mody, że grzebanie w rozrządzie na chwilę obecną odpada. Może kiedyś właściciel da się skusić :D katalizator niestety musi zostać, już raz nie przeszedł przeglądu przez słabą wydajność katalizatora i trzeba było zmienić, a - stety-niestety - na przegląd jeździ samochód, a nie same dokumenty :P wiem, że katalizator będzie wąskim gardłem układu, no ale niestety - jest jak jest...

 

Ale ten kolektor ssący od civica jest jeszcze w granicach rozsądku do ogarnięcia, tylko muszę się upewnić, czy to chodzi o RSP ;) 


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#851 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:53, 17.01.2022

Tylko zmiana walka ma sens jak robisz strojenie a nie tylko sam reflesh.
Dogranie VTC to czasami wymaga trochę czasu i dobrze to zrobić na hamowni.
Jak robisz sam reflesh to odpuściłbym walki.

Wysłane z OnePlus 8T
  • 0

#852 maciekr532

maciekr532
  • Klubowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:432
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:58, 17.01.2022

Tak, to chodzi o oznaczenie kolektora RSP. Występowały one w każdym Ufo Type R z silnikiem k20z4. Montaż, praktycznie P&P. Trzeba parę wężyków od podciśnień i evap inaczej puścić, ale bez większego problemu. 

Z przeglądem to zawsze można zmienić stację na taką gdzie nie sprawdzają. Uwierz mi, że jest na pewno nie jedna taka :) Ja u siebie w mieście mam taką. Żadnej analizy spalin itp. Tylko sprawdzają zawieszenie, hamulce, amorki i światła ;)


  • 1

#853 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 23:07, 17.01.2022

Maciek, jak mówię - samochód nie mój, właściciel chce zachować katalizator, jest świadomy że go to ograniczy, ale on i tak nie goni za numerkami z hamowni, po prostu chce mieć ciut lepiej odpychającą się niż seria zabawkę na weekendy :) Poszukam info co do tych podciśnień, domyślam się że robiłeś to u siebie, więc pewnie znajdę w twoim temacie info? :D 

 

FairFax, napisałem reflash, ale chodzi raczej o strojenie - będzie "robione" przez Foxa, z tym że zdalnie, bo Fox w PL, a auto w UK, ale garaż z którym współpracuje Rafał ma to ogarnąć tu na miejscu :) 


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#854 maciekr532

maciekr532
  • Klubowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:432
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:09, 17.01.2022

Tak robiłem to u siebie. W moim temacie nie ma informacji jak to podłączałem, Wal śmiało na priv to wszystko wytłumaczę i pokażę zdjęcia :)


  • 0

#855 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:10, 17.01.2022



FairFax, napisałem reflash, ale chodzi raczej o strojenie - będzie "robione" przez Foxa, z tym że zdalnie, bo Fox w PL, a auto w UK, ale garaż z którym współpracuje Rafał ma to ogarnąć tu na miejscu :)


To jak stronie to robić wałek, przy okazji sprawdzić rozrząd, napięcie łańcucha, ślizgi.

A co do warsztatu który współpracuje z Rafalem w UK to chyba kojarzę.


Wysłane z OnePlus 8T
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq