bez niczego, żadnych silikonów.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#256
Napisano 10:24, 14.06.2017
#257
Napisano 10:46, 14.06.2017
#258
Napisano 18:17, 14.06.2017
W K24z3 to w sumie jedynie dolot, czyli ssacy i ew przepustnica, natomiast wydech to downpipe i wydwch caly no i ew. Kat wyciac lub sportowy zapodac.
Bo potem to juz walki albo jakas obrobka glowicy i doprezenie
Jesli chodzi o sredbice wydechu to nie patrzylbym tak doslownie ze w turbo sa wieksze srednice, bo K seria bardzo lubi luzny wydech przy 250 plus to nawet nad 2.75 bym sie zastanowil
Jesli chodzi o vtc to przy seryjnym silniku 25stopni wystarczy. Jak juz sie zrobi dolot i wydech to mooze 50, ale nie powoem dopoki nie bede mial konkretnego przypadku.
Pompa oleju bez walkow wyrownowazajacych rowniez dobry mod, bo przeciwwagi pracuja w oleju i po prostu stawiaja opor przy wysokich obrotach. 10koni
Wtryskami bym sie nie przejmowal, do takich modow mysle ze nie trzeba zmieniac bede sprawdzal niedlugo u siebie ile ogarniaja.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
No to czekam na termin od Ciebie i przyjadę na strojenie (downpipe, brak katów, dolot już jest), skoro ssak miałby mieć duży wpływ to też go Ci przywiozę
#259
Napisano 21:27, 14.06.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#260
Napisano 22:26, 14.06.2017
Musze zrobic research ktore to ssaki sa ok. Bo moznaby wxziac i porting machnac przed zalozeniem od razu...
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Nie przypadkiem ten: http://jarusnet.pl/17100-rrc-000 jest najczęściej stosowany?
#261
Napisano 06:01, 16.06.2017
#262
Napisano 06:22, 16.06.2017
Od czego sa te kanaly wodne? Moze to zaslepic?
Użytkownik slasz129 edytował ten post 06:25, 16.06.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#263
Napisano 07:52, 16.06.2017
#264
Napisano 10:28, 16.06.2017
Tak Wowi to ten RRC najczesciej sie zaklada na max power.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#265
Napisano 13:57, 16.06.2017
#266
Napisano 19:02, 16.06.2017
myślisz, że uszkodzona przepustnica? czy komp nie chce zaakceptować? Dopiero jestem przed montażem RSP dlatego każde info dla mnie na wagę złota jak wrażenia po zmianie?
#267
Napisano 20:37, 16.06.2017
Aaa i najważniejsze. Nie pasuje oczywiście rura od filtra i trzeba coś kombinować.
#268
Napisano 20:51, 16.06.2017
No to dzialaj
Tak Wowi to ten RRC najczesciej sie zaklada na max power.
W razie kupna tego kolektora muszę zmienić przepustnicę czy OEM z K24Z3 będzie dobra?
#269
Napisano 16:17, 17.06.2017
Ciekawe czy faktycznie są takie przyrosty?
#270
Napisano 16:19, 17.06.2017
No ja już po reflashu u kolegi ralfi2000 odczucia pozytywne jest spec jest robota zrobiona Pozdro dla ralfi FOX garage !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych