XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
bicie na kierownicy przy hamowaniu i nie jest to wina tarcz
#31
Napisano 21:07, 07.02.2014
Jutro mogę zrobić fotki ale wizualnie to wszystko wygląda ładnie. Nie ma tam czego się przyczepić.
Nie mam pojęcia prawdę powiedziawszy co było robione przy wymianie tarcz. Dałem auto na przegląd i przy okazji wymienili mi tarcze z klockami.
Patrząc na to co robi się w ASO to szczerze wątpię, że coś było robione.
Na tylne tarcze nie patrzyłem, sprawdzę jutro ale to ewidentnie czuć z przodu (chyba, że tylko mi się wydaje) ale zaznaczam, że nie nazwałbym tego telepaniem.
To jest dość delikatne uczucie.
Ogarzysta co do zasyfiałych piast to raczej nie powinno być to co jak co ale serwis zawsze ładnie wszystko robił z hamulcami.
Zawsze dokładnie wszystko sprawdzali, czyścili i konserwowali. Nie sądzę więc, że przy wymianie coś spaprali choć oczywiście wykluczyć tego nie można.
#32
Napisano 12:22, 08.02.2014
Wczoraj bylem na przegladzie w serwisie. Rozmawialem dosc dlugo z kierownikiem serwisu na temat Accordow VII gen. Miedzy innymi temat zszedl na bicie hamulcow podczas hamowania. Powiedzial mi ze ze jest to czesty problem, ale ktoremu mozna latwo zaradzic. Powiedzial, ze klienci serwisu ktorzy decyduja sie na kupno oryginalych tarcz zapominaja o problemie. Niewiem czy tylko mowi aby robic interes, czy moze cos w tym jest...
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#33
Napisano 17:19, 08.02.2014
JoeBlack - ciekawe czy wyczyścili prowadnice zacisków przy wymianie - bardzo częste zaniechanie które prowadzi do bicia hamuclów (w systemie Ate prowadnice są odsłonięte i zbiera się na nich pył z klocków, zamontowanie nowych tarcz i klocków bez czyszcznia powoduje, że brudna prowadnica wchodzi w gumkę i się przyciera..)
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#34
Napisano 10:06, 09.02.2014
Przy każdym przeglądzie są rozbierane, czyszczone i psikane gdzie trzeba takim niebieskim smarem więc wydaje się, że przy wymianie raczej się postarali ale oczywiście niczego wykluczyć nie można
#35
Napisano 10:52, 09.02.2014
Jak coś to wpadaj - zobaczymy o co chodzi
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#36
Napisano 18:28, 14.02.2014
Serwis, autoryzowany żeby było jasne, dał dupy totalnie.
Założyli nowe tarcze na kompletnie nie oczyszczone piasty.
Do tego zakładając zacisk zrobili to źle i uszkodzili osłonkę przeciwkurzową.
Jeden klocek cały czas dotykał tarczy. Nie na tyle żeby grzać koło ale na tyle żeby po 25tys od założenia być praktycznie całkowicie startym
W między czasie miałem kolejny przegląd i nikt niczego nie zauważył.
Do tej pory raczej bardzo ładnie obchodzili się z hamulcami. Zawsze było wszystko rozbierane, sprawdzane i czyszczone
Ogólnie jestem załamany. Po 25tys mam do wymiany tarcze + klocki + regeneracja zacisku + robocizna ...
Użytkownik JoeBlack edytował ten post 18:30, 14.02.2014
#37
Napisano 19:26, 14.02.2014
W moim CE2 tez biło masakrycznie miedzy 60km/h a 30 km/h mechanicy wykluczyli tarcze bo poprzedni wlasciciel mnie zapewnił że tarcze klocki są nowe. Pojechałem więc do jednego mechanika , drugiego, trzeciego wszyscy powiedzieli ze tak tarcze klocki nowe wiec to napewno nie to. Sprawdzili zawieche przeguby wszystko ok. Pojechałem wiec do mechanika sam osobiscie rozłożyłem przednie hamulce okazało sie że ktoś kto je składał bardzo żałował smaru miedziowego to raz a dwa sciągnołem tarcze i zawiozłem do przetoczenia. W miedzy czasie okazało sie że łożyska miały lekki luz wiec wymieniłem a okazało sie że jedna tarcza byla strasznie krzywa. Po złożeniu jest OK.
#38
Napisano 18:32, 16.12.2014
Zauważyłem ostatnio lekkie bicie kierownicy w przedziale około 70-80km/h przy hamowaniu na rozgrzanych tarczach.
Dodatkowo tez lekkie bicie przy hamowaniu z prędkości powyżej 110-120km/h
Dzisiaj byłem na toczeniu na samochodzie przednich tarcz tutaj
Pomogło w 50% bo bicie przy prędkości 70-80km zniknęło zupełnie.
Natomiast przy prędkości powyżej 110-120km./h pozostało.
Zawieszenie sprawdzane już kilkukrotnie i luzów brak. Bicie jest przy rozgrzanych tarczach.
Czy powodem bicia mogą być tylne tarcze ? Tylne tarcze mają dość nierówno powierzchnie ( przy przeciągnięciu palcem czuć nierówności na tarczy )
Nie miałem warunków żeby zaciągnąć ręczny powyżej 110-120km/h było dość ślisko bo podał deszcz.
Tylne tarcze maja przebieg ponad 25 tys ale wyglądają bardzo słabo w porównaniu z przednimi przed toczeniem.
Chyba że tarcze muszą się dotrzeć
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 21:00, 16.12.2014
#39
Napisano 20:42, 16.12.2014
Lumia 920
#40
Napisano 20:57, 16.12.2014
Ręczny masz na szczękach, tarczy tym nie sprawdzisz.
Lumia 920
Chyba Ci się coś pomyliło. U mnie nie ma szczęk. Chyba tylko w kombi są.
#41
Napisano 21:37, 16.12.2014
Lumia 920
#43
Napisano 10:01, 17.12.2014
Zauważyłem ostatnio lekkie bicie kierownicy w przedziale około 70-80km/h przy hamowaniu na rozgrzanych tarczach.
Dodatkowo tez lekkie bicie przy hamowaniu z prędkości powyżej 110-120km/h
Dzisiaj byłem na toczeniu na samochodzie przednich tarcz tutaj
Pomogło w 50% bo bicie przy prędkości 70-80km zniknęło zupełnie.
Natomiast przy prędkości powyżej 110-120km./h pozostało.
Zawieszenie sprawdzane już kilkukrotnie i luzów brak. Bicie jest przy rozgrzanych tarczach.
Czy powodem bicia mogą być tylne tarcze ? Tylne tarcze mają dość nierówno powierzchnie ( przy przeciągnięciu palcem czuć nierówności na tarczy )
Nie miałem warunków żeby zaciągnąć ręczny powyżej 110-120km/h było dość ślisko bo podał deszcz.
Tylne tarcze maja przebieg ponad 25 tys ale wyglądają bardzo słabo w porównaniu z przednimi przed toczeniem.
Chyba że tarcze muszą się dotrzeć
Gdy ja u siebie przetodzyłam tarcze na samochodzie to na początu występowało delikatne bicie przy prędkości 40-50km/h ale po jakimś czasie znikneło. Dodatkowo przy przy tej operacji wymieniłem drążki kierownicze wewnętrzne. Nie wykazywały one żadnego luzu ale nie stawiały oporu przy ruszaniu nimi. Po tej wymianie to zupełnie inna jazda jest także nawet gdy na pierwszy rzut oka nie widać luzów w zawieszeniu to nie znaczy, że przy dużym obciążeniu też nie ma.
#44
Napisano 23:43, 17.12.2014
Bicie prawej i lewej 0.05-0.06 mm. Norma chyba jest 0.08 ale czytałem ze w Hondach juz przy 0.05mm potrafi bić.
Także jutro daje do toczenia tarcze. Obecna grubosc to jakieś 9.5 mm. Nadają sie chyba do toczenia ?
Przejechałem na nich w granicach 25 tys km. Tarcze Zimmermann.
#45
Napisano 09:24, 18.12.2014
Minimalna grubość tarczy to 8mm więc spokojnie możesz toczyć. Normą jest 0,05mm
Użytkownik pawpor edytował ten post 09:25, 18.12.2014
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych