XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#241
Napisano 10:30, 12.06.2017
Na seryjnym kompie poprostu będzie uzywac tylko tyle co mial seryjnie.
#242
Napisano 10:40, 12.06.2017
Trzeba kupic i kolka i walki inne?
Gdzies kiedys mi sie obilo o uszy ze seryjne kolka mozna przerobic na te 45 stopni czy iles tam ?
Da rade to zrobić czy jednak trzeba kupic.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#243
Napisano 11:58, 12.06.2017
lub ktoś inny może tutaj się wypowiedzieć jakie najlepiej mieć graty by takie strojenie miałoby sens?
Kolektor wydechowy już zmieniłem, rozumiem że kolektor ssący przydałby się np RRC lub RBC, oraz wałki z kołami od K20 Type R - to wszystko?
#244
Napisano 12:30, 12.06.2017
@ralfi2000
lub ktoś inny może tutaj się wypowiedzieć jakie najlepiej mieć graty by takie strojenie miałoby sens?
Kolektor wydechowy już zmieniłem, rozumiem że kolektor ssący przydałby się np RRC lub RBC, oraz wałki z kołami od K20 Type R - to wszystko?
Zostaw kółko Vtc 50 i walki z K24Z3, bo są wyższe niż Fn2 i Ep3. No chyba że chcesz iść grubo to bierz Tody, ale budżet jak pod turbo Kolektor dolotowy zalezy czy chcesz wysoki pik mocy na górze, czy poprawić sredni zakres.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
#245
Napisano 14:50, 12.06.2017
Dostępne mody itp.
Wydech:
-kolektor 4-2-1
-usunięcie kata
-wydech 2.5-2.75cala na tlumikach przelotowych
-bandaż termo na kolektor albo i trochę dalej
-można zrobić porting kanałów w głowicy
Dolot:
-CAI 3'na stozku
-przepustnica większą niż oem, najlepiej 64mm w górę
-kolektor ssacy w zależności gdzie kto chce moc osiągnąć np.rbb, rbc, rsp, rrc, prb w zależności od kolektora, jeśli nie ma wyjścia z głowicy na płyn chlodniczy to trzeba nagwintowac i dorobić wyjście.
-uszczelka termo pod kolektor i przepustnice, odłączenie podgrzewania przepustnicy
-można dodatkowo zrobić porting kanałów w kolektorze oraz porting kanałów w głowicy
-dodatkowo można owinąć jakąś termoizolacja rurę dolotu
Silnik
- wałki od k20a2 lub ssący od k24a2 powyżej 2006, lub od k24z3 gdzieś czytałem że ktoś włożył od fn2
- koło vtc wyfrezowac na więcej lub rbc od k20a2, takie samo chyba jest w k20a3 trzeba by sprawdzić po numerach ważne żeby dopasować wałki do koła, koło z accorda nie pasuje z niektórymi walkami,
-pompa oleju komplet od k20a2 czyli pompa osłoną na wał, łańcuszek itp. Podobno wałki balansowe zjadają około 10 KM
-wydajniejsze wtryski
-lekki zamach
Dodatkowo można zrobić coś ze skrzynią i sprzęgłem ale to nie ma nic do strojenia
Im więcej zrobione przed strojeniem tym lepiej
#246
Napisano 15:02, 12.06.2017
Im większe mody tym lepiej wydane pieniądze na strojenie i przyrosty..
Dostępne mody itp.
Wydech:
-kolektor 4-2-1
-usunięcie kata
-wydech 2.5-2.75cala na tlumikach przelotowych
-bandaż termo na kolektor albo i trochę dalej
-można zrobić porting kanałów w głowicy
Dolot:
-CAI 3'na stozku
-przepustnica większą niż oem, najlepiej 64mm w górę
-kolektor ssacy w zależności gdzie kto chce moc osiągnąć np.rbb, rbc, rsp, rrc, prb w zależności od kolektora, jeśli nie ma wyjścia z głowicy na płyn chlodniczy to trzeba nagwintowac i dorobić wyjście.
-uszczelka termo pod kolektor i przepustnice, odłączenie podgrzewania przepustnicy
-można dodatkowo zrobić porting kanałów w kolektorze oraz porting kanałów w głowicy
-dodatkowo można owinąć jakąś termoizolacja rurę dolotu
Silnik
- wałki od k20a2 lub ssący od k24a2 powyżej 2006, lub od k24z3 gdzieś czytałem że ktoś włożył od fn2
- koło vtc wyfrezowac na więcej lub rbc od k20a2, takie samo chyba jest w k20a3 trzeba by sprawdzić po numerach ważne żeby dopasować wałki do koła, koło z accorda nie pasuje z niektórymi walkami,
-pompa oleju komplet od k20a2 czyli pompa osłoną na wał, łańcuszek itp. Podobno wałki balansowe zjadają około 10 KM
-wydajniejsze wtryski
-lekki zamach
Dodatkowo można zrobić coś ze skrzynią i sprzęgłem ale to nie ma nic do strojenia
Im więcej zrobione przed strojeniem tym lepiej
Dzięki, bardziej chodziło mi o sprecyzowanie modów przed strojeniem dla silnika K24Z3
#247
Napisano 15:49, 12.06.2017
Wałki masz z3 więc mody co wyżej...
#248
Napisano 16:06, 12.06.2017
W k24z3 sa 50st walki vtc a w k24a3 25st?
I co do wydechu.. 2.75 na przelocie to bedzie przesada.. w turbo takie wydechy robia... W wolnnossacym jednak cisnienie powinno byc zachowane
#249
Napisano 16:19, 12.06.2017
Jak ktoś chce kręcić wysoko k24 to wymienia się pompę, żeby właśnie wałki nie pompekały i żeby przy tych obrotach nie doszło do kawitacji oleju...
Na forum tsx często opisują ze na seryjnej pompie kręcą ponad 8000rpm i jest ok, ale są w sieci też zdjęcia ze coś j***o.
Koło trzeba sprawdzić po numerach ale co pamiętam to ma 50.
Jak na k24 i mody wyżej to tylko 2.5-2.75.
Sam mam 2.5 i będę teraz wkładać dłubniętym k24a2 z tsx07.
Przy tych modach ludzie wyciągają od 240-270KM więc wydech poniżej 2.5 będzie mały
Użytkownik dzejson_007 edytował ten post 16:23, 12.06.2017
#250
Napisano 16:24, 12.06.2017
Dla k24z3 dużo by dało podmiana głowicy żeby zrobić wydech 4-2-1 twoja głowica jest tak zrobiona ze wychodzi z 4 w jeden jeszcze w głowicy. Więc kolektora 4-2-1 nie ogarniesz a to mogło by dać największy przyrost.
Wałki masz z3 więc mody co wyżej...
Przez to OEM kolektor wydechowy zmieniłem na downpipe zrobiony przez Hammera
#251
Napisano 17:07, 12.06.2017
Z pompa oleju pamietam kilka tematow. Śliski temat mozna przedobrzyc z pompa i spienic olej. Co skonczy sie fatalnie
#252
Napisano 17:41, 12.06.2017
Pamietam sytuację ze na mniejszych srednicowo wydechach wychodziła lepsza elastycznosc i krzywa momentu... Jedynie proby pokaza jak jest naprawde w tych silnikach.
Dlatego wydech powinien być liczony, tak jak dolot.... żeby wytworzyć odpowiednie ciśnienie dla spalin. 2,75-3" to się montuje do turbo, gdzie faktycznie musi być mocno i szybko wypychane. Ale w N/A trzeba podejść do tematu kompleksowo.
#253
Napisano 18:06, 12.06.2017
Takie k24 przepali podobna ilość paliwa co inny silnik przy tych mocach z turbo...
To tylko zależy co chcemy osiągnąć.
Osoby które wysoko kręcą i robią samochód pod moc i pod wyścigi, ich wydech kończy się na kolektorze i wystaje z maski, albo za przednim kołem nawet w NA.
Dla dłubniętych k24 przedział wydechu jak napisałem 2.5-2.75,
dlatego jak początkowo wkładałem k20a1 do em2 robiłem od razu wydech 2.5cala z planem na k24.. i też się naczytałem i napytalem osób które coś robią w kseri lub też jak znajomy który robi wydechy...
Tu taki przykład na k20a2
http://www.k20a.org/...cs/46317?page=1
#254
Napisano 19:54, 13.06.2017
Bo potem to juz walki albo jakas obrobka glowicy i doprezenie
Jesli chodzi o sredbice wydechu to nie patrzylbym tak doslownie ze w turbo sa wieksze srednice, bo K seria bardzo lubi luzny wydech przy 250 plus to nawet nad 2.75 bym sie zastanowil
Jesli chodzi o vtc to przy seryjnym silniku 25stopni wystarczy. Jak juz sie zrobi dolot i wydech to mooze 50, ale nie powoem dopoki nie bede mial konkretnego przypadku.
Pompa oleju bez walkow wyrownowazajacych rowniez dobry mod, bo przeciwwagi pracuja w oleju i po prostu stawiaja opor przy wysokich obrotach. 10koni
Wtryskami bym sie nie przejmowal, do takich modow mysle ze nie trzeba zmieniac bede sprawdzal niedlugo u siebie ile ogarniaja.
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#255
Napisano 10:21, 14.06.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)