Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Padający tłumik końcowy o katalizator?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kadziu19.89

kadziu19.89
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:stalowa wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 06.12.2013

ostatnio zmieniałem rozrząd w accordzie VI z 1999 w ASO w rzeszowie, miałem swoje części więc zmiana kosztowała mnie 300 zł, okazało się że wcześniej miałem o dwa ząbki przestawiony, w dodatku miałem za mocno naciągnięty pasek, miało to skutkować polepszeniem jazdy i zbierania się samochodu czego nie odczułem, założyłem filtr stożkowy, osiągi poprawiły się, ale na krótko, bo potem samochód znów stracił lekko na mocy, czy może być temu winien wydech? bo końcowy tłumik trochę głośno pracuje już (jest oryginalny) oraz mam jeszcze oryginalny katalizator, samochód ma 255 tysięcy i jeżdżę na lpg, w różnych programach mówią że jeśli tłumik końcowy umiera to zmniejszają się osiągi samochodu... czy to prawda? i czy warto mieć katalizator? bo przy tylu km chyba może być zapchany... jeżdżę na LPG


  • 0
shadow

#2 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:50, 06.12.2013

Poruszaj puszką i zobaczysz czy coś w środku hałasuje. Sprawdź czy w końcowym wydechu nie ma jakiejś dziury lub gdzieś po drodze w układzie wydechowym.

Rozrząd wymieniłem w Rzeszowie za 100zł - dawać 300zł za to, to trochę przesada :k

Kiedy były regulowane zawory ?

Usunięcie katalizatora i wstawienie np. strumienicy sprawi że będzie głośniej w samochodzie. Jeżeli chodzi o moc to po jego wyciągnięciu wątpię że odczujesz jakąkolwiek poprawę. Co do filtra stożkowego to jeżeli niczym go nie odizolowałeś w komorze silnika to będzie tylko gorzej bo będzie zaciągał ciepłe powietrze.


Patrząc na tematy jakie zakładasz (typu jak dodać 30-40km) to chyba zbyt pochopnie kupiłeś acco z silnikiem 1.8. Nie spodziewaj się rakiety, ten samochód waży ponad 1400kg
  • 0

#3 kadziu19.89

kadziu19.89
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:stalowa wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 06.12.2013

więc do tylnego tłumika, to ma zewnętrzne dwa pęknięcia, ale mechanik powiedział mi że ma dwie warstwy, więc nie trzeba go zmieniać,
co do rozrządu, rozrząd zmieniłem w serwisie, bo wcześniejszy mechanik zepsuł mi pompę wspomagania, i zapowietrzał mi się układ wspomagania, no i oczywiście musiałem wymienić połowę układu, przewodów, zbiornika, i pompy zanim problem został rozwiązany, (a podobno jest to przypadłość japońskich samochodów jak się zabiera za nie tempy człowiek)

zawory robiłem około 20.000 km temu więc wiem że wypada je zrobić.

myślę też że świece i kable też mogą mieć wpływ, bo kabli nie zmieniałem wcale, a przejechałem autem od zakupu 80 tysięcy.

filtr stożkowy mam w takiej puszce aluminiowej, nie wiem jak się to fachowo nazywa, także jest odizolowany
  • 0
shadow

#4 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:04, 06.12.2013

Przewodów w ciemno nie zmieniaj - jeżeli masz oryginalne, sprawdź ich oporność - jak jest w normie to zostaw.
  • 0

#5 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:02, 06.12.2013

Jaka powinna byc opornośc przewodów WN?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq