Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Podniesienie mocy k24

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
876 odpowiedzi w tym temacie

#811 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:50, 17.11.2021

no taniej niz fajne N/A , no moze kolega nie jest swiadomy ile trzeba wydac zeby zystac z 40 koni =).
  • 0

#812 Uncle_Corvus

Uncle_Corvus
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 17.11.2021

Dziękuję wszystkim za odpowiedź, ale chodzi mi o to - ile mogę zyskać koni po tych modach i gdzie w okolicach Warszawy +-150km jest dobry fachowiec który wyspawa kolektor/dolot. Do układu wydechowego już znalazłem specjalistę.
  • 0

#813 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:20, 18.11.2021

Jaki chxesz zakaldac kokektor wydechowy bo to podstawa ?
Odezwisj sie do Rafala ( Ralfi Fox garage ogarnie ci spawanie strojenie)
Jesli zrobisz
kolektor wydechowy ( dobry )
kolektor ssacy + przepustnica
dolot dobry
jakis walek to mysle ze moze pod 235 koni
  • 0

#814 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:19, 26.12.2021

Ile może dać w k24 kolektor 4-2-1 + sportowa wkładka/ albo stożek + reflash ?
Ma ktoś taki zestaw? tak żeby zostawić katalizator i oryginalny układ wydechowy ? Opłaca się to robić czy trzeba przerobić cały układ wydechowy ?
  • 0

#815 koski

koski
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 01:28, 27.12.2021

4-2-1 z usunięciem kata i reflash już dadzą sporo odczucia. Jeszcze bym usunął ogrzewanie przepustnicy i wypuścił odpowietrzenie komory zaworów pod podwozie.

 

Uszczelka pod kolektor dolotowy też pomoże.


Użytkownik koski edytował ten post 01:29, 27.12.2021

  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#816 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 27.12.2021

A tak za 3000 zł da się zrobić 215 koni ?
  • 0

#817 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:02, 27.12.2021

Ile może dać w k24 kolektor 4-2-1 + sportowa wkładka/ albo stożek + reflash ?
Ma ktoś taki zestaw? tak żeby zostawić katalizator i oryginalny układ wydechowy ? Opłaca się to robić czy trzeba przerobić cały układ wydechowy ?


Z tych modów powinno wyjść okolice 215km o ile motor zdrowy.
Czy w 3k się zmieścisz? Ciężko powiedzieć
1600 kolektor, wkładka kilka stówek, cały dolot to pewnie z 1000 minimum, reflash pewnie z 500.

4-2-1 z usunięciem kata i reflash już dadzą sporo odczucia. Jeszcze bym usunął ogrzewanie przepustnicy i wypuścił odpowietrzenie komory zaworów pod podwozie.

Uszczelka pod kolektor dolotowy też pomoże.


Ogrzewanie przepustnicy wielkiej różnicy nie zrobi, Uszczelki termo pod kolektor coś może pomogą delikatnie, a z odpowietrzeniem skrzyni korbowej to bym uważał, bo można sobie kłopotów narobić.
Zwróć uwagę że jest seryjne zrobione tak, że odpowietrzenie po zaworze pcv podpiete jest w kolektor dolotowy i zawsze jest podciśnienie co ułatwia redukowanie ciśnienia w skrzyni korbowej. Jak to wrzucisz to pod podwozie to już nie będzie działało tak jak powinno.

Wysłane z OnePlus 8T
  • 0

#818 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:43, 27.12.2021

A tak za 3000 zł da się zrobić 215 koni ?

A co chcesz urwać 0,2 sekundy na 1/4 mili? Takie modzenie do odczujesz jak będziesz kręcił do odcięcią.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#819 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:55, 27.12.2021

A co chcesz urwać 0,2 sekundy na 1/4 mili? Takie modzenie do odczujesz jak będziesz kręcił do odcięcią.

Nie prawda... Kolektorem wydechowym zrobi bardzo dużo momentu w środkowym zakresie i uzyskasz bardzo dużo elastyczności. Mocy w piku nie zrobi bardzo dużej ale do codziennego użytkowania to jest super mod.
Patrz na mój wykres z podobnymi modami i porównaj do serii, masz ja nałożona na ten sam wykres (z jakiegoś innego silnika)

k24a3-dyno-compare-1.jpg

Wysłane z OnePlus 8T
  • 0

#820 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:53, 27.12.2021

troszke zmyły od 2500-3000 a pózniej cały czas lepiej. to napewno bedzie odczuwalne. na ten początek pewnie tez jest rozwiązanie zeby to podciagnac troche wyzej.


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#821 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:55, 27.12.2021

A co chcesz urwać 0,2 sekundy na 1/4 mili? Takie modzenie do odczujesz jak będziesz kręcił do odcięcią.


Za 3000 zł 25 koni to wydaje się dobra inwestycja. I zmienia się charakterystyka silnika vtec działa od 4600 i drze się do 7600. Dalej masz niezawodny silnik bez dodatkowego osprzętu . Osiagi 0-100 są pewnie lepsze między 1-1,5 sekundy A to już da się odczuć. Widzisz Jurek też zaczynał od takich miodów i patrz gdzie jest teraz :)
  • 0

#822 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:59, 27.12.2021



troszke zmyły od 2500-3000 a pózniej cały czas lepiej. to napewno bedzie odczuwalne. na ten początek pewnie tez jest rozwiązanie zeby to podciagnac troche wyzej.


To nie są wykresy z tego samego motoru i tej samej hamowni, więc nie można ich porównywać 1:1, ale daje poglad jaka jest różnica.

Za 3000 zł 25 koni to wydaje się dobra inwestycja. I zmienia się charakterystyka silnika vtec działa od 4600 i drze się do 7600. Dalej masz niezawodny silnik bez dodatkowego osprzętu . Osiagi 0-100 są pewnie lepsze między 1-1,5 sekundy A to już da się odczuć. Widzisz Jurek też zaczynał od takich miodów i patrz gdzie jest teraz :)


Oj tam oj tam ;)

Nawet jak poprawisz 0-100, to nie ma to większego znaczenia, bo Accord do nie samochód do ścigania, są ciężka buda.
Najbardziej odczuwalna jest elastyczność...

Tu masz moje video z sprzed 3lat z setupem na 225km.

https://youtu.be/1QU7ctYzIow

Wysłane z OnePlus 8T
  • 0

#823 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 14:15, 27.12.2021


Nawet jak poprawisz 0-100, to nie ma to większego znaczenia, bo Accord do nie samochód do ścigania, są ciężka buda.
 

Powiedz to Temu Panu :D

 

 

silnik ma potenciał :) co by tu nie gadać, kwestia czy ktos jest gotowy wydac troche gotówki na przyrosty. Nigdy nie bedzie jak z turbodieslu czy TFSI chip za 1000zl i masz 30% wiecej. Tutuaj tuning bardziej wymagajcy, powiedział bym niszowy :P dochodzi krecenie srubek


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#824 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:21, 27.12.2021

Powiedz to Temu Panu :D

https://www.youtube....h?v=ZH8TZISL14M

silnik ma potenciał :) co by tu nie gadać, kwestia czy ktos jest gotowy wydac troche gotówki na przyrosty. Nigdy nie bedzie jak z turbodieslu czy TFSI chip za 1000zl i masz 30% wiecej. Tutuaj tuning bardziej wymagajcy, powiedział bym niszowy dochodzi krecenie srubek

Pana znam, nawet kilka razy z nim pilem , byłem nawet na torze krzywa w 2020 jak się ścigał.
I o ile owszem zrobisz i 300 koni, to buda jest ciężka. Na torze pojawi się Civic ep3/fn2 który Cię złoi nawet słabszym motorem. A równie dobrze może mieć takie same 300km, ale jest lżejszy o kilkaset kilo i nie masz szans.
Owszem możesz próbować budować samochód do ścigania, ale zawsze będzie ktoś lżejszy, bo waga to ogromna przewaga - szybciej hamuje i przyśpiesza.

Wysłane z OnePlus 8T
  • 0

#825 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:47, 27.12.2021


To nie są wykresy z tego samego motoru i tej samej hamowni, więc nie można ich porównywać 1:1, ale daje poglad jaka jest różnica.


Oj tam oj tam ;)

Nawet jak poprawisz 0-100, to nie ma to większego znaczenia, bo Accord do nie samochód do ścigania, są ciężka buda.
Najbardziej odczuwalna jest elastyczność...

Tu masz moje video z sprzed 3lat z setupem na 225km.

https://youtu.be/1QU7ctYzIow

Wysłane z OnePlus 8T


To ja też chcę taką elastyczność :)
Dobrze, że jest kilku takich "pozytywnych wariatów " jak Ty, Kozi, Ralfi itd . Dzięki temu może kiedyś w Polsce będą takie projekty jak w USA , że z K24 robią na N/A 500 hp albo z turbo ponad 1000 hp :)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq