XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#811
Napisano 14:50, 17.11.2021
#812
Napisano 20:59, 17.11.2021
#813
Napisano 00:20, 18.11.2021
Odezwisj sie do Rafala ( Ralfi Fox garage ogarnie ci spawanie strojenie)
Jesli zrobisz
kolektor wydechowy ( dobry )
kolektor ssacy + przepustnica
dolot dobry
jakis walek to mysle ze moze pod 235 koni
#814
Napisano 18:19, 26.12.2021
Ma ktoś taki zestaw? tak żeby zostawić katalizator i oryginalny układ wydechowy ? Opłaca się to robić czy trzeba przerobić cały układ wydechowy ?
#815
Napisano 01:28, 27.12.2021
4-2-1 z usunięciem kata i reflash już dadzą sporo odczucia. Jeszcze bym usunął ogrzewanie przepustnicy i wypuścił odpowietrzenie komory zaworów pod podwozie.
Uszczelka pod kolektor dolotowy też pomoże.
Użytkownik koski edytował ten post 01:29, 27.12.2021
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
#816
Napisano 11:52, 27.12.2021
#817
Napisano 12:02, 27.12.2021
Ile może dać w k24 kolektor 4-2-1 + sportowa wkładka/ albo stożek + reflash ?
Ma ktoś taki zestaw? tak żeby zostawić katalizator i oryginalny układ wydechowy ? Opłaca się to robić czy trzeba przerobić cały układ wydechowy ?
Z tych modów powinno wyjść okolice 215km o ile motor zdrowy.
Czy w 3k się zmieścisz? Ciężko powiedzieć
1600 kolektor, wkładka kilka stówek, cały dolot to pewnie z 1000 minimum, reflash pewnie z 500.
4-2-1 z usunięciem kata i reflash już dadzą sporo odczucia. Jeszcze bym usunął ogrzewanie przepustnicy i wypuścił odpowietrzenie komory zaworów pod podwozie.
Uszczelka pod kolektor dolotowy też pomoże.
Ogrzewanie przepustnicy wielkiej różnicy nie zrobi, Uszczelki termo pod kolektor coś może pomogą delikatnie, a z odpowietrzeniem skrzyni korbowej to bym uważał, bo można sobie kłopotów narobić.
Zwróć uwagę że jest seryjne zrobione tak, że odpowietrzenie po zaworze pcv podpiete jest w kolektor dolotowy i zawsze jest podciśnienie co ułatwia redukowanie ciśnienia w skrzyni korbowej. Jak to wrzucisz to pod podwozie to już nie będzie działało tak jak powinno.
Wysłane z OnePlus 8T
#818
Napisano 12:43, 27.12.2021
A tak za 3000 zł da się zrobić 215 koni ?
A co chcesz urwać 0,2 sekundy na 1/4 mili? Takie modzenie do odczujesz jak będziesz kręcił do odcięcią.
Do zobaczenia na trasie.
#819
Napisano 12:55, 27.12.2021
Nie prawda... Kolektorem wydechowym zrobi bardzo dużo momentu w środkowym zakresie i uzyskasz bardzo dużo elastyczności. Mocy w piku nie zrobi bardzo dużej ale do codziennego użytkowania to jest super mod.A co chcesz urwać 0,2 sekundy na 1/4 mili? Takie modzenie do odczujesz jak będziesz kręcił do odcięcią.
Patrz na mój wykres z podobnymi modami i porównaj do serii, masz ja nałożona na ten sam wykres (z jakiegoś innego silnika)
Wysłane z OnePlus 8T
#820
Napisano 13:53, 27.12.2021
troszke zmyły od 2500-3000 a pózniej cały czas lepiej. to napewno bedzie odczuwalne. na ten początek pewnie tez jest rozwiązanie zeby to podciagnac troche wyzej.
#821
Napisano 13:55, 27.12.2021
A co chcesz urwać 0,2 sekundy na 1/4 mili? Takie modzenie do odczujesz jak będziesz kręcił do odcięcią.
Za 3000 zł 25 koni to wydaje się dobra inwestycja. I zmienia się charakterystyka silnika vtec działa od 4600 i drze się do 7600. Dalej masz niezawodny silnik bez dodatkowego osprzętu . Osiagi 0-100 są pewnie lepsze między 1-1,5 sekundy A to już da się odczuć. Widzisz Jurek też zaczynał od takich miodów i patrz gdzie jest teraz
#822
Napisano 13:59, 27.12.2021
troszke zmyły od 2500-3000 a pózniej cały czas lepiej. to napewno bedzie odczuwalne. na ten początek pewnie tez jest rozwiązanie zeby to podciagnac troche wyzej.
To nie są wykresy z tego samego motoru i tej samej hamowni, więc nie można ich porównywać 1:1, ale daje poglad jaka jest różnica.
Za 3000 zł 25 koni to wydaje się dobra inwestycja. I zmienia się charakterystyka silnika vtec działa od 4600 i drze się do 7600. Dalej masz niezawodny silnik bez dodatkowego osprzętu . Osiagi 0-100 są pewnie lepsze między 1-1,5 sekundy A to już da się odczuć. Widzisz Jurek też zaczynał od takich miodów i patrz gdzie jest teraz
Oj tam oj tam
Nawet jak poprawisz 0-100, to nie ma to większego znaczenia, bo Accord do nie samochód do ścigania, są ciężka buda.
Najbardziej odczuwalna jest elastyczność...
Tu masz moje video z sprzed 3lat z setupem na 225km.
https://youtu.be/1QU7ctYzIow
Wysłane z OnePlus 8T
#823
Napisano 14:15, 27.12.2021
Nawet jak poprawisz 0-100, to nie ma to większego znaczenia, bo Accord do nie samochód do ścigania, są ciężka buda.
Powiedz to Temu Panu
silnik ma potenciał co by tu nie gadać, kwestia czy ktos jest gotowy wydac troche gotówki na przyrosty. Nigdy nie bedzie jak z turbodieslu czy TFSI chip za 1000zl i masz 30% wiecej. Tutuaj tuning bardziej wymagajcy, powiedział bym niszowy :P dochodzi krecenie srubek
#824
Napisano 14:21, 27.12.2021
Pana znam, nawet kilka razy z nim pilem , byłem nawet na torze krzywa w 2020 jak się ścigał.Powiedz to Temu Panu
https://www.youtube....h?v=ZH8TZISL14M
silnik ma potenciał co by tu nie gadać, kwestia czy ktos jest gotowy wydac troche gotówki na przyrosty. Nigdy nie bedzie jak z turbodieslu czy TFSI chip za 1000zl i masz 30% wiecej. Tutuaj tuning bardziej wymagajcy, powiedział bym niszowy dochodzi krecenie srubek
I o ile owszem zrobisz i 300 koni, to buda jest ciężka. Na torze pojawi się Civic ep3/fn2 który Cię złoi nawet słabszym motorem. A równie dobrze może mieć takie same 300km, ale jest lżejszy o kilkaset kilo i nie masz szans.
Owszem możesz próbować budować samochód do ścigania, ale zawsze będzie ktoś lżejszy, bo waga to ogromna przewaga - szybciej hamuje i przyśpiesza.
Wysłane z OnePlus 8T
#825
Napisano 14:47, 27.12.2021
To nie są wykresy z tego samego motoru i tej samej hamowni, więc nie można ich porównywać 1:1, ale daje poglad jaka jest różnica.
Oj tam oj tam
Nawet jak poprawisz 0-100, to nie ma to większego znaczenia, bo Accord do nie samochód do ścigania, są ciężka buda.
Najbardziej odczuwalna jest elastyczność...
Tu masz moje video z sprzed 3lat z setupem na 225km.
https://youtu.be/1QU7ctYzIow
Wysłane z OnePlus 8T
To ja też chcę taką elastyczność
Dobrze, że jest kilku takich "pozytywnych wariatów " jak Ty, Kozi, Ralfi itd . Dzięki temu może kiedyś w Polsce będą takie projekty jak w USA , że z K24 robią na N/A 500 hp albo z turbo ponad 1000 hp
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych